دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : رضا

Darksiders: Wrath of War عنوان بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص فوق العاده زیبا و مهیج است که بصورتی استادانه با بهره گیری از عناصرگیم پلی بکار رفته در ابر بازی های این ژانر همچون God Of War، The Legend of Zelda، Prince Of Persia و Legacy of Kain: Soul Reaver و با گرافیک و صداگذاری بی نظیر توسط استودیوی Vigil Games با همکاری استودیوی نام آشنای THQ ساخته شده است و سرانجام در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۰ توسط کمپانی THQ  پس از مدتها انتظار برای پلتفرم PC منتشر گردید، لازم به ذکر است که نسخه های ایکس باکس ۳۶۰ و PS3 این بازی فوق العاده زیبا ۷ ماه پیش در ۵ ژانویه منتشر گردید و توانست امتیازات فوق عالی از وبسایتهای معتبر نقد و بررسی بازی های رایانه ای کسب نماید. در جریان بازی در نقش “War” اولین سوار از چهار سوار نوید دهنده پایان دنیا (Four Horsemen of the Apocalypse) ظاهر می شوید، در روایات خرافی باستان آمده است انجمنی میانجی به نام “انجمن سوخته” (The Charred Council) برای ایجاد تعادل میان بهشت و جهنم، چهار سوار به ترتیب با علامت های  “جنگ های مذهبی ” ، ،  ”جنگ و ستیز” ، “قحطی و خشکسالی” و “مرگ”  برای مداخله و برقراری آتش بس میان این دو قلمرو پس ازگذشت قرن ها جنگ بی وقفه روانه می کنند ، قرن ها پس از برقراری این آتش بس، انجمن پیش بینی می کند که بشر نقشی مهم در نبرد نهایی پایان دنیا خواهد داشت ، و این امر با گشودن هفت مهر (Seventh Seals) انجام خواهد شد!

در بازی داستان از جایی آغاز می گردد که فرشتگان و اهریمنان همگی به زمین آمده اند و نبرد نهایی خیلی  زودتر از آنچه باید، آغاز می شود، و این دو نیروی خیر و شر هر چیزی را در سر راه خود نابود می نمایند، در میانه این بی نظمی و سردرگمی، “War” (اولین سوار) برای اجرای دستوری که از انجمن سوخته به وی ابلاغ شده است به زمین فرستاده می شود، در رویارویی وی با Abaddon، فرمانده سپاهیان نیروهای خیر، War پی می برد که دیگر سواران هنوز به زمین نرسیده اند و هفتمین مهر که نشانه پایان دنیاست نیز هنوز گشوده نشده است! در این بین Straga، اهریمنی قدرتمند از دل زمین بیرون آمده و Abaddon را می کشد، War نیز در نبرد با وی شکست می خورد، اما از چنگال مرگ رهایی می یابد و به انجمن سوخته فرستاده می شود، محلی که وی را متهم به آغاز زود هنگام  نبرد پایان دنیا می نمایند، انجمن وی را محکوم به مرگ می نماید، اما وی تقاضا می کند تا فرصتی برای یافتن مسئول اصلی این حوادث به او داده شود و دوباره میان دو قلمرو موازنه برقرار نماید. انجمن هم قبول می کند به شرطی که او خود را مقید به یکی از محافظان آنها به نام “Watcher” نماید، کسی قدرت کشتن War چنانچه از ماموریت خود سرپیچی نماید را دارد، حل وی بایتسی با کمک Watcher به دنبال Destroyer ، اهریمنی که عامل اصلی حوادث روی داده است برود ….

ویژگی های منحصر بفرد بازیDarksiders: Wrath of War :

  • استفاده از نیروهای فوق بشری War برای انجام حملات مهلک و قابلیتهای ماورائی برای نابودکردن هر آنچه بر سر راه شما قرار گیرد
  • بهره گیری از عناصر اشکن به کاررفته در بازی هایی همچون God Of War، The Legend of Zelda ، الگوی معماهای Legacy of Kain: Soul Reaver و سیستم پلتفرمینگ “شاهزاده ایرانی” بگونه استادانه
  • به نمایش گذاشتن سیستم اکتشافی Open-World ، سیستم نبرد سنگین و انبوهی از سلاح های مدرن و افسانه ای
  • گرافیک و صداگذاری و فیزیک تخریپ پذایر عالی بازی و نمایش Cut-Scene های جذاب و مهیج
  • استفاده ترکیبی عالی از سلاح های افسانه ای و مدرن و نبردهای هوایی با سوارشدن بر اسب سیاه خیالی Ruin به منظور شکست دشمن
  • ماجراجویی های حماسی و نبرد در میان سرزمین های لم یزرع و سیاه چاله های پر از اهریمنان برای گرفنت انتقام و رستگاری
  • افرایش قابلیتهای کاراکتر بازی با یافتن آثار باستانی، ارتقا سلاح ها، باز نمودن قابلیتهای جدید و دلخواه نمودن الگوی گیم پلی خود
  • تجربه گیم پلی سینمایی با بهره گیری از سیستم کنسول های نسل بعد، برای نمایش جزئیات دقیق گرافیکی، جلوه های ویژه دقیق و زیبا، نورپردازی سینماتیک و موسیقی حماسی که در اکشن های بازی جلوه می نماید
  • قرار گرفتن در نبرد میان نیروی خیر و شر از سپاهیان فرشته خوی بهشتی گرفته تا لشکریان زشت و جهنمی اهریمنان

و…



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:44 ::  نويسنده : رضا

مجموعه حاضر، آخرین سری از کتابهای راهنمای مکالمات تلفنی به زبان انگلیسی می باشد که تقدیم کاربران عزیز سایت می گردد . در این مجموعه، سطح نسبتا پیشرفته تری مورد نظر مولفان آن قرار داشته است و بیشتر به زمینه هایی توجه گردیده که شاید زبان آموزان مبتدی هرگز توجهی به آن نداشته باشند! از این موارد می توان به نمونه هایی چون سوء تفاهمات لفظی ، اصطلاحات نامفهوم ، کلمات با معنی دو گانه و …. اشاره نمود.

بسته آموزشی فوق محصول سال ۲۰۰۶  انتشارات  Macmillan میباشد و محتوی PDF متن آموزشی و فایل MP3  صوتی راهنما می باشد. به نظر بیشتر منتقدین، طراحان این بسته آموزشی در رسیدن به هدف خود (که بالاتر بردن سطح مهارت در  ارتباط تلفنی غیر انگلیسی زبانان عنوان گردیده) تا حد بسیاری موفق بوده اند و موارد به کارگیری آن به نتایج موفقیت آمیزی منجر گردیده است.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : رضا

سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه ی رسمی و جدید مرورگر جاوا UC Browser نسخه ی ۷٫۵ منتشر شد . به طور کل برای موبایل ها نرم افزار های مرورگر اینترنت زیادی طراحی شده است که جز یکی دو شرکت خاص ، بقیه موفق به ارائه ی نرم افزاری با امکانات و یا حتی ظاهر چشم گیری نشده اند . یکی از نرم افزار هایی که موفق به کسب محبوبیت و طرفدار زیادی به خود شده است و ظاهر عالی و امکانات آن دل هر کسی را برده است ، UC Browser است که بعضی ها آن را بهترین مرورگر موبایل می دانند . در این ورژن باگ های قبلی رفع شده و قابلیت عکس گیری از محیط نرم افزار و سازگاری با گوشی های صفحه لمسی به آن اضافه شده است .



