دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : رضا

دانلود بازی Virtual Farm 2   بازی مدیریت مزرعه برای PC

 

دانلود بازی Virtual Farm 2 برای PC

 

بازی Virtual Farm 2 همانطور که از نامش پیداست ، بازی مزرعه داری می باشد که در آن می توانید تجربه ی اداره و مدیریت یک مزرعه ی زیبا را داشته باشید . در بازی Virtual Farm 2 محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان ، آن ها را برای برداشت کنید و سود حاصل از فروش آن را برای توسعه ی مزرعه و کشاورزی خود خرج کنید . شما باید نیاز های مردم را براورده کنید . پس باید همه چیز را در مزرعه ی خود پرورش دهید .

بازی Virtual Farm 2 دارای گرافیک فانتزی و زیبا است که م یتواند شما را ساعت ها سرگرم نماید ، مراحل بازی زیبا و جذاب طراحی شده و گیم پلی تجربه ی خوبی را به شما میدهد . می توانید زمین های خود را با یک کلیک آماده ی خاک برداری و کاشت محصول کنید ، یکی از نکات مثبت بازی امکان استفاده از آن برای تمامی رده های سنی ، حتی کودکان می باشد ، بازی Virtual Farm 2 را میتوانید به عنوان یک بازی جذاب و سالم به کودکان و نوجوانان ، پیشنهاد دهید . شما هم اکنون می توانید بازی Virtual Farm 2 را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Virtual Farm 2 :

-   حجم مناسب بازی نسبت به گرافیک آن
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   بدون نیاز به سخت افزار قوی برای اجرای بازی
-   وجود مراحل متعدد و جذاب
-   مناسب برای تمامی رده های سنی
-   گیم پلی اعتیاد آور و فوق العاده زیبا
-   و …

 



ادامه مطلب ...

 

دانلود بازی Winning Eleven 3   بازی فیفا 99 پلی استیشن با حجم کم برای PC

 

دانلود بازی Winning Eleven 3 

دانلود بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن سونی با حجم کم برای کامپیوتر

 

امروز می خواهیم دوست داران بازی های ورزشی را غافلگیر کنیم ، آن هم با فوق العاده جذابی که محال است اگر کسی اهل بازی های ورزشی در سبک فوتبال باشد و آن را به خاطر نیاورد . بله درست حدس زدید ! بازی Winning Eleven 3 یا همان بازی فیفا ۹۹ معروف دوران کودکی ما . بازی Winning Eleven 3 یکی از پرافتخار ترین بازی های کنسول محبوب سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود است . در کشور ما نیز ، بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن ، یکی از تفریحات همیشگی و لذت بخش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به حساب می آمد .

 

شرکت کونامی با ساخت این نسخه از سری بازی های Winning Eleven ، موفق شد خود را به یک تولید کننده ی حرفه ای ، در صنعت بازی های رایانه ای تبدیل کند . فروش میلیونی این بازی باعث شد تا همین امروز نیز نسخه های سری Winning Eleven جزء پرفروش ترین بازی های رایانه ای و کنسول ها باشند . بازی Winning Eleven 3 فیفا ۹۹ گرافیک فوق العاده ای ندارد ، اما آن قدر گیم پلی قدرتمندی دارد که تبدیل به بازی اعتیاد آوری شده ، ویژگی های بازیکن ها شاخص سال های نه چندان دور فوتبال جهان ، در این بازی به زیبای به نمایش در آمده است ، ویژگی های همچون سرعت بالای روبرتو کارلوس ، ضربات سر زیبای باتیستوتا و دریبل های جانانه ی اورتگا ، از جمله ی ویژگی های بازی فیفا ۹۹ هستند . شما هم اکنون می توانید بازی Winning Eleven 3 – بازی فیفا ۹۹ پلی استیشن برای کامپیوتر را از سای یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی Winning Eleven 3 :

-   امکان انتخاب تیم های مختلف از جمله ایران
-   گیم پلی قوی و فوق العاده اعتیاد آور بازی
-   حجم بسیار مناسب بازی
-   قابل اجرا بر روی تمامی سیستم ها
-   امکان ورود به بخش جام جهانی و طی کردن مسیر قهرمانی
-   امکان اضافه کردن تیم های منتخب جهان و اروپا به بازی
-   و …

 



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 13:2 ::  نويسنده : رضا

دانلود بازی Resident Evil 6 نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

