دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 17:37 ::  نويسنده : رضا
Easter Eggztravaganza 2 – یک بازی مدیریتی زیبا به سبک HOG است.عید پاک یا عید قیام، مهم‌ترین روز تعطیل در سال مسیحی است که یکشنبه‌ای بین ۲۲ مارس و ۲۵ اوریل است. مسیحیان بر این باورند که در این روز، عیسی مسیح پس از اینکه به صلیب کشیده شده بود دوباره زنده شده و برخاست و به همین مناسبت، در این روز یکشنبه مقدس، جشنی به پا کرد.در این بازی که با داستانی بر محور عید پاک طراحی شده است با اتفاقاتی عجیب و غریب رو به خواهید شد و در طول بازی با معما و پازل های جذابی دست و پنجه نرم خواهید کرد.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…
 

Easter Cover دانلود بازی Easter Eggztravaganza 2 برای PC



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 17:29 ::  نويسنده : رضا

 

دانلود ooVoo

در عصر امروزه دیجیتال و اینترنت، مسنجرهای زیادی جهت برقراری تماسهای رایگان بین کاربران اینترنت تولید شده است که یکی از آنها مسنجر پیشرفته و قدرتمند ooVoo میباشد. با استفاده از مسنجر ooVoo به راحتی میتوانید با دوستان خود، در هر زمان با استفاده از تماس های ویدوئی، صوتی، متنی (IM) و … ارتباط بگیرید و لذت ببرید. تماسهای صوتی و تصویری در مسنجر ooVoo کیفیت بالا و قابل توجه ای دارد که استفاده آن را لذت بخش تر میکند. اگر میخواهید از سایت رسمی این مسنجر دیدن کنید و سایر نسخه های آنرا (نسخه مک، آندروید و آیفون) را دانلود کنید به سایت ooVoo مراجعه کنید. برای دانلود ooVoo به صورت رایگان و مشاهده سایر ویژگی ها و امکانات این مسنجر از پی سی ای اف به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود والپيپر هاي زيبا براي اندرويد  _ اندازه تصاوير  320 * 240

http://download.cyberonline.ir/mobile/Variety/Lemon.jpg

 

با سلام

امروز مي خواهم به در خواست دوستان عزيز اولين مجموعه از والپيپر هاي زيبا براي صفحه نمايش گوشي هاي شما به خصوص سيستم اندرويد گذاشته ام كه شما با استفاده از اين تصاوير مي توانيد صفحه نمايش خود را زيبا سازيد . اين تصاوير در قالب مجموعه هايي با اندازه و موضاعات مختلف در اختيار شما گذاشته مي شود كه شما مي توانيد اين تصاوير را دانلود فرماييد.

ديدن تصاوير و دانلود در ادامه مطلب

 


برچسب‌ها:

تصاوير زيبا

,

والپيپر زيبا

,

والپيپر گوشي

,

والپيپر اندرويد

,

دانلود والپيپر


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 14:59 ::  نويسنده : رضا

دانلود نرم افزار Avant Browser 2013 build 21  - نرم افزار مرورگر اینترنت اونت

http://download.cyberonline.ir/software/sss/avant_browser.png

فارسي / Persian

امروزه با وجود مرورگر های بزرگی چون Mozilla Firefox ،Microsoft Internet Explorer ،Opera و Apple Safari و... شاید کمتر کسی با نام مرورگر Avant Browser آشنایی داشته باشد. این مرورگر با داشتن رابط گرافیکی کاربری مساعد تجربه ای جدید در راندمان و وضوح بالای وبگردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد همچنین آپدیت های مکرر آن و پیشرفت روز افزون اعتماد به آن را بهبود می بخشد.سریع بودن این نرم افزار و داشتن اکثر امکانات مرورگر های بزرگ ومحبوبی چون Microsoft Internet Explorer و Mozilla Firefox آن را به یکی از نسخه های در حال رشد مرورگر ها تبدیل کرده است یکی از مهمترین ویژگی های ان نداشتن هیچ گونه محدودیت یا Spyware و Adware است.