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : رضا

Apache: Air Assault بازی نبردهای هوایی مدرن است و برای اولین بار نبرد بین هلیکوپترهای نظامی ارتش را بصورتی کاملا شبیه‌سازی شده به نمایش می‌گذارد و بازی کنندگان در آن می توانند کنترل هلی کوپترهای آپاچی مرگبار متنوع و تجهیزشده به پیشرفته ترین سلاح های نظامی را بدست گیرند، و هدف شما جلوگیری از حملات تروریستی از طریق حمله های هوایی و نابود کردن نیروهای دشمن از بالای سرآنها در حساس ترین مناطق جنگی جهان می باشد. این عنوان جدید در گذشته توسط شرکت Gaijin Entertainment  سازنده بازی‌های شبیه‌ساز از قبیل IL-2 Sturmovik Birds of Prey معرفی و مورد تحسین قرار گرفته شده بود و اکنون کمپانی نام آشنای Activision پس از چندین سال تصمیم به احیای این بازی توسط استودیوی سازنده سابق بازی نموده است. شما در انجام این بازی می‌توانید تصمیم بگیرید که تنهایی یا در حالت Co-Pilot(کمک خلبان) شانزده مرحله چندگانه نظامی شامل نبردهای زمینی و هوایی در سواحل افریقا، کوهستان های خاورمیانه و جنگل های آمریکای مرکزی که هریک بصورت دقیق  و با استفاده از اطلاعات نقشه ای از تصاویر ماهواره ای دنیای واقعی طراحی شده اند را به انجام رسانید، Apache: Air Assault تجربه‌ای واقعی از شرایط و عملیات حساس، سخت و دشوار ارتش برای بازی کننده را به ارمغان می آورد و به اتمام رساندن هر مرحله لازمه بکارگیری دقت و احتیاط کافی می‌باشد.



ادامه مطلب ...

آیا تا به حال شده است که در مکانی باشید و بخواهید آنجا را ترک کنید، اما هیچ بهانه ای نداشته باشید ؟! امروز نرم افزار جاوایی را معرفی خواهیم کرد که مناسب برای همین مشکل شما خواهد بود،  Fake Call نرم افزاریست که با گوشی خودتان یک تماس غیر واقعی بر قرار می کند که این روش میتواند بهانه ی خوبی برای ترک یک محلی باشد که شما علاقه ای به ماندن بیشتر در آن ندارید. شما فقط کافی سات نام و شماره تلفنی که میخواهید روی گوشی  شما نمایش داده شود را به برنامه بدهید و یک رینگتون برایش انتخاب کنید . غیر از موردی که در بالا ذکر شد استفاده های بیشتری هم می توان از این نرم افزار واقعا کاربردی کرد.



ادامه مطلب ...

هارد دیسک یکی از قسمت های اصلی یک سیستم کامپیوتری محسوب می شود. هارددیسک حافظه ای جانبی می باشد که برای ذخیره سازی اطلاعات در دراز مدت مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه سخت افزاری امروزه در بازارهای فروش با ظرفیت های حجمی متفاوتی ارائه می شود. امروزه می توان هار دیسک هایی با ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات با حجم ۳۰۰ گیگابایت را نیز برای سیستم های خانگی خریداری نمود. کاربران برای استفاده بهینه و مفید از تمامی فضای هارد اقدام به اتجام عملی به نام پارتیشن بندی می نمایند. این کار را می توان به کمک دستورات در سیستم عامل DOS  انجام داد و یا از نرم افزارهای مربوط به این کار استفاده نمود. مزایای نرم افزارها نسبت به DOS گرافیکی بودن محیط کاری و کاهش درصد خطا در انجام کار می باشد.

EASEUS Partition Manager نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر پارتیشن ها و فضای هارد دیسک می باشد.به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه هارد دیسک خود را پارتیشن بندی نموده و میزان فضای آن را مدیریت نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند بدون ایجاد مشکلات برای اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اقدام به تغییر اندازه درایوهای خود نمود و حجم فضای دلخواه را به آن ها اضافه و کم  نمایند. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی نسخه های Server سیستم عامل ویندوز را نیز دارا می باشد . این برنامه محصولی از شرکت CHENGDU YIWO می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزارEASEUS Partition Master Professional v7.01 :

- توانایی پارتیشن بندی هارد دیسک

- قابلیت تغییر حجم ظرفیت یک درایو بدون صدمه زدن به اطلاعات و محتوای آن درایو

- قابلیت دسترسی به نرم افزار به صورت کاملا گرافیکی در بوت سیستم

- قابلیت ادقام دو درایو از هارد دیسک با یکدیگر

و …



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:39 ::  نويسنده : رضا

طراحان و گرافیست های خوش ذوق شاهد مجموعه جدید و زیبایی از آیکون های نوار ابزار با فرمت png می باشد. کاربران می توانند از این مجموعه در طراحی های مرتبط با موضوع کامپیوتر و وب استفاده کنند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:39 ::  نويسنده : رضا

شما در حال حاضر در زندان هستید و به خاطر ضربه ای که به سر شما وارد شده از حادثه ای که اتفاق افتاده است چیزی به خاطر ندارید.همچنین کسی در بیرون از زندان در حال تلاش برای ضربه زدن به شما می باشد و این مسئله نگرانی شما را دوچندان می کند. اکنون زمان تغییر هفتگی شیفت نگهبانان زندان است و فرصتی مناسب برای فرار شما از زندان، که بس از انجام این کار می بایست با دویدن در مسیری با موانع زیاد از جعبه های چوبی و تیغ های برنده و عبور از آن ها خود را هرچه بیشتر از زندان دور کنید



ادامه مطلب ...

این مجموعه  ۲۲ عنوان از مهمترین فرآیند های ساخت را در خود گنجانده است که هر قطعه  منتخب از  حدود ۵ دقیقه فیلم و انیمیشن  برای کمک به نشان دادن اصول کلی و تکنولوژی ها تشکیل شده است و برای آموزش بسیار مناسب است و برای آشنایی مقدماتی بسیار مناسب می باشد.

عناوین تحت پوشش مجموعه Wiley – Fundamentals of Manufacturing Processes Series:

Machining Processes

فرآیند ماشین کاری

Turning & Lathe Basics

اصول ماشین تراش

Milling & Machining Center Basics

ماشین فرز و اصول ماشین کاری

Basic Holemaking

اصول نشانه گذاری سوراخ ها

Basics Of Grinding

اصول پرداخت کاری

Electrical Discharge Machining

ماشین تخلیه الکتریکی (اسپارک)

Cutting Tool Materials

مواد ابزار برش

Forming Processes

فرآیند های شکل دهی

Sheet Metal Shearing & Bending

ورق کازی خم کاری و برش ورق

Sheet Metal Stamping Dies & processes

فرآیند شکل دهی با قالب های فشار

Casting

ریخته گری

Die Casting

ریخته گری دایکاست

Powder Metallurgy

متالورژی پودر

Forging

آهنگری

Plastic Processes

فرآیند های پلاستیک

Plastic Injection Molding

قالب های تزریق پلاستیک

Plastic Blow Molding

قالب های ضربه ای پلاستیک

Composite Materials & Manufacturing

مواد کامپوزیت و ساخت و تولید

Plastics Finishing

پرداخت کاری پلاستیک

Additional Processes

فرآیند های اضافه

Introduction To Workholding

مقدمه بر فلز کاری و قالب

Computer Numerical Control

کنترل عددی کامپیوتری

Measurement & Gaging

اندازه گیری و گیج کردن

Gears & Gear Manufacturing

ساخت چرخدنده و چرخ دنده ها

Heat Treating

عملیات حرارتی

Welding

جوشکاری



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : رضا

نام کتاب: ۱۰۰ داستان کوتاه تاثیر گذار

نویسنده: سید عماد رضوی

تعداد صفحات: ۳۲

فرمت کتاب: PDF

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

یک کتاب کوچک و بسیار جالب که شامل ۱۰۰ داستان کوتاه می باشد که خواندن داستان و فهمیدن نتیجه و پندهای آن بر انسان تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت. پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

عناوین تعدادی از داستان های موجود در کتاب:

- مورچه و سلیمان

- سگ باهوش

- روزی که امیرکبیر گریست

- ساحل و صدف

- هوش ایرانی و هوش آمریکایی

و …



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : رضا

این بار برای شما عزیزان مجموعه تصاویر فوق العاده زیبا از گل ها را آماده کرده ایم.این تصاویر از کیفیت بالای برخوردار بوده و این تصاویر در سایز۱۶۰۰*۲۵۶۰ پیکسل تهیه شده است.این مجموعه تصاویر زیبا و با کیفیت که شامل ۲۴ عکس می باشد را در یک فایل فشرده شده در اختیار شما قرار داده ایم. با دانلود این تصاویر و استفاده به عنوان تصویر زمینه دسکتاپ خود نهایت لذت را ببرید.



