دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 12:11 ::  نويسنده : رضا
دانلود MAGIX Music Make Persian Tutorial آموزش فارسی ساخت آهنگ

|فیلم آموزشی نرم افزار Magix Music Maker|
|تقدیم به کاربران علاقه مند  آموزش های تصویری میهن دانلود|
|برای اولی بار در وبسایت های ایرانی و به صورت کاملا فارسی|


امروز آهنگسازی یکی از مباحث مطرح در سطح جهان و حتی میتوان گفت یکی از درآمدزا ترین مشاغل می باشد


همچنین موزیک سازی مبحثی مهم است چراکه این اهنگ است که به شعر جان و روح می دهد و همچنین بر حالات روحی انسان بسیار موثر هست


تصمیم بر این شد که به مباحث اهنگسازی هم بپردازیم و در 2 قسمت تاجایی که ممکن باشد به شما آهنگسازی را آموزش دهیم


هم اکنون قصد آموزش نرم افزار MAGIX Music Makerداریم که یکی از نرم افزار های مطرح در زمینه آهنگسازی می باشد.این نرم افزار در عین سادگی که دارد دارای امکانات جالب و زیادی برای ساخت اهنگ می باشد؛و در قسمت بعدی قسمت آموزش نرم افزار


FL Studioرا داریم که یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های اهنگسازی می باشد.


این آموزش کاملا فارسی می باشد با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به آموزش های قبلی و مدت زمانی حدود یک ساعت دارد.



برای  دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 11:50 ::  نويسنده : رضا

 دانلود کلاه قرمزی 92

کلاه قرمزی نام شخصیت عروسکی مجموعه تلویزیونی به نام صندوق پست و سه فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز و کلاه قرمزی و بچه ننه بود. این شخصیت عروسکی، بیشتر در سالهای دهه ۷۰ محبوب بود. در نوروز هر سال(از سال۸۸) نیز، معمولاً ویژه برنامه‌ای با به کارگیری کلاه قرمزی و شخصیت همراه آن، آقای مجری، در شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.هم اکنون می توانید نسخه ی با کیفیت این مجموعه ی تلوزیونی را تحت عنوان کلاه قرمزی 92 از وب سایت میهن دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : رضا

 

دانلود تقویم سال 1392
| تقویم اختصاصی سال 1392 کاری از گروه نرم افزاری میهن دانلود |

فرارسیدن نوروز باستانی 1392 را به تمام هموطنان عزیز به خصوص کاربران همیشگی

دوستی ودانلود

تبریک و تهنیت عرض می نماییم و به همین مناسبت عیدی کوچکی را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. امسال نیز همانند سال گذشته

تقویم سال 1392

را در قالب تصاویری از مناظر طبیعی چهار فصل سال برایتان آماده کرده ایم که به صورت اختصاصی توسط گروه نرم افزاری میهن دانلود

طراحی

شده است. امیدواریم که این عیدی ناقابل مورد رضایت شما کاربران محترم قرار بگیرد. در پایان از طرف تمامی دست اندرکاران وب سایت

میهن دانلود

سال خوب و خوشی را برایتان آرزومندیم.


جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : رضا

1Click DVD Copy Pro

1Click DVD Copy Pro 4.3.0.7 نرم افزاری حرفه ای جهت کپی آسان دی وی دی می باشد. یکی از معدود نرم افزار هائی می باشد که به سادگی و اسانی با استفاده از ان میتوانید دی وی دی های خود را کپی و رایت نمائید. این نرم افزار که توسط شرکت Innovations تولید و انتشار یافته است دارای جدید ترین تکنولوژی CPRx™ می باشد. این تکنولوژی جهت کپی موفقیت امیز از اخرین نسل های دی وی دی می باشد که دی وی دی هارا در بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان کپی می نماید. این نرم افزار به هنگام کپی یک نسخه پشتیبان نیز از ان تهیه می نماید تا درصورت به وجود امدم مشکلی نگران از دست رفتن اطلاعات نباشید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان فشرده سازی و انتخاب فایل های موردل دلخواه برای کپی اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.