توضیح ویژگی های نرم افزار Avant Browser:

 

ذخیره سازی اطلاعات انلاین:
مرورگر Avant قادر به ذخیره سازی بوک مارک ها,RSS Feeds , پیکربندیها و کلمات عبور وب سایت ها است بدین ترتیب کاربران قارد خواهند بود به اطلاعات خود در هر مکانی مثل اداره, منزل و کافی نت ها دسترسی داشته باشند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن اطلاعات در هنگام نصب مجدد ویندوز نخواهند داشت.

 

Web Form Auto-Filler- پر کننده ی خودکار پسورد ها:
کمک به کاربران برای یاد اوری پسورد های وب سایت ها و پر کردن جای پسورد برای کاربر تنها با یک کلیک

 

Flash Animation Filter-دارا بودن قابلیت مسدود کردن انیمیشن ها و ..:
بیش از 85 درصد فلش انیمیشن های صفحات وب ها را تبلیغات تشکیل می دهند. این انیمیشن های نسبتا بزرگ معمولا بیش از 90 درصد از صفحه ای مورد بازدید شما را اشغال می کنند. با مرورگرAvant و با جلوگیری از دانلود کردن اینگونه فلش ها تنها با یک کلیک ساده شما می توانید به ذخیره سازی پهنای باند خود بپردازید. مرورگر Avant همچنین دارای گزینه های برای مسدود کردن دانلود تصاویر, موزیک ها و ویدئوها است که با استفاده از این امکانات کاربران قادر خواهند بود سرعت لود شدن صفحات وپهنای باند خود را کنترل کنند وبهبود ببخشند.
AD/Popup Blocker-مسدود کردنPop-up و تبلیغات:
حذف کردن آسان بنر های تبلیغاتی ناخواسته و pop-up صفحات به صورت خودکار تنها با یک

 

Mouse Gestures-حرکات بیانگرموس:
اگر شما در یک صفحه وب بر روی یک لینک کلیک کنید وهمزمان دکمه وسط موس را هم فشار دهید لینک در یک صفحه جدید و در بکراند صفحه باز خواهد شد. این ویژگی برای باز کردن پست در انجمن ها بسیار مفید است همچنین شما قادر خواهید بود تا به راحتی و با حرکت دادن موس مروگر خود را هدایت کنید و به حرکت در اورید.

 

باز کردن چندین مرورگر:
با استفاده از این مرورگر شما می توانید چندین صفحه وب را با هم باز کرده وهمه ی صفحات باز شده را به راحتی تنها با یک کلیک refreshe کرده مرتب کنید یا وحتی ببندید ومتوقف کنید.

 

حالت Full Screen و Full Desktop واقعی:
هنگامی که شما Full Screen را فعال کنید تنها چیزی که مشاهده خواهید کرد فضای وب بودن هیچ نوار ابزار یا در هم ریختگی خواهد بود انها به سادگی و به طور خودکار مخفی شده اند و با حرکت دادن موس خود به بالا یا پایین به پیدا کردن نوار ابزار خواهید پرداخت این مرورگر همچنین قابلیت Full Desktop را دارا است که به نوعی همان Full Screen است اما با این تفاوت که نوار وظیفه ی شما در Full Desktop اشکار خواهد ماند.

 

داشتن موتور جست وجو :
مرورگر Avant موتور جست وجوی را فراهم کرده است که با فعال کردن ان کاربر می تواند به جست و جو کردن صفحات وب, تصاویر, گروه ها, نرم افزارها و.. در اینترنت بپردازد.

 

Full IE Compatibility-مطابقت کامل با اینترنت اکسپلورر:
مرورگر Avant دارای تمام وظایف و کار های اینترنت اکسپلور شامل: کوکی ها,جاوا اسکریپت, Real player و ماکرومدیا فلش است.بوک مارک های اینترنت اکسپلورر به طور خودکار به مرورگر Avant وارد شده است.

 

کنترل حریم خصوصی شما:
با مرورگر Avant شما به راحتی می توانید با پاک کردن اثرات مرور های خود مثل : ادرس های تایپ شده,کوکی ها, تاریخچه بازدید های شما از وب سایت ها,فایل های Temporary اینترنتی و .. حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

 

Safe Recovery-ریکاوری مطمئن:
اگر مرورگر Avant به طور اشتباه بسته شد هیچ جای نگرانی نیست مرورگر تمام صفحات باز را به طور خودکار در مرورگر ذخیره کرده و در بازگشایی مجدد مرورگر انها را بازگردانی می کند.