ادامه مطلب ...

امروزه در اینترنت بسیاری از سایت های حاوی تروجان های مخرب و زیان آور باعث صدمه رساندن به کامپیوتر افراد شده، و اکثر افراد متوجه وجود چنین فایل های مخربی در سیستم خود نمی شوند. نرم افزار Trojan Killer تمامی تروجان ها و فایل های مخربی که در سیستم و هارددیسک شما موجود هستند را پیدا کرده و به راحتی آنها را پاک می کند. این نرم افزار با محافظ قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی، تروجان ها، SPYWARE ها و … ایستادگی می کند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها، جلوگیری از سرقت رمزهای عبور، سرعت جستجوی بسیار بالا، امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن،شناسایی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها و … اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GridinSoft Trojan Killer v2.0.7.4:

- دارای گارد محافظ قدرتمند در برابر خطرات احتمالی در هنگام اتصال به اینترنت

- قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها

- بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک به صورت لحظه ای

- جلوگیری از سرقت رمزهای عبور و شخصی

- بدون گرفتن فضا و مقدار رم و پردازش کامپیوتر

- سرعت جستجوی بسیار بالا با هسته قدرتمند

- ریست کردن تمامی تنظیمات امنیتی سیستم که ممکن است امنیت شما را به خطر بیندازند

- ریست کردن اطلاعات موجود در مموری سیستم شما

- ریست کردن فایل های موجود در کش اینترنت

- امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن در صورتیکه فایل سیستمی شما دچار مشکل شده باشد

- شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها

- حجمی متعادل و کارکرد بسیار بالا

- بررسی حافظه های متصل شده و پاک سازی آن ها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : رضا

همانگونه که می دانید شرکت Lynda یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های ساخت مجموعه های چندرسانه ای آموزشی در سراسر دنیا به شمار می رود. در واقع این شرکت طریقه کار با نرم افزارهای معروف و پرکاربرد رشته های مختلف مانند معماری ، ساختمان ، گرافیک ، کامپیوتر ، برق ، الکترونیک و … را به صورت یک فیلم آموزشی که توسط متخصصان کار با همان نرم افزار آموزش داده می شود را تهیه می کند.

پس از آموزش های پر طرفداری که در سایت قرار گرفت، در این پست قصد داریم آموزش یکی از تکنیک های نرم افزارهای معروف فتوشاپ را برای کاربران عزیز بین دانلود آماده نمائیم. تکنیک های Deke یک مجموعه ای از پروژه های کوتاه فتوشاپ می باشد که قادر است افکت های خلاقانه ای ایجاد کند که ده دقیقه یا کمتر کامل انجام شود. این مجموعه توسط  مهندس گرافیک کامپیوتر Deke McClelland  تدریس و ارائه شده که بصورت گام به گام مراحل کار را به شما آموزش می دهد.هدف از این آموزش نشان دادن این است که چگونه ویژگی های مختلف فتوشاپ می تواند در ترکیبی قوی تر گردهم آیند و در دنیای واقعی از آنها استفاده نمود همانطوری که نمونه های آنها را می توان در پروژه های خلاقانه امروزی مشاهده کرد.

این فیلم آموزشی محصول سال ۲۰۱۱ می باشد که برای شما عزیزان آماده شده است.فرمت فیلم ها Mov می باشد که با استفاده از نرم افزار KM-Player قابل اجرا می باشد

مطالب مجموعه Lynda.com Photoshop CS5 Tutorials Dekes Techniques شامل:

Creating ice type

Branding type on a texture

Creating an image-branding machine

Capturing effects with layer comps



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : رضا

این مجموعه شامل ۳۰ والپیپر زیبا و با کیفیت با فرمت jpg می باشد. کاربران گرامی می توانند از این پک جدید والپیپر برای تزیئن بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : رضا

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و … همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند.

AVG AntiVirus یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می  باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت Grisoft می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار AVG AntiVirus Free Edition 2011 v10.0 :

- محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی

- شناسایی ویروس ها و جلوگیری از اجرای آن ها

- پاکسازی برنامه های جاسوسی و ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ این نرم افزارها

- توانایی ایمن سازی سیستم و کنترل و نظارت بر قسمت های مختلف

- توانایی حفاظت از Email های کاربران

- جلوگیری از هرزنامه های و حملات دزدی هویت

- به روز رسانی سریع و عالی

- سرعت بالا ضد ویروس و مصرف کم سرعت سیستم.

و …



ادامه مطلب ...

بالاخره پس از ارائه چند نسخه آزمایشی سرویس پک ۱ ویندوز ۷، نسخه نهایی آن انتشار یافت، سایت بین دانلود اکنون نسخه کامل ویندوز ۷ به همراه سرویس پک ۱ نسخه نهایی را بصورت ارویجینال و بدون دستکاری برای شما کاربران عزیز سایت تهیه و آماده دریافت نموده است.

همانگونه که می دانید، ویندوز ۷  آخرین نسخه از سیستم‌عامل های ابرشرکت نرم افزاری مایکروسافت می باشد که نسخه نهایی آن در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به صورت جهانی منتشر گردید. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده ‌است، این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد، همچنین نام Win Security Center به Win Action Center تغییر یافته ‌است.

از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین بنابر اظهارات مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

قابلیت های کلیدی Windows 7 Service Pack 1 Ultimate:

  • پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط
  • پشتیبانی از Virtual Hard Disk
  • بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل
  • اضافه شدن قابلیت Win PowerShell
  • طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها
  • لرزاندن پنجره‏ ها
  • سنجش رنگ صفحه نمایش
  • رایت فایل‏های ISO
  • سنجاق کردن برنامه‏ ها به Taskbar
  • یک مرکز امنیتی جدید
  • اجرای مستقیم فایل صوتی و تصویری از یک کامپیوتر دیگر
  • عملیات به اشتراک گذاری در شبکه‏ های خانگی
  • یک راه جدید برای مشاهده فایل‏ های صوتی و تصویری
  • ذره‏بین جدید
  • ضبط کننده قدم به قدم مشکلات
  • ویرایش محدوده اطلاع رسانی
  • رابط کاربری بهتر در خصوص دستگاه ‏های جانبی متصل به کامپیوتر
  • یک راه ساده و سریع برای تنظیم صفحات نمایش چندگانه
  • مرتب‏ سازی پنجره‏ها در صفحه به روشی جدید

و …



ادامه مطلب ...

Call of Duty: Black Ops هفتمین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبا، مهیج ندای وظیفه و بدون شک پرطرفدارترین عنوان سبک شلیک کننده اول شخص می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Treyarch ساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن برروی تمامی پلتفرمها ۹ نوامبر ۲۰۱۰ توسط کمپانی مطرح و پر آوازه Activision تعیین شده است. این نسخه از بازی بر خلاف نسخه World At War که توسط همین استودیوی بازی سازی ساخته شده بود، دیگر در حال و هوای جنگ جهانی نیست بلکه گفته می شود در مقاطع زمانی مختلف از زمان جنگ ویتنام گرفته تا جنگ های مدرن امروزی و در مناطقی همچون ویتنام، کوبا و … رخ می دهد و بطور کلی داستان آن در سالهای میانی ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۰ رخ می دهند! وقایع بازی در طول جنگ سرد و در مناطق مختلفی از جهان نظیر ویتنام، کوبا و کوهستان‌های برفی روسیه بوقوع می‌پیوندد. شما عضو گروه Studies and Observation Group) SOG) هستید که زیر نظر CIA فعالیت می‌کند، گروهی که اهداف خاصی را در مناطق جنگی دنبال می‌کند. اتفاقات این نسخه نیز از دید چند کارکتر روایت می‌شود. بنابر گفته استودیوی سازنده بازی، Black Ops بسیار عظیم تر از نسخه Modern Warfare 2 سری ندای وظیفه که بدون شک بهترین عنوان سری خود تاکنون بوده است می باشد وتفاوت میان World At War و Black Ops همانند تفاوت میان نسخه های Call of Duty 2 و  Call of Duty 4: Modern Warfare بود!

