دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : رضا

Darksiders: Wrath of War عنوان بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص فوق العاده زیبا و مهیج است که بصورتی استادانه با بهره گیری از عناصرگیم پلی بکار رفته در ابر بازی های این ژانر همچون God Of War، The Legend of Zelda، Prince Of Persia و Legacy of Kain: Soul Reaver و با گرافیک و صداگذاری بی نظیر توسط استودیوی Vigil Games با همکاری استودیوی نام آشنای THQ ساخته شده است و سرانجام در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۰ توسط کمپانی THQ  پس از مدتها انتظار برای پلتفرم PC منتشر گردید، لازم به ذکر است که نسخه های ایکس باکس ۳۶۰ و PS3 این بازی فوق العاده زیبا ۷ ماه پیش در ۵ ژانویه منتشر گردید و توانست امتیازات فوق عالی از وبسایتهای معتبر نقد و بررسی بازی های رایانه ای کسب نماید. در جریان بازی در نقش “War” اولین سوار از چهار سوار نوید دهنده پایان دنیا (Four Horsemen of the Apocalypse) ظاهر می شوید، در روایات خرافی باستان آمده است انجمنی میانجی به نام “انجمن سوخته” (The Charred Council) برای ایجاد تعادل میان بهشت و جهنم، چهار سوار به ترتیب با علامت های  “جنگ های مذهبی ” ، ،  ”جنگ و ستیز” ، “قحطی و خشکسالی” و “مرگ”  برای مداخله و برقراری آتش بس میان این دو قلمرو پس ازگذشت قرن ها جنگ بی وقفه روانه می کنند ، قرن ها پس از برقراری این آتش بس، انجمن پیش بینی می کند که بشر نقشی مهم در نبرد نهایی پایان دنیا خواهد داشت ، و این امر با گشودن هفت مهر (Seventh Seals) انجام خواهد شد!

در بازی داستان از جایی آغاز می گردد که فرشتگان و اهریمنان همگی به زمین آمده اند و نبرد نهایی خیلی  زودتر از آنچه باید، آغاز می شود، و این دو نیروی خیر و شر هر چیزی را در سر راه خود نابود می نمایند، در میانه این بی نظمی و سردرگمی، “War” (اولین سوار) برای اجرای دستوری که از انجمن سوخته به وی ابلاغ شده است به زمین فرستاده می شود، در رویارویی وی با Abaddon، فرمانده سپاهیان نیروهای خیر، War پی می برد که دیگر سواران هنوز به زمین نرسیده اند و هفتمین مهر که نشانه پایان دنیاست نیز هنوز گشوده نشده است! در این بین Straga، اهریمنی قدرتمند از دل زمین بیرون آمده و Abaddon را می کشد، War نیز در نبرد با وی شکست می خورد، اما از چنگال مرگ رهایی می یابد و به انجمن سوخته فرستاده می شود، محلی که وی را متهم به آغاز زود هنگام  نبرد پایان دنیا می نمایند، انجمن وی را محکوم به مرگ می نماید، اما وی تقاضا می کند تا فرصتی برای یافتن مسئول اصلی این حوادث به او داده شود و دوباره میان دو قلمرو موازنه برقرار نماید. انجمن هم قبول می کند به شرطی که او خود را مقید به یکی از محافظان آنها به نام “Watcher” نماید، کسی قدرت کشتن War چنانچه از ماموریت خود سرپیچی نماید را دارد، حل وی بایتسی با کمک Watcher به دنبال Destroyer ، اهریمنی که عامل اصلی حوادث روی داده است برود ….

ویژگی های منحصر بفرد بازیDarksiders: Wrath of War :

  • استفاده از نیروهای فوق بشری War برای انجام حملات مهلک و قابلیتهای ماورائی برای نابودکردن هر آنچه بر سر راه شما قرار گیرد
  • بهره گیری از عناصر اشکن به کاررفته در بازی هایی همچون God Of War، The Legend of Zelda ، الگوی معماهای Legacy of Kain: Soul Reaver و سیستم پلتفرمینگ “شاهزاده ایرانی” بگونه استادانه
  • به نمایش گذاشتن سیستم اکتشافی Open-World ، سیستم نبرد سنگین و انبوهی از سلاح های مدرن و افسانه ای
  • گرافیک و صداگذاری و فیزیک تخریپ پذایر عالی بازی و نمایش Cut-Scene های جذاب و مهیج
  • استفاده ترکیبی عالی از سلاح های افسانه ای و مدرن و نبردهای هوایی با سوارشدن بر اسب سیاه خیالی Ruin به منظور شکست دشمن
  • ماجراجویی های حماسی و نبرد در میان سرزمین های لم یزرع و سیاه چاله های پر از اهریمنان برای گرفنت انتقام و رستگاری
  • افرایش قابلیتهای کاراکتر بازی با یافتن آثار باستانی، ارتقا سلاح ها، باز نمودن قابلیتهای جدید و دلخواه نمودن الگوی گیم پلی خود
  • تجربه گیم پلی سینمایی با بهره گیری از سیستم کنسول های نسل بعد، برای نمایش جزئیات دقیق گرافیکی، جلوه های ویژه دقیق و زیبا، نورپردازی سینماتیک و موسیقی حماسی که در اکشن های بازی جلوه می نماید
  • قرار گرفتن در نبرد میان نیروی خیر و شر از سپاهیان فرشته خوی بهشتی گرفته تا لشکریان زشت و جهنمی اهریمنان