دانلود با لينك مستقيم


انگليسي / English

Avant Browser is an ultra-fast web browser. Its user-friendly interface brings a new level of clarity and efficiency to your browsing experience, and frequent upgrades have steadily improved its reliability. Multi-Processing design offers you a crash-free internet browsing experience and high reliability. When one tab fails, it won't freeze the browser or pull other pages down. The increasing usage of Ajax Technology in websites causes frequent freezing or crashes for most browsers. Avant Browser has developed a new technology to solve this problem, makes your surfing more fluent


برچسب‌ها:

دانلود مرورگر Avant Browser

,

دانلود مرورگر اوانت

,

دانلود مرورگر اینترنت

,

دانلود مرورگر بسيار سريع

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار FastPictureViewer 1.9  _ نرم افزار مدیریت و نمایش تصاویر

http://download.cyberonline.ir/software/fastpictureviewer.png

فارسي / Persian

FastPictureViewer Pro 1.9 نرم افزاری برای مشاهده کردن عکس است که سرعت و قابلیتهایی را به شما ارائه می نماید که به شما کمک می نمایند تا تصاویر دیجیتال خود را سریعتر از همیشه مورد بازیبنی قرار دهید. FastPictureViewer نرم افزاری با کارایی عالی است که به منظور بالا بردن سرعت جریان کاری عکاسان حرفه ای و فراهم نمودن مدیریت رنگ کامل شامل پشتیبانی برای کنترل کننده های نیمرخ دلخواه ، عملکردهای درجه بندی جوابگو برای ویندوز ویستا و استانداردهای Adobe XMP، سابقه نمای فوری RGB و پنجره های EXIF، بزرگنما کننده فوری، پیش بارگذاری و کش نمودن تصویر و شتاب دادن Direct3D بهینه برای مشاهده با نهایت سرعت برروی کامپیوترهای مردن و پیشرفته می باشد. ویژگی مهم این نرم افزار پشتیبانی آن تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷ می باشد. با استفاده ازاین نرم افزار می توانید سریعتر از هر نرم افزار دیگری تصاویر مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

دانلود با لينك مستقيم


انگليسي / English

 

 

 

FastPictureViewer, an image viewer designed for photographers. Now with powerful workflow tools helping to automate file management duties like copy, move, delete, save-for-web and more.

  • Fastest RAW viewer ever. Period.
  • Instant zooming to 100% view, for quick sharpness checks. Best in industry!
  • RGB histogram, EXIF shooting data and Adobe XMP Rating/Label/Urgency instant display.
  • Instantaneous display of the next image in line (when computer resources allows).
  • Instant industry-standard Adobe XMP compatible rating and tagging.
  • Fast tethered shooting through MTP/PTP. Tether a Nikon D3S or D3X in 64 bit, today!
  • Supports most common image formats, including Adobe DNG, plus specialists formats such as OpenEXR, DDS, PNM and more, through separately installable image codecs.

برچسب‌ها:

جدیدترین نرم افزار نمایش عکس

,

دانلود FastPictureViewer

,

دانلود FastPictureViewer v1

,

9

,

دانلود FastPictureViewer v1 9


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار  Ad-Aware Free Antivirus 10.5  _ نرم افزار ضد ویروس و ضد جاسوسی