Call of Duty: Black Ops شما را به اعماق خطوط دشمن در دنیای عملیات های فوق سری در نقش عضوی از واحد نیروهای ویژه زبده و کارپشته که در نبردهای مخفیانه، عملیات های محرمانه و سری، و درگیری های آتشین و مرگبار در سرتاسر جهان می برد. با دسترسی داشتن به سلاح های انفجاری متعدد و تجهیزات پیشرفته نظامی، عملیات های شما تعادل و موازنه را در حین خطرناکترین برهه زمانی که بشر تاکنون به خود دیده است برقرار خواهید نمود. این بازی شامل ۱۳ مرحله در بخش بازی تک نفره خواهد بود، ونیز یک بازی انتخابی Co-op اختصاصی باقابلیت بازی تا سقف چهار نفر با مرحلی متفاوت از مراحل بازی انتخابی بخش تک نفره ارائه می نماید، همچنین بار دیگر چهار نقشه بخش زامبی های نسخه World at War نیز به عنوان بخشی از ویرایش های Prestige  و  Hardenedبه آن افزوده شده اند، همچنین حالت Split screen برای بخش چندنفره بازی نیز در نظر گرفته شده است.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : رضا

امروزه برنامه نویسان برای نرم افزارهایی که کدنویسی و تولید می کنند ، بیشترین امکانات رفاهی را برای استفاده کاربر قرار می دهندو به عنوان مثال آن ها سعی می کنند تا رابط گرافیکی بالایی را نسبت به نرم افزارهای مشابه برای کاربران محیا نمایند و یا در نرم افزارهای خود بیشترین امکانات ابزاری را برای کاربران تهیه نمایند. از دیگر مسائلی که ممکن است از دید بسیاری از کاربران مساله مهمی باشد راحتی نصب نرم افزار می باشد. بسیاری از برنامه هایی که نوشته می شوند برای اجرا شدن نیازمند استفاده از کتابخانه ها و فایل هایی غیر از فایل اصلی می باشند. به عنوان مثال در یک برنامه که با زبان ویژوال بیسیک نوشته شده ممکن است برای برقراری اتصال به اینترت به یک فایل DLL خاص نیاز باشد. بسیاری از برنامه نویسان این گونه فایل ها را در کنار نرم افزار اصلی قرار می دهند تا کاربران دچار اشکال نشوند و بسیاری از این نوع فایل ها نیز می بایست در شاخه های سیستمی ویندوز کپی شوند. تهیه فایل های Setup برای نرم افزارها توسط برنامه نویسان مانع از بروز مشکلات احتمالی برای کاربران شده است.

IndigoRose Setup Factory نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکتIndigo Rose Software می باشد.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : رضا

در پست امروز وب سایت بین دانلود نرم افزاری را با عنوان MySecretFolder  برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آن برای محافظت از اطلاعات شخصی خود در کامپیوتر استفاده کنید. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید فایل های شخصی خود را درون یک پوشه قرار دهید و سپس آنها توسط این برنامه قفل و یا پنهان نمایید. این نرم افزار داری محیط بسیار ساده ای بوده و کار با آن بسیار راحت است. همچنین روند قفل و مخفی سازی پوشه در این برنامه بسیار سریع صورت می گیرد و برای باز کردن پوشه قفل شده تنها راه وارد کردن پسورد آن است.

برخی از ویژگیهای نرم افزارMySecretFolder v4.4 :

  • قابلیت قفل و مخفی سازی  پوشه های دلخواه
  • امنیت کامل اطلاعات شخصی در کامپیوتر
  • داشتن محیط ساده کاربری
  • سازگار با ویندوز های مختلف

و …



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : رضا

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X3 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است تشدید کنید. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت منتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید.

VideoStudio Pro X3 سکوی کار مناسب را ایجاد میکند. برای راحتی کار از express edit، ابزارهای ویرایش پیشرفته، سکوی DV به DVD یا DVD Movie Factory 2010 برای ساخت DVD و Blue-ray استفاده کنید. پشتیبانی و افزایش سرعت با GPU و CPU. به صورت چشمگیری سرعت ساخت کل فیلم خود را با تنظیمات NVIDIA® CUDA™ و Intel® Core™ i7افزایش دهید. نرم افزار ویرایش ویدئو سریع (Express Edit) با قابلیت VideoStudio Express (جدید) درطول چند دقیقه کلیپ ها، عکس ها و صدای ضبط شده را ترکیب و پروژه فیلم حرفهای خود را بسازید. قالب ها و جلوه های با کیفیت استودیو در ویدئو استودیو با قالب های ساخه شده حرفه ای از RevoStock خلاقیت خود را شروع، عنوان زیبا شده و جلوه ای صوتی و تصویری باکیفیت ایجاد کنید، امکان قالب های فیلم (جدید) در VideoStudio Pro X3 قالب های فیلم با کیفیت در این کلاس را که شامل قالب های RevoStock با ارزش ۵۰۰ دلار را ارائه میکند، کلیپ ها را در مدت کوتاهی به فیلم های با عنوان ها، انتقال، زوم و اعتبارات هالیود تبدیل کنید.

قابلیتهای کلیدی جدید نرم افزارCorel VideoStudio Pro X3 :

  • افزایش سرعت و کارایی چشمگیر
  • افزایش سرعت سخت افزاری برای Intel® Core™i7, NVIDIA® CUDA™ و AMD. (جدید)
  • دسترسی سریع به حالت های express و پیشرفته. (جدید)
  • حالت Express Edit فیلم شما را در چند دقیقه ایجاد میکند. (جدید)
  • پروکسی هوشمند برای پیش نمایش و ویرایش HD. (تقویت)
  • محیط کار جدید برای افزایش سرعت گردش کار ویرایش فیلم. (تقویت)
  • قالب و جلوه ها و افکت های با کیفیت استودیو
  • قالب های طراحی شده حرفه ای از RevoStock به ارزش ۵۰۰ دلار (جدید)
  • جلوه ای جدید Real Time شامل فیلترها و فریم دهی کلیدی NewBlue FX (جدید)
  • جلوه های جدید برای ساخت و ویدیو انیمیشن شامل RotoSketch و AutoSketch (جدید)
  • فیلترهای جدید Multi Track که با آن میتوانید برای هر تراک جلوه خاصی را بدهید (جدید)
  • فیلترهای سریع GPU با پیش نمایش (جدید)
  • تراک های صوتی قابل تنظیم باحق امتیاز SmartSound (جدید)
  • جلوه های جدید عنوان برای ترکیب ساده (جدید)

و…



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:22 ::  نويسنده : رضا

نام کتاب: دیوان حافظ

جمع آوری: نامشخص

تعداد صفحات: ۳۱۵

فرمت: PDF

توضیحات:

مطمئناً نیازی به توضیح ندارد که حافظ شیرازی کیست و دیوان او چیست ؟ همه ی ایرانی ها حافظ شیرازی شاعر پرآوازه ایرانی را می شناسند. دیوان حافظ را بصورت بصورت PDF که شامل ۳۱۵ صفحه و  حدود ۵۰۰ غزل است آماده دانلود می باشد.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : رضا