ادامه مطلب ...

Genuine Registry Doctor

Genuine Registry Doctor 2.6.0.8 نرم افزاری جهت بهینه سازی و رفع مشکلات ریجستری می باشد. آیا شما نیز از سرعت کند سیستم خود ناراحت هستید؟ آسا سیتسم شما با کرش ها متعدد و ارور های مختلف روبر هست ؟ با استفاده از نرم افزار Genuine Registry Doctor تنها با چند کلیک میتوانید تمامی مشکلات ریجستری سیستم خود را رفع کرده و انرا بهینه سازی نمائید. با استفاده از این نرم افزار در زمان خود صرفه جوئی کرده و نیازی به تعویض مجدد ویندوز و تعمیر ان ندارید چرا که این نرم افزار به آسانیو تنهابا چند کلیک تمامی این کار ها را برای شما انجام خواهد داد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.




ادامه مطلب ...

novaPDF Professional Desktop

novaPDF Professional Desktop 7.7 Build 388 نرم افزاری حرفه ای جهت ایجاد و ویرایش فایل های پی دی ای اف می باشد. با گپیشرفت و گسترش فایل های الکترونیکی و مطالعه کتاب های بصورت الکترونیکی فرمت های مختلفی بدین منظور ایجاد شده اند. یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین این فرمت های PDF می باشد که میلیون ها مخاطب را در سرتاسر جهان دارد! برای کار و خواند این فرمت های نرم افزار ای مختلفی انتشار و در دسرس کاربران قرار گرفته است. novaPDF Professional Desktop نام یکی از نرم افزار های پر قدرت برای کار با این فرمت پر طرفدار می باشد. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار فایل های پی دی اف خود را باز کرده و نیز آنها را ویرایش کنید. از قابلیت های ویژه این نرم افزار تولید فایل های پی دی اف با استاندارد 100 درصدی و نیز چاپ حرفه ای این فایل های می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 11:29 ::  نويسنده : رضا

 


O&O DiskImage

O&O DiskImage Professional 7.0.144 نرم افزاری حرفه ای جهت پشتیبان گیری از هارد و ویندوز می باشد. یکی از ایمن ترین راه ها و ساده ترین راه ها برای جلوگیری از ، از دست رفتن اطلاعات پشتیبان گیری و تهیه بک اپ از انها می باشد. نرم افزار های مختلفی جهت پشتیبان گیری انتشار یافته است ولی هر شاید نیاز های کاربران از انها برطرف نشود ! در این پست از وب سایت میهن دانلود ما نرم افزار حرفه ای O&O DiskImage را برای شما عزیزان اماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین و جرات میتوان گفت بی نظیر ترین نرم افزار های پشتیبان گیری از هارد و ویندوز می باشد. با ستفاده از این نرم افزار شما به راحتی میتوانید از تمامی اطلاعات خود بک اپ تهیه کرده و در مواقع مورد نیاز از ان استفاده نمائید. این نرم افزار با دارا بودن امکان بوت به شما این امکان را میدهد که حتی در زمانی که ویندوز شما اجرا نمی شود بتوانید اطلاعات خود را برگردانیدو ویندوز را به اسانی راه اندازی مجدد نمائید. با استفاده از این نرم افزار شما در هر زمانی که بخواهید میتوانید از اطلاعات خود پشتیبان تهیه نمائید ، در زمان هائی که با سیستم کار میکنید و نرم افزار های مختلفی باز می باشند میتوانید به آسانی اجرا کرده تا نرم افزار شروع به پشتیبان گیری نماید و شما راحت بدون کند شدن ذره ای از سرعت سیتسم به ادامه کار های خود مشغول شوید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ذخیره سازی فایل های پشتیبان در CD-R,DVD میتوان اشاره کرد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب ...