http://download.cyberonline.ir/software/sss/ad-aware_3.png

فارسي / Persian

Ad-Aware Free Antivirus آنتی ویروس و آنتی اسپای وار (ضد جاسوسی) قدرتمندی محصول شرکت امنیتی Lavasoft می باشد که این محصولش را به طور رایگان عرضه می نماید. رایگان بودن این نرم افزار نقطه قوتی است که در کنار قابلیت های خوب این نرم افزار میتواند کاربران را به استفاده بی دردسر آن ترغیب کند. با دانلود و نصب این نرم افزار میتوانید فایل های آلوده را قبل از اینکه در ویندوزتان رخنه کنند از بین ببرید و اجاره فعالیت ویروس ها و تروجان ها را ندهید. همچنین با قابلیتی نظیر sandboxing میتوانید نرم افزارهای مشکوک را به صورت امن تست کنید و عملکرد آنها را بررسی و سپس به انها اجازه فعالیت دهید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار مجهز به Antivirus و Antispyware است. اسکن لحظه ای و زنده این نرم افزار تمامی فعالیت های ویندوز و فایل ها را زیر نظر خواهد گرفت و به صورت زنده از سیستم محافظت خواهد کرد. این نرم افزار از منابع سیستم به طور حداقلی استفاده میکند ، بنابراین سرعت سیستم را کاهش نخواهد داد. علاوه برا قابلیت ضد ویروسی ، نرم افزار دارای امکاناتی نظیر Safe Browsing و Download Protection نیز می باشد که به کاربر کمک میکند تا دنیای آنلاین نیز امنیت لازم را کسب کند. این نرم افزار به همراه یک فایروال میتواند امنیت کاملی را به کاربر ارائه دهد ، پس با نصب یک فایروال رایگان در کنار این آنتی ویروس رایگان ، امنیت کامل و بی دردسر را بدون نیاز به نقض قانون کپی رایت و کرکینگ ، داشته باشید.

دانلود با لينك مستقيم


انگليسي / English

 

Ad-Aware gives you comprehensive malware protection. With real-time monitoring, threat alerts, and automatic updates you can rest easy knowing that you are protected

 

.

  • Shop, bank, and make travel arrangements online - We keep you safe from password stealers, keyloggers, spyware, trojans, online fraudsters, identity thieves and other potential cyber criminals.
  • Control your privacy - Erase tracks left behind while surfing the Web - on browsers such as Internet Explorer, Opera, and Firefox - in one easy click.
  • Get Peace of Mind - Know that your personal information is kept safe from dangerous intruders and prying eyes.

برچسب‌ها:

دانلود Ad

,

Aware Free Antivirus

,

دانلود نرم افزار آنتی ویروس رایگان

,

نرم افزار امنیت ویندوز

,

نرم افزار انتی اسپای وار رایگان


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار  NVIDIA Forceware 314 WHQL Vista  _ نرم افزار ضد ویروس و ضد جاسوسی

http://download.cyberonline.ir/software/Nvidia%20forceware.png

فارسي / Persian

آخرین نسخه از درایور کارت های گرافیک NVIDIA نسخه ۲۹۶.۱۰ WHQL برای سیستم عامل های ویندوز XP و Vista و Se7en با  لینک مستقیم از سرور سایت تخصصی نرم افزار دانلودفا  برای اجرای بهتر و با کیفیت تر بازی های رایانه ای شما کاربران عزیز جهت دانلود قرار داده شده است.

دانلود با لينك مستقيم


انگليسي / English

NVIDIA ForceWare software unleashes the full power and features in NVIDIA's desktop, gaming, platform, workstation, laptop, multimedia, and mobile products. Delivering a proven record of compatibility, reliability, and stability with the widest range of games and applications, ForceWare software ensures the best experience with your NVIDIA hardware.

  • Incredible 3D and video performance for all of your applications.
  • Rock-solid system stability, greater compatibility, and reliability with NVIDIA Unified Driver Architecture (UDA).
  • Industry-leading features for graphics, audio, video, communications, storage, and security.
  • Robust product support for over ten unique operating systems.
  • Continual product performance and feature updates for the life of your NVIDIA hardware.

This software requires Windows Vista


برچسب‌ها:

Forceware

,

NVIDIA

,

se7en

,

Vista

,

WHQL

ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 14:48 ::  نويسنده : رضا

CyberLink PowerDirectorCyberLink PowerDirector 11 Ultra 11.0.0.2707 نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از مباحث به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد. از قابلیت های این ابزار باید به این صورت بیان نمود که این ابزار به مانند یک واسط عمل می کند. یعنی کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده ، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته ی مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزش، کاربران قادر خواهند فیلم ها را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند. نکته ی بسیار مهمی که در این ابزار نهفته شده است و اکثر کاربران حرفه ای ویرایش فیلم ها به آن توجه ویژه ای دارند سرعت در رندر کردن فیلم ها می باشد. CyberLink PowerDirector  سازگاری مثال زدنی با NVIDIA CUDA  داشته و سرعتی فوق العاده بالا را در ذخیره یا رندر کردن به کاربرانش ارائه می دهد. این امر هم با تکنولوژی بسیار جدید NVIDIA حاصل شده است. اما کاربران به نکات دیگری هم توجه می کنند. این که چه کیفیتی را این نرم افزار ارائه می دهد؟ در جواب باید این گونه بیان کرد که بهترین کیفیت ممکن تا به امروز Blu-rey می باشد که از سوی این ابزار به صورت کامل پشتیبانی می شود. در مورد صدای خروجی هم پشتیبانی از صدای دالبی دیجیتال از خصوصیات CyberLink PowerDirector به شمار می رود.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 14:41 ::  نويسنده : رضا