نام کتاب: آموزش نرم افزار ۳ds Max

نویسنده: محمد حسن آقا مالی

تعداد صفحات: ۷۷

فرمت: PDF

زبان: فارسی

توضیحات:

نرم افزار

Autodesk 3ds Max

بی شک یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای سه بعدی سازی می باشد و در سراسر جهان محبوب مندسین و گرافیک کاران مخصوصاً طراحان بازی های رایانه ای است. با خواندن کتابی که در انتظار شما است می توانید بسادگی و د



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:19 ::  نويسنده : رضا

کنترل پهنای باند امروزه در دسته کارهای مهم و ضروری قرار دارد. به عنوان مثال یک کاربر قصد این را دارد تا در آخر هر ماه میزان حجم دانلود و آپلود فایل های خود در اینترنت را مشاهده و از آن آمار دقیقی را داشته باشد. این عمل در میان افرادی که از خطوط ADSL استفاده می کنند بیشتر قابل رویت می باشد ، زیرا این سرویس ها اکثرا دارای پهنای باند معینی در ماه می باشند ( به خصوص در ایران ) و اگر پهنای باند معین شده ماهیانه شما زودتر از موعد مقرر و قبل از اتمام ماه به پایان برسد سرویس ADSL نیز قطع خواهد شد و مجبور به شارژ مجدد و پردخت هزینه ای دیگر در طی ماه خواهید شد. از این رو کنترل پهنای باند در این گونه سرویس ها امری ضروری محسوب می شود .

DU Meter نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان اقدام به مدیریت پهنای باند مصرفی به طرق مختلف پرداخت. به عنوان مثال می توان به کمک این برنامه گزارش های روزانه از مقدار پهنای استفاده شده دریافت نمود. همچنین می توان به کمک ابزار موجود در برنامه با مشاهده نمودار از میزان استفاده فعلی نیز مطلع شد. به عنوان مثل با انتخاب گزینه مربوط به شبکه Lan کاربر قادر خواهد بود تا از میزان دانلود و آپلود در شبکه اطلاع یابد. همچنین به کمک این نرم افزار می توان از چندین Connection به صورت همزمان دریافت گزارش نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  Hagel Technologies می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار DU Meter v5.4.3387:

  • نمایش ترافیک های در حال انتقال به صورت گرافیکی و عددی
  • دیدن ترافیک در حال انتقال به صورت نمودار ( Graph ) در هر لحظه
  • کنترل ترافیک محلی و شبکه
  • ایجاد گزارش روزانه ، هفتگی ، ماهیانه و سالیانه
  • اخطار به صورت پیغام در صورتی که بیش از پهنای باند تعیین شده روزانه استفاده شود
  • نصب آسان و تنظیمات پیشفرض برای کاربران مبتدی
  • پشتیبانی کامل از LAN, WAN, VPN, ADSL, xDSL, Modem, Dial-Up و ….

و…



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : رضا

یکی از بازی هایی که از گذشته برای بسیاری از افراد در سنین مختلف بسیار جذاب و سرگرم کننده  بوده بازی با ورق می باشد. از بازی هایی که در کشور ما بیشتر با ورق انجام می شود و در میان افراد مختلف دارای طرفداران بسیاری می باشد می توان به حکم ، ۲۱ ، چهار برگ ، شلم ، رامی ، ۷ خبیث و … اشاره نمود. ورق دارای بازی های بسیار مختلف و متنوعی می باشد . علاقه زیاد افراد به این بازی موجب شد تا شرکت های تولید کننده بازی و نرم افزار اقدام به ساخت بازی های مختلف ورق به صورت کامپیوتری نمایند.به عنوان مثال در سیستم عامل ویندوز در بخش بازی ها می توان چند نمونه از آن ها را مشاهده نمود.

SolSuite Solitaire 2011 نام یک مجموعه از بازی های زیبای کارت می باشد که در واقع این مجموعه تشکیل شده از بازی های شرکت TreeCardGames که دارای سابقه طولانی در زمینه ساخت و تولید بازی ورق می باشد. بازی های موجود در این مجموعه دارای تنوع بسیار در نوع بازی می باشد. گرافیک بسیار مناسب و طراحی های مختلف و زیبای کارت ها موجب شده تا این مجموعه از طرفداران بسیاری برخوردار شود.

برخی از ویژگی های بازی SolSuite Solitaire 2011 :

  • دارای بیش از ۹ تریلیون امکان بازی در بازی های یک نفره
  • قابلیت تنظیم اندازه واقعی برای کارت ها
  • قابلیت ذخیره کردن بازی و ادامه بازی در زمانی دیگر
  • دارای ابزار جستجو در میان بازی ها
  • دارای بیش از ۱۰۰۰ عکس برای قرار دادن در پشت زمینه میز بازی
  • دارای ۱۰۰ ها شکل مختلف و طرح برای کارت ها
  • دارای ابزار نمایش آمار بازی به صورت نموداری

و …



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:15 ::  نويسنده : رضا

نرم افزار Hetman Uneraser یک ابزار مطمئن و کارآمد برای بازیابی فایل هایست که به هر دلیلی از روی حافظه های مختلف پاک شده اند. این ابزار به واسطه سازگاری با انواع هارددیسک ها اعم از داخلی و خارجی (Internal , External) ، سازگاری با انواع USB فلش ها و بقیه انواع حافظه ها خیال کاربران را برای بازیابی از این بابت راحت خواهد کرد. حجم مناسب و سرعت بالا در جست و جو همچنین بازیابی سریع و آسان سه مورد هستنی که شاید به ظاهر آنچنان حیاتی نباشند اما می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

البته این ابزار قابلیت های دیگری هم دارد ؛ توانایی شناسایی انواع گوشی های تلفن همراه برای بازیابی حافظه های داخلی آن ها ، سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی به منظور برگرداندن فایل های حذف شده و همچنین سازگاری با انواع سیستم فایل ها سه خصوصیت دیگر نرم افزار Hetman Uneraser را تشکیل می دهند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hetman Uneraser v3.1.0 :

  • بازیابی فایل های حذف شده
  • سازگاری با انواع سیستم فایل ها
  • سرعت بالا در جست وجو ، نصب ، اجرا و بازیابی
  • سازگاری با انواع هارددیسک ها ، حافظه های فلش و بقیه انواع حافظه ها
  • سازگاری با انواع گوشی های تلفن همراه و دوربین های دیجیتالی برای بازیابی حافظه های داخلی
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:14 ::  نويسنده : رضا

در این پست قصد معرفی یک مسنجر چند منظوره برای سیستم عامل آندروید را داریم. این مسنجر meeboim 2.2 نام دارد که یکی از بهترین پیام رسان های موبایل می باشد.meeboim 2.2 یک پیام رسان فوق العاده گوگل تالک – یاهو – ام اس ان و.. می باشد.این نرم افزار فوق العاده دارای حجم بسیار کمی می باشد .



ادامه مطلب ...

سرویس دهنده هایی که کلیپ های آپلود شده توسط کاربران را در سرورهای خود نگهداری کرده و این اجازه را می دهند تا دیگر کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند فیلم های آنلاین را به نظاره بنشینند. تماشای این فیلم های آنلاین گاهی برای همه کاربران ممکن نیست و معمولا کاربرانی که سرعت نسبتا پائینی دارند نمی توانند ویدئوهای آنلاین را تماشا کنند به همین دلیل هم هست که ترجیح می دهند کلیپ های آنلاین را دانلود و سپس تماشا کنند. ابزاری به نام ۴Media Online Video Downloader می تواند به راحتی از سایت های مختلف و سرویس دهنده های گوناگون کلیپ های آنلاین را تنها با چند کلیک دانلود نمایند.

