دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 23:12 ::  نويسنده : رضا

 

HDL.Works.HDL.Design.Entry.EASEHDL Works HDL Design Entry EASE 8.0 R4 یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی HDL است که بطور هم زمان از قابلیت طراحی متنی و گرافیکی پشتیبانی میکند. با کمک این نرم افزار دیگر نیازی نیست که در نوشتن کدهای Verilog یا VHDL حرفه ای باشید، زمانی که شما یک پروژه طراحی در این نرم افزار ایجاد می کنید کافی است پارامترهای مورد نیاز طراحی خود را بصورت تلفیقی از متن و گرافیک در EASE وارد نمایید و خود این برنامه بصورت کاملاً خودکار کدهای HDL مورد نطر شما در ربان انتخابی شما یعنی Verilog یا VHDL تولید می نماید .


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 23:9 ::  نويسنده : رضا

 

Joboshare Audio MakerJoboshare Audio Maker 2.0.6.0222 این نرم افزار ضمن اینکه میتواند اکثر فایل های صوتی که شامل MP3, WAV, WMA, M4A, AAC, AC3, MP2, FLAC و ... میباشد را به فرمت های مختلف صوتی تبدیل کند، امکان رایت آنها به صورت لوح های فشرده صوتی را نیز دارا است. همچنین میتواند انواع لوح های فشرده صوتی که به صورت Audio می باشند را ریپ نموده و با تبدیل فرمت روی هارد دیسک شما کپی کند .


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 23:8 ::  نويسنده : رضا

 

soft98

Nsasoft SpotAuditor 4.5.7 نرم افزاری از شرکت Nsasoft است که قادر است بسیاری از پسوردهای ذخیره شده در محیط ویندوز را برایتان آشکار نماید. این نرم افزار توانایی آشکار سازی پسوردهای ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر مانند پسورد انواع Email ، اکانت و … آشکار سازی پسوردهای نرم افزارهای چت اینترنتی مانند ICQ و MSN ، پسوردهای FTP ، پسوردهای ذخیره شده در نرم افزار Outlook و همچنین پسوردهای Dialup Connection در تمامی ویندوز ها را دارا می باشد. با استفاده از امکان مدیریت Protected Storage سیستم که قادر خواهید بود پسوردهای ذخیره شده در آن قسمت را که قابل دسترسی می باشند را حذف نمایید. علاوه بر امکانات بازگشایی پسورد امکانات جانبی دیگر مانند مدیریت تمامی آدرسهای مشاهده شده ، نرم افزارهای نصب شده و آدرسهای ذخیره شده در بخش Run منوی استارت را در کامپیوتر شما و یا سایر کامپیوتر های یک شبکه را دارا خواهید بود.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 23:6 ::  نويسنده : رضا

 

soft98

Nsasoft Product Key Explorer 3.3.3.0  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از 500 نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nsasoft می باشد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 23:3 ::  نويسنده : رضا

 

Emsisoft Anti-Malware

Emsisoft Anti-Malware 7.0.0.21 Final یا ضد مخرب یک نرم افزار امنیتی می باشد که نسخه کامل تری از Antivirus (آنتی ویروس ، ویروس کش ، ضد ویروس) می باشد.

جامع ترین محافظ سیستم شما در برابر:
viruses ، trojans ، spyware ، adware ، worms ، bots ، keyloggers و rootkits.

دارای دو موتور اسکن برای پاکسازی:
Anti-Virus + Anti-Malware


دارای ۳ گارد محافظتی در برابر آلودگی های جدید:

  • محافظ فایل، مسدود کننده رفتار، محافظت از گشت و گزار
  • دارای دو موتور اسکن برای پاکسازی: Anti-Virus + Anti-Malware
  • ۳ گارد محافظتی: محافظ فایل، مسدود کننده رفتار، محافظت از گشت و گزار

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : رضا

 

Autorun Virus Remover

نرم افزار Autorun Virus Remover 3.3 Build 0328 به شما این امکان را می دهد که به راحتی autorun های موجود در حافظه های فلش را نابود سازید و سپس فایل های سالم موجود در آن را در کامپیوتر خود کپی کند. این نرم افزار قادر است تا علاوه بر نابود سازی ویروس های فلش مموری با اسکن درایو های کامپیوتر شما autorun های موجود در آن ها را نیز پاک کند. همچنین شما می توانید نرم افزار از طریق اینترنت آپدیت کنید تا به کمک سرور اصلی خود با ورژن های جدید ویروس autorun آشنا شود و در صورت مشاهده آن ها در فلش مموری از نفوذ آن ها به داخل سیستم جلوگیری کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به برسی پروسه های در حال اجرا که امکان آلوده شدن آن ها وجود دارد و همچنین تعمیر برخی از فایل ها و  برنامه های اصلی ویندوز اشاره کرد.