و…



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:44 ::  نويسنده : رضا

مجموعه حاضر، آخرین سری از کتابهای راهنمای مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی می باشد که تقدیم کاربران عزیز سایت می گردد . در این مجموعه، سطح نسبتا پیشرفته تری مورد نظر مولفان آن قرار داشته است و بیشتر به زمینه هایی توجه گردیده که شاید زبان آموزان مبتدی هرگز توجهی به آن نداشته باشند! از این موارد می توان به نمونه هایی چون سوء تفاهمات لفظی ، اصطلاحات نامفهوم ، کلمات با معنی دو گانه و …. اشاره نمود.

بسته آموزشی فوق محصول سال ۲۰۰۶  انتشارات  Macmillan میباشد و محتوی PDF متن آموزشی و فایل MP3  صوتی راهنما می باشد. به نظر بیشتر منتقدین، طراحان این بسته آموزشی در رسیدن به هدف خود (که بالاتر بردن سطح مهارت در  ارتباط تلفنی غیر انگلیسی زبانان عنوان گردیده) تا حد بسیاری موفق بوده اند و موارد به کارگیری آن به نتایج موفقیت آمیزی منجر گردیده است.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : رضا

سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه ی رسمی و جدید مرورگر جاوا UC Browser نسخه ی ۷٫۵ منتشر شد . به طور کل برای موبایل ها نرم افزار های مرورگر اینترنت زیادی طراحی شده است که جز یکی دو شرکت خاص ، بقیه موفق به ارائه ی نرم افزاری با امکانات و یا حتی ظاهر چشم گیری نشده اند . یکی از نرم افزار هایی که موفق به کسب محبوبیت و طرفدار زیادی به خود شده است و ظاهر عالی و امکانات آن دل هر کسی را برده است ، UC Browser است که بعضی ها آن را بهترین مرورگر موبایل می دانند . در این ورژن باگ های قبلی رفع شده و قابلیت عکس گیری از محیط نرم افزار و سازگاری با گوشی های صفحه لمسی به آن اضافه شده است .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : رضا

Apache: Air Assault بازی نبردهای هوایی مدرن است و برای اولین بار نبرد بین هلیکوپترهای نظامی ارتش را بصورتی کاملا شبیه‌سازی شده به نمایش می‌گذارد و بازی کنندگان در آن می توانند کنترل هلی کوپترهای آپاچی مرگبار متنوع و تجهیزشده به پیشرفته ترین سلاح های نظامی را بدست گیرند، و هدف شما جلوگیری از حملات تروریستی از طریق حمله های هوایی و نابود کردن نیروهای دشمن از بالای سرآنها در حساس ترین مناطق جنگی جهان می باشد. این عنوان جدید در گذشته توسط شرکت Gaijin Entertainment  سازنده بازی‌های شبیه‌ساز از قبیل IL-2 Sturmovik Birds of Prey معرفی و مورد تحسین قرار گرفته شده بود و اکنون کمپانی نام آشنای Activision پس از چندین سال تصمیم به احیای این بازی توسط استودیوی سازنده سابق بازی نموده است. شما در انجام این بازی می‌توانید تصمیم بگیرید که تنهایی یا در حالت Co-Pilot(کمک خلبان) شانزده مرحله چندگانه نظامی شامل نبردهای زمینی و هوایی در سواحل افریقا، کوهستان های خاورمیانه و جنگل های آمریکای مرکزی که هریک بصورت دقیق  و با استفاده از اطلاعات نقشه ای از تصاویر ماهواره ای دنیای واقعی طراحی شده اند را به انجام رسانید، Apache: Air Assault تجربه‌ای واقعی از شرایط و عملیات حساس، سخت و دشوار ارتش برای بازی کننده را به ارمغان می آورد و به اتمام رساندن هر مرحله لازمه بکارگیری دقت و احتیاط کافی می‌باشد.



ادامه مطلب ...

آیا تا به حال شده است که در مکانی باشید و بخواهید آنجا را ترک کنید، اما هیچ بهانه ای نداشته باشید ؟! امروز نرم افزار جاوایی را معرفی خواهیم کرد که مناسب برای همین مشکل شما خواهد بود،  Fake Call نرم افزاریست که با گوشی خودتان یک تماس غیر واقعی بر قرار می کند که این روش میتواند بهانه ی خوبی برای ترک یک محلی باشد که شما علاقه ای به ماندن بیشتر در آن ندارید. شما فقط کافی سات نام و شماره تلفنی که میخواهید روی گوشی  شما نمایش داده شود را به برنامه بدهید و یک رینگتون برایش انتخاب کنید . غیر از موردی که در بالا ذکر شد استفاده های بیشتری هم می توان از این نرم افزار واقعا کاربردی کرد.