این نرم افزار که با انواع سرویس دهنده ها سازگاری دارد و با استفاده از منوی اختصاصی اش که در مرورگرها قرار می گیرد به سادگی تنها یک کلیک ویدئوی آنلاین را دانلود و در همان زمان تبدیل هم می نماید. کیفیت بسیار مناسب و پشتیبانی از کیفیت های HD از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که کاربران به آن توجه ویژه ای دارند. دانلود همزمان چند لینک از سایت های مختلف ، جست وجو در میان سایت ها برای یافتن کلیپ مورد نظر و سرعت بالا در دانلود فایل ها از دیگر قابلیت هایی هستند که در ۴Media Online Video Downloader  گنجانده شده اند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ۴Media Online Video Downloader v2.0.25.1217 :

- دانلود از سرویس های آنلاین پخش ویدئو تنها با یک کلیک

- نهایت کیفیت در ذخیره سازی

- سرعت بالا در دانلود کلیپ ها

- سازگاری با اکثر سایت های پخش آنلاین فیلم

- نوار ابزار برای مرورگرها به منظور دانلود سریعتر فیلم ها

- دانلود همزمان از چند سرویس دهنده

- قابلیت دانلود فایل های Stop شده از ادامه

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …

 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 23:31 ::  نويسنده : رضا

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. بروزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32 یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل ۱ تا ۲ ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد.



ادامه مطلب ...

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل ۱ تا ۲ ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 23:20 ::  نويسنده : رضا

شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده اید که چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد و یا، علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده اید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. جالب است بدانید یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند، استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها می باشد که یکی از موارد بسیار مهم برای هکرها محسوب می شود و شاید تنها روشی که می توان به وسیله ی آن تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان ماند پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت باشد که یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها به شمار می رود. Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آی پی شما و ایجاد آی پی های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. این نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بار آی پی کاربر را به یک آی پی جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی کاربر و هویت واقعی آن نخواهند بود و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آی پی از بین آی پی های کشورهای مختلف بتوانید به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی پیدا کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Hide IP v4.0.8.8 :

- امکان گشت و گذار در نت به صورت ناشناس

- امکان تغییر IP در فواصل زمانی مختلف به صورت خودکار

- امکان Un-ban کردن خودتان از فروم ها و انجمن ها و …

- پاکسازی سریع کوکی های مرورگرها

- پاکسازی خودکار کوکی های قبلی پس از راه اندازی مجدد نرم افزار

- توانایی جلوگیری از ثبت فعالیت های آنلاین شما توسط وب سایت ها

- حفاظت از هویت شما و متوقف کردن هکرها

- ساده بودن و کم حجم بودن نرم افزار

- سازگار با مرورگر های Internet Explorer، FireFox ، Opera ، Maxthon و MyIE

- سازگار با انواع روتر ها، فایروال ها، شبکه های خانگی، شبکه های بی سیم و …

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...

Ashampoo® Photo Commander نام نرم افزاری قدرتمند به منظور رسیدگی به امور مختلف نگهداری عکس ها و مدیریت بر این نوع فایل ها می باشد. در این نرم افزار علاوه بر فایل های عکس کاربران قادر به مدیریت و دسته بندی دیگر فایل های تصویری نیز می باشند. در این نرم افزار می توان از ابزارهای مختلفی بهره برد که از این میان می توان به ابزارهای ویرایش عکس و کپی فایل ها بر روی دیسک اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد. قابلیت اضافه کردن قاب(حاشیه) به تصاویر، اصلاح عکس ها، درست کردن کارت های تبریک ، درست کردن کلاژ و نمایش اسلاید ، امکان رایت عکس ها بر روی سی دی یا دی وی دی یا به اشتراک گذاشتن آنها در اینترنت. همان طوری که گفته شد Ashampoo Photo Commander یک مرجع کامل برای حل مشکلات می باشد. شما می توانید مجموعه عکس های خود را مدیریت کنید، ویرایش و افزایش کیفیت عکس های شما و استفاده از ویرایش های خلاقانه و ابزار های کار همگی در یک برنامه ارئه می شوند. همچنین این ابزار می تواند فایل های صوتی و تصویری شما را مدیریت کند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ashampoo Photo Commander v9.0.0 Final :

- پشتیبانی بیش از ۶۰ فرمت تصویری مختلف عکس و فایل های صوتی و تصویری

- قابلیت اضافه نمودن قاب یا حاشیه به تصاویر دلخواه

- امکان بارگذاری سریع عکس ها برای نمایش عکس با سرعت بالا

- دارای ابزار ویرایش عکس

- قابلیت ساخت فایل های pdf از تصاویر

- قابلیت قرار دادن عکس های دلخواه در زمینه دسکتاپ و مدیریت آن ها

- قابلیت رایت تصاویر بروی انواع CD , DVD

- توانایی دسته بندی و گروه بندی کردن عکس ها به صورت آلبوم

- مدیریت انواع فایل های صوتی تصویری

- دارای ابزاری برای قرار دادن قاب برای عکس ها

- قابلیت دادن امتیاز به تصاویر

- قابلیت ترکیب تصاویر مختلف

- دارای ابزار تقویم و نمایش روز ها بر روی عکس

- امکان اضافه نمودن افکت های خاص به تصاویر

- توانایی ویرایش عکس ها به صورت تمام صفحه ( FullScreen )

- محیط کاربری راحت و آسان

- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 23:5 ::  نويسنده : رضا

کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه اسفند ماه که جدیدترین نسخه این کتاب را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار یک کتاب شگفت انگیز بوده که بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه که قابلیت پشتیبانی از جاوا را داشته باشند قابل اجرا میباشد.

کتابی کاملا متفاوت و پرمحتوا با موضوعاتی همچون:

عیدانه:

- ساعت و تاریخ تحویل سال ۱۳۹۰

- پیامک تبریک عید

- دعاى هنگام تحویل سال

- معنای لغوی و اصطلاحی عید

- نوروز عمومی‏ ترین و دیرپاترین جشن مردم ایران

- نوروز در گستره جغرافیا

- و…

اشعار:

(مجموعه ای زیبا از فریدون مشیری، مهدی سهیلی، فروغ فرخزاد، حمید مصدق و طنز پرداز خوش ذوق خانم  نسیم عرب امیری)

پیامک ها:

بخش جدید پیامک های ارسالی شما و دوبیتی ها در این ماه

- عاشقانه

- فلسفی و عرفانی

- طنز و سرکاری

- انگلیسی همراه با ترجمه

- مناسبتی

- و…

دانستنی ها: (آیا میدانید در طالع چینی سال خرگوش سالی آرام پر از شادی و خوشبختیست؟)

بخش جالب به سوی شاد زیستن:

این بخش حاوی نکات پزشکی و شهر ویتامین ها می باشد

داستان های کوتاه و پندآموز:

(۲۰ داستان فوق العاده زیبا برای شما در این ماه)

سخنان بزرگان و ضرب المثل ها:

بر روی زمین چیزی بزرگتر از انسان نیست و در انسان چیزی بزرگتر از فکر او( همیلتون)



ادامه مطلب ...

گاهی ویدئوهای بلندی هستند که ما با اهداف گوناگون مجبوریم آن ها را به تکه کلیپ های کوتاهی تبدیل کنیم، مثلا بخش هیجانی و یا کمدی یک فیلم بلند را می خواهیم از آن جدا کرده و در گوشی تلفن همراه خود ذخیره نمائیم. اینجاست که می بایست حتما از یک نرم افزار ویرایش فیلم استفاده کرده و آن را تدوین نمود. ابزارهای ویرایش فیلم همه می توانند این کار را انجام دهند اما خوب به طبع کار کردن با آن ها نسبتا دشوارتر از نرم افزارهای ساده ای مانند Speed Video Splitter است که تنها برای همین کار ارائه شده است. ابزار ساده و کم حجمی که برای قسمت قسمت کردن ویدئوهای بلند می تواند جز بهترین انتخاب ها باشد. این ابزار با توجه به حجم و سادگی اش از فرمت های مختلف ویدئویی پشتیبانی کرده و قادر است تا خروجی ها را هم با کیفیت، اندازه و فرمت دلخواه کاربر ذخیره نماید. ساخت دی وی دی فیلم و VCD هم از قابلیت های جالب Speed Video Splitter نیز محسوب می شود. کار کردن با این ابزار هم به سبب واسط کاربری ساده اش فوق العاده ساده خواهد بود ؛ البته در این میان هم نباید از سرعت بالای نرم افزار در عملکردها به سادگی عبور کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Speed Video Splitter v4.3.38 :

- واسط کاربری ساده نرم افزار

- ساده بودن کار با نرم افزار

- سرعت بالا در عملکردها

- تکه تکه کردن ویدئوهای انتخاب شده از سوی کاربر

- پشتیبانی از فرمت های مختلف

- ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه

- امکان ساخت VCD یا DVD فیلم

- پیش نمایش آنی از تمامی کارهای انجام شده در نرم افزار

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...