برخی از ویژگی های Autorun Virus Remover :

  • قابلیت نابود سازی کامل ویروس autorun از فلش مموری.
  • اسکن کامل درایو های کامپیوتر.
  • امکان برروز رسانی از طریق اینترنت.
  • سازگار با انواع آنتی ویروس ها.
  • برسی پروسه های درحال اجرا.
  • تعمیر برخی از فایل ها و برنامه های سیستم.
  • امکان اجرا در استارت آپ.
  • محیط ساده از لحاظ کاربرد.


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 22:18 ::  نويسنده : رضا

 

soft98

با استفاده از Uninstall Tool 3.3.0 Build 5303 Final کامپیوتر خود را سریعتر و حرفه ای تر کنید ! سریع ترین، حرفه ای ترین ، مطمئن ترین راه های خلاص شدن از نرم افزارهای بی مصرف و بی استفاده ویندوز خود را با این نرم افزار آزمایش کنید!! می توان به جرات گفت که این نرم افزار یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی Add/Remove program ویندوز می باشد !! Uninstall Tool بر روی هر دو سیستم عامل ، XP و Vista توسط گروه طراحان تست شده و به خوبی و راحتی در هر دو سیستم عامل با پردازنده های 32X و 64X کار کرده است ! نرم افزار موفقیت خود را مدیون طراحی حرفه ای، حجم کم، فضای ساده کاربری، رابط آسان انتقال داده و غیره.. می باشد



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 22:17 ::  نويسنده : رضا

 

soft98مرورگر Avant Browser 2013 Build 22 Final  یکی دیگر از مرورگر هایی است که بر پایه اینترنت اکسپلورر کار می کند. این نرم افزار دارای سرعت بالا، پایداری، محیط کاربر پسند و ویژگی چند پنجره در یک پنجره می باشد.
این نرم افزار کاملاً رایگان می باشد و برای استفاده از آن هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، به دور از هر گونه تبلیغ و یا نرم افزار های جاسوسی می باشد.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : رضا

 

soft98FontExpert 2011 11.0 Release 5 نرم افزار مدیریت فونت FontExpert به منظور مدیریت و پیش نمایش تمام فونت های شما (نصب شده یا نصب نشده) ابزار مفیدی بشمار می آید. FontExpert بدون توجه به محل قرار گیری فونت ها (سی دی، هارد دیسک، حافظه های فلش و ...) لیستی از مجموعه فونت های موجود را برای شما فراهم می کند تا پیش نمایشی از کلیه فونت های خود داشته باشید و به راحتی بتوانید فونت مورد نظر خود را مورد استفاده قرار بدهید. این نرم افزار علاوه بر امکاناتی نظیر مدیریت و دسته بندی فونت ها قادر است بصورت خودکار فونت های خراب و ناقص را شناسایی کرده و نمایش دهد.

قابلیت های نرم افزار FontExpert :
  • مدیریت کامل فونت های سیستم
  • پشتیبان گیری از فونت ها
  • امکان حذف و یا غیر فعال کردن فونت ها
  • تشخیص خودکار فونت های خراب و بهینه کردن آن ها
  • پیش نمایش تمامی فونت های موجود در سیستم با همه جزئیات از قبیل نوع، اندازه، سازنده و..
  • دسته بندی فونت ها با ایجاد کتابخانه ای از فونت ها
  • بررسی پیغام های خطای ناشی از فونت ها
  • پیش نمیش و اضافه کردن فونت ها با جستجوی دیسک های محلی و درایوهای شبکه
  • امکان خروجی گرفتن از فونت ها به عنوان تصویر و صفحه وب (HTML) با تنظیمات دلخواه
  • و ...


ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 63795
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content