Maxthon Cloud Browser 4.0.5.2000 Final مرورگرقدرتمند و انعطاف پذيري است كه از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ويندوز)استفاده كرده و بر خلاف آن داراي قابليت ها و امكانات بسيار زيادي ميباشد. نكته قابل توجه اين است كه اين مرورگر تقريبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ويندوز اشغال ميكند از اين رو مانع كاهش سرعت در سيستم ميشود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Maxthon:

  • قابلیت Tabbed Browsing
  • کنترل توسط حرکت ماوس
  • (با فشردن کلید ماوس و حرکت ماوس به جهات مختلف میتوانید فرمان های مختلفی اعمال کنید)
  • قابلیت ویژه Drag & Drop
  • حذف تبلیغات اینترنتی
  • RSS خوان
  • پشتیبانی از برنامه های جانبی Internet Explorer
  • پشتیبانی از پوسته های مختلف
  • و …


ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 12:21 ::  نويسنده : رضا
 دانلود To The Arctic 2012 3D BluRay 1080p مستند به سوی قطب شمال
|مستند ( به سوی قطب شمال) محصول 2012 با کیفیت 1080p|
|تقدیم به کاربران علاقه مند به مستند حیات وحش میهن دانلود|

|این مستند به صورت کاملا سه بعدی 3D Half SBS می باشد |

قطب شمال همواره یکی از سرزمین های دیدنی این کره خاکی بوده است. خرس های قطبی این منطقه زندگی جالب و در عین حال عجیبی دارند.


قطب شمال به انتهای شمالی محوری گفته می‌شود که کره زمین به دور آن میچرخد و در اقیانوس منجمد شمالی واقع شده‌است. این نقطه در فاصله ۷۲۵ کیلومتری شمال جزیره بزرگ گرینلند قرار دارد.


محل جغرافیایی قطب شمال با محل مغناطیسی آن متفاوت است. قطب شمال جغرافیایی در نقطه‌ای قرار دارد که عمق اقیانوس در آن به ۴۰۸۰ متر می‌رسد و با توده‌های عظیم شناور یخی پوشیده شده‌است، در این ناحیه شبانه‌روز در شش ماه از سال، کاملا روشن و آفتابی و در شش ماه دیگر کاملا تاریک است.


کاوشگر آمریکایی رابرت پیری (Robert E. Peary) در آوریل سال ۱۹۰۹ مدعی شد که با سورتمه و به کمک سگ‌های خود که آنرا می‌کشیدند، موفق به رسیدن به قطب شمال شده‌است. سیاح آمریکایی دیگری به نام ریچارد برد (Richard E. Byrd) ادعا نمود که در نهم ماه مه ۱۹۲۶ با هواپیما به آنجا دست یازیده‌است. هر دوی این ادعاها بعدها مورد تردید قرار گرفت. سه روز پس از اقدام ریچارد برد، در ۱۲ مه، محل دقیق قطب شمال توسط یک تیم بین‌المللی شامل روئال آمونسن، لینکلن السورت و آمبرتو نوبیل بوسیله هواپیما، فتح شد. نخستین کشتی‌هایی که موفق شدند به قطب شمال برسند، زیردریایی‌های اتمی آمریکا (در سالهای ۱۹۵۸ و ۵۹) بودند. یخ‌شکن آرکتیکای شوروی در سال ۱۹۷۷ نخستین کشتی سطحی بود که به این محل رسید.


این مستند به صورت کاملا سه بعدی می باشد و فقط با عینک مخصوص و تلویزیون هایی که قابلیت پخش فیلم های 3D را دارند ، قابل دیدن می باشد



برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content