ادامه مطلب ...

هارد دیسک یکی از قسمت های اصلی یک سیستم کامپیوتری محسوب می شود. هارددیسک حافظه ای جانبی می باشد که برای ذخیره سازی اطلاعات در دراز مدت مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه سخت افزاری امروزه در بازارهای فروش با ظرفیت های حجمی متفاوتی ارائه می شود. امروزه می توان هار دیسک هایی با ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات با حجم ۳۰۰ گیگابایت را نیز برای سیستم های خانگی خریداری نمود. کاربران برای استفاده بهینه و مفید از تمامی فضای هارد اقدام به اتجام عملی به نام پارتیشن بندی می نمایند. این کار را می توان به کمک دستورات در سیستم عامل DOS  انجام داد و یا از نرم افزارهای مربوط به این کار استفاده نمود. مزایای نرم افزارها نسبت به DOS گرافیکی بودن محیط کاری و کاهش درصد خطا در انجام کار می باشد.

EASEUS Partition Manager نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر پارتیشن ها و فضای هارد دیسک می باشد.به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه هارد دیسک خود را پارتیشن بندی نموده و میزان فضای آن را مدیریت نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند بدون ایجاد مشکلات برای اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اقدام به تغییر اندازه درایوهای خود نمود و حجم فضای دلخواه را به آن ها اضافه و کم  نمایند. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی نسخه های Server سیستم عامل ویندوز را نیز دارا می باشد . این برنامه محصولی از شرکت CHENGDU YIWO می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزارEASEUS Partition Master Professional v7.01 :

- توانایی پارتیشن بندی هارد دیسک

- قابلیت تغییر حجم ظرفیت یک درایو بدون صدمه زدن به اطلاعات و محتوای آن درایو

- قابلیت دسترسی به نرم افزار به صورت کاملا گرافیکی در بوت سیستم

- قابلیت ادقام دو درایو از هارد دیسک با یکدیگر

و …



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:39 ::  نويسنده : رضا

طراحان و گرافیست های خوش ذوق شاهد مجموعه جدید و زیبایی از آیکون های نوار ابزار با فرمت png می باشد. کاربران می توانند از این مجموعه در طراحی های مرتبط با موضوع کامپیوتر و وب استفاده کنند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:39 ::  نويسنده : رضا

شما در حال حاضر در زندان هستید و به خاطر ضربه ای که به سر شما وارد شده از حادثه ای که اتفاق افتاده است چیزی به خاطر ندارید.همچنین کسی در بیرون از زندان در حال تلاش برای ضربه زدن به شما می باشد و این مسئله نگرانی شما را دوچندان می کند. اکنون زمان تغییر هفتگی شیفت نگهبانان زندان است و فرصتی مناسب برای فرار شما از زندان، که بس از انجام این کار می بایست با دویدن در مسیری با موانع زیاد از جعبه های چوبی و تیغ های برنده و عبور از آن ها خود را هرچه بیشتر از زندان دور کنید



ادامه مطلب ...

این مجموعه  ۲۲ عنوان از مهمترین فرآیند های ساخت را در خود گنجانده است که هر قطعه  منتخب از  حدود ۵ دقیقه فیلم و انیمیشن  برای کمک به نشان دادن اصول کلی و تکنولوژی ها تشکیل شده است و برای آموزش بسیار مناسب است و برای آشنایی مقدماتی بسیار مناسب می باشد.

عناوین تحت پوشش مجموعه Wiley – Fundamentals of Manufacturing Processes Series:

Machining Processes

فرآیند ماشین کاری

Turning & Lathe Basics

اصول ماشین تراش

Milling & Machining Center Basics

ماشین فرز و اصول ماشین کاری

Basic Holemaking

اصول نشانه گذاری سوراخ ها

Basics Of Grinding

اصول پرداخت کاری

Electrical Discharge Machining

ماشین تخلیه الکتریکی (اسپارک)

Cutting Tool Materials

مواد ابزار برش

Forming Processes

فرآیند های شکل دهی

Sheet Metal Shearing & Bending

ورق کازی خم کاری و برش ورق

Sheet Metal Stamping Dies & processes

فرآیند شکل دهی با قالب های فشار

Casting

ریخته گری

Die Casting

ریخته گری دایکاست

Powder Metallurgy

متالورژی پودر

Forging

آهنگری

Plastic Processes

فرآیند های پلاستیک

Plastic Injection Molding

قالب های تزریق پلاستیک

Plastic Blow Molding

قالب های ضربه ای پلاستیک

Composite Materials & Manufacturing

مواد کامپوزیت و ساخت و تولید

Plastics Finishing

پرداخت کاری پلاستیک

Additional Processes

فرآیند های اضافه

Introduction To Workholding

مقدمه بر فلز کاری و قالب

Computer Numerical Control

کنترل عددی کامپیوتری

Measurement & Gaging

اندازه گیری و گیج کردن

Gears & Gear Manufacturing

ساخت چرخدنده و چرخ دنده ها

Heat Treating

عملیات حرارتی

Welding

جوشکاری



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 63795
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content