Babylon نام یکی از مشهورترین مترجم های زبان حال حاضر می باشد که از زبان های مختلفی برای انجام عملیات ترجمه استفاده می کند. این نرم افزار قدرتمند که از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند از توانایی های بسیاری برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به استفاده بسیار آسان از نرم افزار به منظور انجام امر ترجمه تنها با کلیک بر روی کلمه می توان اشاره نمود. همچنین این نرم افزار از ویژگی ترجمه متنی نیز به صورت کامل پشتیبانی می کند. ویژگی کامل نمودن کلمات تایپ شده به صورت خودکار نیز از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد.

دیکشنری هایی برای ترجمه ی زبان انگلیسی به هر یک از زبان های فارسی, انگلیسی, آفریقایی, آلبانیایی, سرخ پوستی, بلغاری, کروات, دانمارکی, هلندی, اسپرانتو, استونیایی, فنلاندی, فرانسوی, آلمانی, یونانی, مجاری, اندونزیایی, ایتالیایی, کردی, لاتین, زبان مالای, زبان نوران, نروژی, لهستانی, پرتغالی, رومانیایی, روسی, اسلونیایی, اسپانیولی, زبان سواحیلی, سوئدی, ترکی, عربی, زبان Uighur, اوکراینی, زبان هبرو, کره ای, چینی, و بسیاری زبانهای دیگر رایج دنیا …..

دیکشنری هایی برای ترجمه ی زبانهای فارسی, بلغاری, کروات, دانمارکی, هلندی, اسپرانتو, فنلاندی, فرانسوی, آلمانی, یونانی, اندونزیایی, ایتالیایی, لاتین, نروژی, لهستانی, پرتغالی, رومانیایی, روسی, اسلونیایی, اسپانیولی, عربی, زبان Uighur, اوکراینی, زبان هبرو, پاکستانی وصربستانی و … به زبان انگلیسی .

با قابلیت ترجمه متون از یک زبان به زبان دیگر !

ویژگی های نسخه جدید نرم افزار Babylon Pro 9.0 :

- نصب بسیار آسان تنها با چند کلیک ساده

- استفاده بسیار آسان تنها با یک کلیک موس !

- ویژگی جدید Live Translation Community انجمن ترجمه زنده ..

- ویژگی جدید Spelling & Proofreading .

- بیش از ۲۰۰۰ دیکشنری آنلاین و آفلاین !

- ترجمه آفلاین و آنلاین ۷۵ زبان زنده دنیا به یکدیگر

- ترجمه کامل صفحات وب به زبانهای مختلف

- ترجمه آسان صفحات متنی و اسناد Doc, TXT و PDF

- سازگاری کامل با دیکشنری های مایکروسافت آفیس در Spell های آنها .

- اتصال به دایره المعارف بزرگ Wikipedia !

و …



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 23:1 ::  نويسنده : رضا

در بعضی از مواقع بازی اجرا شده بر روی سیستم به صورت کند و تکه تکه نشان دادن فریم های بازی می باشد. آیا راه حلی وجود دارد که شما بتوانید با استفاده از نرم افزار این مشکل را بر طرف سازید. با استفاده از نرم افزار قدرتمند Game Booster میتوانید بیشترین مشکلات رایج در بازی های رایانه ای را به آسانی برطرف سازید. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از یک کلید میتوانید تمامی رایانه خود را آماده اجرای بازی های رایانه ای کنید. بدین منظور که این نرم افزار سیستم شما را اپتیمایز کرده و برای اجرای ساده و راحتر بازی ها بهینه سازی می نمایید. این برنامه برای اجرای سریع بازی ها حافظه موقت رایانه شما را تخلیه و تمامی پردازشهای اضافی را متوقف کرده و سیستم شما را آماده اجرای بازی های رایانه ای می کند. همانگونه که میدانیم اجرا و باز کردن برنامه ها بر روی رایانه باعث کند شدن ویندوز میشود و اجرای برنامه های مخفی در سیستم باعث میشود که سهم زیادی از این پردازشهای سی پی یو به این امر اختصاص یابد. با اجرای این نرم افزار و بهینه سازی، باعث میشود سهم بسیار زیادی از منابع رایانه خود را به اجرای بازی های رایانه ای خود اختصاص دهید و باعث بالا رفتن سرعت رایانه برای اجرای سریعتر و روان تر بازی های رایانه ای شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Game Booster Premium v2.3:

- قابلیت تنظیم سیستم برای افزایش سرعت اجرای بازی های رایانه ای

- قابلیت متوقف کردن نرم افزارهای در حال اجرا در پس زمینه

- قابلیت خالی کردن حافظه برای اجرای سریعتر بازی ها

- قابلیت کم کردن بار پردازشگر برای اجرای روانتر و سریعتر بازی های رایانه ای

- قابلیت شناسایی و نصب خودکار آخرین درایورهای کارت صدا و گرافیک برای افزایش سرعت

- قابلیت شناسایی و دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای سریعتر بازی ها

- شناسایی خودکار منابع غیر ضروری و توقف تمامی فعالیتهایی که باعث کند شدن بازی میشود

- غیر فعال سازی سرویس های غیر ضروری در ویندوز و بالابردن سرعت اجرای بازی های رایانه ای

- بهینه سازی و یکپارچه سازی درایو بازی برای اجرای سریعتر بازی

- دارای محیط کاربری بسیار ساده و اجرای تمامی تنظیمات فقط با یک کلید

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 23:1 ::  نويسنده : رضا

نرم افزار بسیار زیبای مثنوی انتظار که به صورت مالتی مدیا و به صورت صوت و تصویر می باشد. در این مجموعه بسیار زیبا و جذاب سعی شده تمامی اشعار شعار صوتی در وصف، مدح و شرح غربت امام زمان عج ا… تعالی در این مجموعه گردآوردی شده است. یکی از جالب ترین امکانات این نرم افزار گرد آوردی  مثنوی داستانهایی آموزنده در رابطه با امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف که به نظم درآمده است می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار مثنوی انتظار:

- خش صوتی اشعار همراه با نمایش متن

- استفاده از خط نستعلیق برای بهبود گرافیک

- ظاهر کاربری ساده و زیبا

- آهنگ پس زمینه ی آرام همراه با قرائت اشعار (با قابلیت غیر فعال کردن آهنگ)

- بیش از ۵۰ حدیث و دستور العمل در رابطه با مهدی موعود عج الله تعالی

- سازگار با نسخه های ۶۴ بیتی و ویندوز هفت

- پخش صوتی دعای فرج امام زمان عج الله تعالی

و…



ادامه مطلب ...

