دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 12:50 ::  نويسنده : رضا

نرم افزاری رایگان، کم حجم و قدرتمند برای یکپارچه سازی (دفرگ) انواع حافظه ها نظیر هارد دیسک ها، مموری کارت ها و… با سرعت بالا می باشد.

 

Defraggler



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 12:49 ::  نويسنده : رضا

Code::Blocks یک نرم‌افزار رایگان و در حقیقت یک IDE مخصوص ++C است که از جمله نرم‌افزارهای متن‌باز است که با خود زبان ++C نوشته شده است و کدهای آن نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است.
کامپایلرهای عرضه شده از جانب دو شرکت مایکروسافت و بورلند که به ترتیب ++Visual C و ++Builder C نام دارند، محصولاتی قدرتمند هستند که از محبوبیت خاصی در جهان برخوردارند. اما این برنامه ها اولا حجیم هستند و ثانیا رایگان نیستند و برای استفاده از آنها، باید بابتشان هزینه پرداخت کرد. البته نسخه های قدیمی ++Turbo C و ++Borland C به صورت رایگان وجود دارند و هنوز مورد استفاده اند.
این IDE از کامپایلرهای مختلفی از جمله ++Visual C مایکروسافت، Borland C++ 5.5 ، GCC، Digital Mars، Open Watdcom و غیره پشتیبانی می کند. از قابلیت های بارز این IDE، سرعت بالای آن است. ضمن آنکه قادر است پروژه های تولید شده توسط ++Visual C و ++devc را نیز درون خود باز کرده و کامپایل کند.

 

Code Blocks



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 12:45 ::  نويسنده : رضا

CCleaner نرم افزاری رایگان، بسیار محبوب و قدرتمند جهت پاک سازی فایل های بیهوده، رد پاها، تاریخچه مرورگرهای اینترنتی ، خطاهای رجیستری و … می باشد.

 

CCleaner



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 12:16 ::  نويسنده : رضا

CDBurnerXP ، نرم افزاری رایگان و کم حجم برای رایت انواع داده ها روی CD یا DVD و همچنین ایمیج گرفتن که دارای بسیاری از امکانات گوناگون دیگر درون یک نرم افزار کوچک می باشد.

 

CDBurnerXP



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 12:14 ::  نويسنده : رضا

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

 

نگارش ۴.۱ منتشر شد

 

myTV

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
و …



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : رضا

avast! Free Antivirus مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. Avast آنتی ویروسی مناسب برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد. Avast به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد.

 

avast Antivirus



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 11:37 ::  نويسنده : رضا

SeaMonkey مرورگری رایگان و تحت حمایت شرکت موزیلا می باشد. این مرورگر دارای امکاناتی همچون نمایش بغل هم صفحات، قابلیت دریافت ایمیل و عضویت در گروههای خبری، امکان چت IRC، دارای ویرایشگر ساده صفحات اینترنتی، قابلیت حذف تبلیغات ناخواسته از جمله Popup ها، مدیریت تصاویر و امکان بلوکه نمودن آنها برای افزایش سرعت اینترنتی، قابلیت انجام تنظیمات امنیتی، گذاشتن رمز عبور، مدیریت کوکی ها، پشتیبانی از زبانهای مختلف و … می باشد.

 

SeaMonkey



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 11:31 ::  نويسنده : رضا

اگر دنبال نرم افزار مناسب، رایگان و کم حجم جهت جایگزین کردن آن با Microsoft Office هستید LibreOffice گزینه بسیار مناسبی می باشد. این نرم افزار متن باز و پایدار، بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای مجموعه نرم افزاری Microsoft Office باشد.

 

LibreOffice



ادامه مطلب ...

Mozilla FireFox محصولی متن باز از شرکت موزیلا مرورگری مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم، جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up و … از ویژگی های برتر این مرورگر اینترنتی می باشد.

 

Firefox



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : رضا

KMPlayer نرم افزار رایگان، محبوب و قدرتمند پخش مالتی مدیا می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia QuickTime و… امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد.

 

KMPlayer



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 365
بازدید کل : 64159
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content