نسخه کم حجم بلک باکس BlackBox بازی رزیدنت اویل ۶

 

بازی Resident Evil 6 مانند دیگر نسخه های بازی رزیدنت اویل ، یکی از زیباترین بازی های اکشن در سبک بازی های ترسناک است که توسط شرکت معتبر و بزرگ Capcom در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد و مثل همیشه کاربران چشم انتظار خود را شگفت زده کرد . سری بازی Resident Evil توسط شینجی میکامی بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد است که در سال های اخیر نسخه های ۴ و ۵ بازی را با تغییرات چشم گیری روانه ی بازی کرده  است . بازی Resident Evil 6 نیز مانند ۲ نسخه ی گذشته ی بازی ، گیم پلی بی نظیری دارد و شما بازی را با کمک دوست خود ! شروع کرده و پیش می برید .

بازی Resident Evil 6 از نظر گرافیک و صداگذاری یکی از زیبا ترین بازی های سال می باشد ، که با صحنه های اکشن و ترسناک خود شما را وحشت زده خواهد کرد ! باید به این نکته اشاره کنیم که بازی رزیدنت اویل ۶ بسیار ترسناک تر از نسخه های گذشته طراحی شده است ، پس مراقب خودتان باشید ! داستان بازی مثل همیشه یکی از نقاط قوت بازی است . جای که ، دکتر درک سیمونز آزمایش های زیادی را بر روی دبرا انجام داده و هلنا سعی می کند تا خواهرش که اکنون یک انسان نیمه زامبی است را نجات دهد . همه چیز دگرگون میشود ، وقتی که ایدا دبرا را با تیر و کمانش می کشد و …

در این نسخه از بازی Resident Evil 6 می توانید بخش داستانی ، مولتی پلیر را تجربه کنید که بخش مولتی پلیر بازی نیز شامل تغییرات زیادی شده است که میتوان به بزرگ تر شدن نقشه ی بازی و اضافه شدن المان های جدید به مراحل آن اشاره کرد . شما میتوانید نسخه ی کم حجم بلک باکس BlackBox بازی Resident Evil 6 را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از آن لذت ببرید .

 



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 13:0 ::  نويسنده : رضا

 

دانلود گوگل کروم Google Chrome 26.0.1410.43 Final

دانلود گوگل کروم Google Chrome ۲۶.۰.۱۴۱۰.۴۳ Final

 

 

Google Chrome گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر گوگل کروم بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های گوگل کروم می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

 

این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. نرم افزار مرورگر گوگل کروم بر روی ویندوز xp, سون ۷ ، هشت ۸ و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است. به همین دلیل ما در سایت یاس دانلود آخرین ورژن از مرورگر محبوب گوگل کروم رو برای شما کاربران عزیز تقدیم می کنیم.

 

برخی از ویژگی های مرورگر گوگل کروم Google Chrome:

-   بهبود در افزایش سرعت بارگذاری صفحات


-   دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)


-   امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت


-   جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان


-   جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)


-   محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی


-   زیبایی در طراحی


-   دارای پوسته های مختلف


-   استفاده از موتور سریع WebKit برای خواندن کدهای HTML


-   بروز رسانی امنیتی انجام شده در نسخه جدید گوگل کروم


-   امکان انتقال زبانه باز در بین دستگاه‌های شما


-   سرعت و کیفیت بالا در اجرای HTML 5


-   پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز XP و سون ۷ و هشت



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 12:57 ::  نويسنده : رضا

دانلود بازی تارزان Tarzan کم حجم برای PC

 

دانلود بازی Tarzan برای PC

دانلود بازی تارزان کم حجم

 

Tarzan تارزان کودک باهوش و جالبی هست که بر خلاف بسیاری دیگر ، در محیط عجیبی مانند جنگ بزرگ شده و خلق و خوی حیوانی به خود گرفته و مانند حیوانات موجود در جنگ رفتار می کند . این شخصیت دوست داشتنی و محبوب ، طرفداران بی شماری را در سراسر دنیا دارد ، این محبوبیت باعث شده است تا انیمیشن ها و فیلم های بسیاری از تارزان تولید شود ، و همچنین نسخه های مختلفی از Tarzan نیز به صورت بازی های رایانه ای و کنسولی منتشر شده است . و ما در این ساعت دانلود بازی تارزان Tarzan را برای شما کاربران عزیز یاس دانلود آماده کرده ایم .