بی شک نرم افزار یا بهتر است گفته شود بسته نرم افزاری، TuneUp Utilities را یکی از کامل ترین و شاید هم بهترین ابزار برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز دانست. این بسته نرم افزاری قدرتمند که نسخه ۲۰۱۱ آن پس از مدت ها انتظار به تازگی ارائه شده است قابلیت هایی دارد که کمتر در نرم افزار های مشابه می توان به آن ها دست پیدا کرد. بالاترین کارآیی از ویندوز با این بسته نرم افزار فراهم می شود وقتی عمل بهینه سازی قسمت های مختلف به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. ده ها قابلیت کلیدی برای بهینه سازی در سطوح و بخش های مختلف ویندوز کمک خواهند کرد تا سیستم همیشه در بهترین شرایط به سر ببرد، بهینه سازی کانکشن اینترنت، حافظه رم، پردازنده اصلی، پاکسازی لحظه به لحظه هارد دیسک برای از بین بردن فایل های اضافی که در گذشت زمان ایجاد می شوند، رفع مشکل های نرم افزاری ویندوز، تعمیر و پاکسازی رجیستری از جمله مهم ترین قابلیت های TuneUp Utilities به شمار می روند. جالب است که عملکرد این بسته نرم افزاری به شکلی است که همیشه نرم افزار فعال بوده اما طوری عمل خواهد کرد که گویی به هیچ وجه نرم افزاری در سیستم نصب نشده است، به همین دلیل است که عملکرد لحظه به لحظه سیستم در تمامی بخش ها و به صورت زنده چک شده و مشکل ها رفع خواهند شد. نسخه ی جدید هم واسط کاربری جذابی دارد و هم این که در عرض کمتر یک دقیقه نصب و قابل استفاده خواهد بود. به سرعت اجرا شده و به سادگی هم قابلیت توقف آن وجود دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم این نسخه را حتما دریافت کرده تا بالاترین کارآیی ویندوز خود را احساس کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TuneUp Utilities 2011 v10.0.3010.11 :

- سهولت در استفاده به همراه واسط کاربری جذاب نرم افزار

- بهینه سازی بخش های مختلف ویندوز

- قابلیت بهینه کردن حافظه رم

- مدیریت پردازنده اصلی سیستم

- یکپارچه‌سازی مؤثر درایوهای هارد

- زمان بارگذاری ویندوز، برنامه‌ها و بازی‌ها را بطور قابل توجه کوتاه می‌کند

- یکپارچه‌سازی هوشمند باعث بالا رفتن محسوس سرعت می‌شود

- یکپارچه‌سازی خودکار اختیاری در پس‌زمینه

- یکپارچه‌سازی و تعمیر رجیستری

- جداافتادگی‌های درون رجیستری را کم می‌کند

- خطاهای ساختاری را مرتفع می‌کند

- حافظه استفاده ‌نشده را آزاد می‌کند

- جلوگیری از اجرای ناخواسته برنامه‌ها

- شتاب‌دهی به شروع به‌کار سیستم

- نمایش خودکار برنامه‌هایی که در زمان شروع به‌کار ویندوز اجرا شده‌اند

- همچنین فهرست کردن برنامه‌هایی که در پوشه “شروع خودکار” قرار ندارند

- بهینه‌سازی ویندوز و شتاب‌دهی به سرعت اینترنت

- بهبود کارایی سیستم

- شتاب‌دهی به مرور و دانلود فایل‌ها

- ارائه اعلان‌هایی برای شتاب‌دهی سیستم

- پاکسازی هارد دیسک برای دسترسی سریعتر به فایل ها

- تعمیر مشکل های به وجود آمده در بخش های مختلف

- تعمیر و حذف فایل های رجیستری

- سفارشی سازی بخش های مختلف در ویندوز

- سرعت بالا در نصب و اجرا

- حالت Turbo Mode برای اجرای نرم افزار به صورت فوق سریع

- بهینه سازی کانکشن های اینترنت برای دسترسی هرچه سریعتر و افزایش سرعت

- عدم نیاز به سخت افزار خاص

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...

همانطور که می دانید برای گشت و گذار سریع و آسان در اینترنت باید از مرورگر مناسبی استفاده کرد. در پست امروز وب سایت بین دانلود ورژن جدید یکی از معروف ترین مرورگر های جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Internet Explorer  یکی از پر طرفدارترین مرورگرهای حال حاضر جهان به شمار میرود و اکثر شما از آن برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنید. نسخه ۹ این مرورگر بالاخره از حالت Beta خارج شد و وارد مرحله RC گردید در این نسخه بسیاری از نواقصی که در نسخه آزمایشی وجود داشت رفع گردیده و نیز چند امکان جدید هم به آن اضافه شده است که شامل رفع نقص پاک شدن ناخواسته کوکی ها ، ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP ، ناهماهنگی با دانلود منیجرها ، کاهش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP  و … به طور کامل بر طرف گردیده و قابلیت هایی نظیر افزایش سرعت در بارگزاری صفحات سایت ها ، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب ، داشتن دانلود منیجر مجزا و قوی ، قابلیت خصوصی سازی در هنگام گشت و گذار در اینترنت ، هماهنگی کامل با سایت ها و زبان های برنامه نویسی مختلف و … به آن اضافه شده است.

برخی از ویژگی‌های نرم افزار Internet Explorer v9.0.8080.16413IC RC:

- داشتن سرعت بسیار بالا در هنگام باز کردن صفحات وب سایت ها

- لود بسیار سریع عکس ها و تصاویر موجود در صفحات اینترنتی

- قابلیت باز کردن و مشاهده ی صفحات اینترنتی به صورت ‏Tab تحت یک پنجره

- داشتن دانلود منیجر قوی جهت دریافت فایل های مختلف

- داشتن امنیت بسیار بالا و جلوگیری از نفوذ هکرها به سیستم

- جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم

- قابلیت اضافه کردن یا حذف نمودن Toolbar ها

- امکان تغییر نوع فونت در محیط نرم افزار

- سازگاری با انواع استانداردهای تحت وب

- داشتن محیط زیبا و کاربر پسند

- سازگار با ویندوز های مختلف

و …



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : رضا

حتما تا بحال برای شما پیش آمده که فایل فلشی نظرتان را جلب کرده باشد و بخواهید بدانید این فایل از چه منابعی تشکیل شده است ، حال این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تمام منابع داخلی یک فایل فلش که شامل ، عکس ها ، شکل ها ، صداها ، فونت ها ، دکمه ها ، کدها و… هستند را استخراج کنید . یکی از خصوصیات این نرم افزار بازسازی فایل فلش و ذخیره سازی در آن است. این نرم افزار از دو فرمت Swf , Exe جهت وارد کرن فایل به برنامه و استخراج کردن آن پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Metrix Media Flash Decompiler Gold v2.3.1 :

- نمایش کلی فایل فلش قبل از هر استخراج

-بازسازی و جایگزینی متن

-استخراج اطلاعات فایل FLA

-تبدیل  فایل های فلش از میان فرمت های Exe , Swf

-زوم کردن بروی فایل های فلش

-پشتیباتی از فرمت های Exe , Swf

- استخراج فایل هایی از جمله : عکس ها ، شکل ها ، صداها ، فونت ها ، دکمه ها ، کدها و..

و…

حتما تا بحال برای شما پیش آمده که فایل فلشی نظرتان را جلب کرده باشد و بخواهید بدانید این فایل از چه منابعی تشکیل شده است ، حال این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تمام منابع داخلی یک فایل فلش که شامل ، عکس ها ، شکل ها ، صداها ، فونت ها ، دکمه ها ، کدها و… هستند را استخراج کنید . یکی از خصوصیات این نرم افزار بازسازی فایل فلش و ذخیره سازی در آن است. این نرم افزار از دو فرمت Swf , Exe جهت وارد کرن فایل به برنامه و استخراج کردن آن پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Metrix Media Flash Decompiler Gold v2.3.1 :

- نمایش کلی فایل فلش قبل از هر استخراج

-بازسازی و جایگزینی متن

-استخراج اطلاعات فایل FLA

-تبدیل  فایل های فلش از میان فرمت های Exe , Swf

-زوم کردن بروی فایل های فلش

-پشتیباتی از فرمت های Exe , Swf

- استخراج فایل هایی از جمله : عکس ها ، شکل ها ، صداها ، فونت ها ، دکمه ها ، کدها و..

و…



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 367
بازدید کل : 64161
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content