Odin Frame Photo Creator

Odin Frame Photo Creator 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت ساخت قالب برای تصاویر می باشد. اگر شما نیز دوست دارید تصاویر خود را زیباتر نموده و بیشتر به انها جلوه دهید در این پست از وب استی میهن دانلود ما برای شما نرم افزاری را اماده نموده ایم که کار شما را آاسان می نماید. با استفاده از نرم افزار Odin Frame Photo Creator شما قادر میباشید برای تصاویر خود قاب گذاشته و به انها افکت های زیبا دهید. شمابه راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار تصاویر دیجیتالی خود را نیز ویرایش نموده و کیفیت انها را بهبود دهید.این نرم افزار انواع زمینه های مختلف را برای شما فراهم نموده است ، بر مثال میتوان به زمینه های همچون گل، چمن، اقیانوس، کارتون، حیوانات اشاره کرد. علاوه بر زمینه گذاری شما میتوانید عکس های طراحی و کار شده با این نرم افزار را در کامپیوتر خود ذخیره کرده و یا انها را چاپ نمائید. از ابزار ویرایشگر این نرم افزار میتوانید برای تنظیم وضوح تصویر ، تنظیم رنگ RGB تصویر flip & rorate تصویر و ... استفاده نمائید.در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب ...

ACDSee

ACDSee 15.2 Build 212 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت و نمایش تصاویر در کامپیوتر می باشد. اگر یادتان باشد قبل از امدن ویندوز ایکس به دلیل باز شدن تصاویر در اینترنت ایکسپلور و به نمایش در اوردن تصاویر در ان استفاده میشد اغلب کاربران بدین جهت از نرم افزار ACDSee برای مشهاده تصاویر خود استفاده می کردند. بعد از عرضه شدن ویندوز ایکس پی به سیستم نمایش تصاویر ویندوز استفاده از این نرم افزار در بین کاربران رفته رفته کمتر شد! اما این نرم افزار بعد از مدت کوتاهی با افزایش قابلیت ها و امکانات خود باز دیگر جایگاه خود را در بین کاربران بالا برده و تثبیت نمود. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی تصاویر خود را مدیریت کرده ، انها را دسته بندی کرده ، به جستجو در بین انها بپردازید ، انها را ویرایش نمائید یا حتی اندازه انها را تغییر دهید. از جمله ویزگی های این نرم افزار قابلیت رفع قرمزی چشم ، امکان تنظیم رنگ ، امکان استفاده فیلتر ها و جلوه های ویژه در نرم افزار ، امکان اشتراک گذاری در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و ... نام برد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب ...


Advanced System Optimizer

Advanced System Optimizer 3.5.1000.15013 نام نرم افزاری حرفه ای جهت بهینه سازی و مدیریت ویندوز می باشد. اگر به دنیال یک نرم افزار کامل با ویزگی ها و قابلیت های بالا برای مدیریت و بهینه سازی ویندوز خود هستید ما به شما عزیزان نرم افزار Advanced System Optimizer را پیشنهاد می نمائیم. این نرم افزار با دارا بودن بیش از چندین ابزار حرفه ای تمام نیاز شما برای مدیریت سیستم را برطرف می نماید. با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی میتوانید کارائی سیستم خود را بالا برده ، عملکرد ان را بهبود سازید. این نرم افزار به شما قابلیت رفع خاطا های موجود سیستم و ریجستری را داده و شما به راحتی تنها با چند کلیلک میتوانید تمام ارور های ویندوز خود را برطرف سازید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان پاک سازی ریجستری ، حذف کامل نرم افزار ها ، بهینه سازی حافظه ، دارا بودن سیستم پشتیبان گیری فایل ها، امکان رمز گذاری فایل ها ، امکان مدیریت کوکی ها، امکان شناسائی و حذف سریع نرم افزارهای جاسوسی و تروجان و .. اشاره کرد. همچنین این نرم افزار با دارا بودن یک سرور SMTP کوچک امکان ارسال مستقیم ایمیل را نیز برای شما فراهم اورده است. در نتیجه میتوان گفت یک پکیج کامل از ابزاری های مورد نیاز هر فرد برای مدیریت ویندوز می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content