بازی کم حجم تارزان ، یکی از سرگرم کننده ترین بازی های قدیمی می باشد که بسیاری از ما ، با آن آشنا هستیم . این بازی زیبا ، به صورت ۲ بعدی تولید شده و مراحل متنوع و جذابی دارد که در آن شما با عبور از موانع مختلف ، مانند حیوانات وحشی ، دره ها و پرتگاه ها ، دشت ها ، جنگل ها و … به پایان بازی نزدیک می شوید . داستان بازی Tarzan بسیار جذاب دنبال شده و این یکی از ویژگی های بازی تارزان به شمار میرود . در طول بازی باید امتیازات خود را بیش تر و بیش تر کنید تا بتوانید از این امتیازات برای آزاد سازی بخش های مختلف بازی استفاده کنید . شما هم اکنون بازی تارزان را با حجم کم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی تارزان Tarzan :

-   حجم مناسب بازی
-   گرافیک فانتزی و جذاب
-   مراحل سرگرم کننده و اکشن
-   گیم پلی عالی و اعتیاد آور
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-   قابل اجرای بر روی سیستم های با سخت افزاری معمولی
-   و …

 



ادامه مطلب ...

 

از بین نرم افزارهایی که برای ساخت درایو مجازی مورد استفاده قرار میگیرند، نرم افزار Alcohol 120% یکی از بهترین هاست. این نرم افزار علاوه بر امکان ساخت نامحدود درایو مجازی، امکان ایجاد Image از CD و DVD را دارد.

 

نرم افزار الکل 120 درصد حتی میتواند از CD و DVD های قفل دار نیز یک کپی به صورت ایمیج با فرمت ISO, IMG و سایر فرمت های استاندارد تهیه کند. سپس شما قادر خواهید بود این ایمیج را در درایو مجازی قرار داده و نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را بدون نیاز به دیسک اصلی اجرا کنید.



 

 

نرم افزار الکل 120 توانایی رایت ایمیج ها را نیز دارد. چه ایمیج هایی که با همین نرم افزار گرفته شده، و چه ایمیج هایی که از قبل روی کامپیوتر خود دارید.

 

اما قطعا اصلی ترین و مهم ترین قابلیت نرم افزار Alcohol 120% که آن را از برنامه های مشابه متمایز میکند، توانایی کپی گرفتن از دیسک های قفل دار است. این نرم افزار میتواند قفل CD یا DVD را تشخیص داده و آن را با متد مخصوص خود کپی کند. این قابلیت برای کپی فیلم ها و بازی ها از روی DVD اورجینال آن بسیار کارایی دارد.

 

توانایی نرم افزار Alcohol 120% برای خواندن اطلاعات از روی دیسک (CD/DVD) به صورت مستقل از سیستم عامل، آن را قادر میسازد تا بتواند حتی از دیسک های خش دار هم کپی بگیرد.

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، یعنی Alcohol 120 v2 را به همراه کرک و راهنمای نصب به صورت یکجا دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 10.9 مگابایت

جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : رضا

Miranda IM یک نرم افزار پیام رسان رایگان و بسیار کم‌حجم است که به صورت همزمان از پروتکل های مختلفی مانند AIM ، GTalk ، ICQ ، IRC ، MSN ، Yahoo پشتیبانی می کند.

 

Miranda IM



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : رضا

uTorrent نرم افزاری رایگان، کم حجم و قدرتمند می باشد که برای دانلود انواع فایل ها از طریق شبکه تورنت استفاده می شود. حجم پایین ، سرعت بالا و محیط کاربرپسند از ویژگی های uTorrent می باشند.

 

uTorrent



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : رضا

Skype نرم افزاری رایگان و بسیار معروف می باشد که امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه دیگران استفاده می کند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی و تصویری را فراهم نماید.

 

Skype



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 12:51 ::  نويسنده : رضا

، نرم افزاری رایگان و کم حجم می باشد که می تواند اطلاعات حذف شده از هارددیسک و کارت های حافظه تان را به سرعت و آسانی بازیابی نماید. بازیابی عکس ها ، ویدئو ، فایل های اجرایی ، اسناد و بسیاری از فرمت ها به راحتی توسط نرم افزار Recuva امکان پذیر است.

 

Recuva




ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content