دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : رضا

نرم افزار مالتی مدیا VideoStudio Pro X3 عملیات ساخت فیلم را قدرت داده و محیط مناسب برای خلاقیت را ایجاد کرده است. این نرم افزار ویرایش فیلم HD با قالب های حرفه ای، جلوه هایی با کیفیت استودیو، عنوان های زیبا شده و انتقال های (transition) آرام و دلنواز به کار شما سرعت میدهد. گردش کار خود با شتابگرهای GPU و پشتیبانی از CPU های چند هسته ای Intel برای سرعت ویرایش و پرداخت (render) زیاد طراحی شده است تشدید کنید. در محیط Express Edit کلیپ های ویدویی خود را به سرعت منتاژ کرده و با استفاده از ابزارهای حرفه ای ویرایش کنید. سپس میتوانید ویدئو ساخته شده را در YouTube, Facebook, Vimeo, DVD, AVCHD و Blue-ray، iPod, PSP و غیره ذخیره و به اشتراک بگذارید.

VideoStudio Pro X3 سکوی کار مناسب را ایجاد میکند. برای راحتی کار از express edit، ابزارهای ویرایش پیشرفته، سکوی DV به DVD یا DVD Movie Factory 2010 برای ساخت DVD و Blue-ray استفاده کنید. پشتیبانی و افزایش سرعت با GPU و CPU. به صورت چشمگیری سرعت ساخت کل فیلم خود را با تنظیمات NVIDIA® CUDA™ و Intel® Core™ i7افزایش دهید. نرم افزار ویرایش ویدئو سریع (Express Edit) با قابلیت VideoStudio Express (جدید) درطول چند دقیقه کلیپ ها، عکس ها و صدای ضبط شده را ترکیب و پروژه فیلم حرفهای خود را بسازید. قالب ها و جلوه های با کیفیت استودیو در ویدئو استودیو با قالب های ساخه شده حرفه ای از RevoStock خلاقیت خود را شروع، عنوان زیبا شده و جلوه ای صوتی و تصویری باکیفیت ایجاد کنید، امکان قالب های فیلم (جدید) در VideoStudio Pro X3 قالب های فیلم با کیفیت در این کلاس را که شامل قالب های RevoStock با ارزش ۵۰۰ دلار را ارائه میکند، کلیپ ها را در مدت کوتاهی به فیلم های با عنوان ها، انتقال، زوم و اعتبارات هالیود تبدیل کنید.

قابلیتهای کلیدی جدید نرم افزارCorel VideoStudio Pro X3 :

  • افزایش سرعت و کارایی چشمگیر
  • افزایش سرعت سخت افزاری برای Intel® Core™i7, NVIDIA® CUDA™ و AMD. (جدید)
  • دسترسی سریع به حالت های express و پیشرفته. (جدید)
  • حالت Express Edit فیلم شما را در چند دقیقه ایجاد میکند. (جدید)
  • پروکسی هوشمند برای پیش نمایش و ویرایش HD. (تقویت)
  • محیط کار جدید برای افزایش سرعت گردش کار ویرایش فیلم. (تقویت)
  • قالب و جلوه ها و افکت های با کیفیت استودیو
  • قالب های طراحی شده حرفه ای از RevoStock به ارزش ۵۰۰ دلار (جدید)
  • جلوه ای جدید Real Time شامل فیلترها و فریم دهی کلیدی NewBlue FX (جدید)
  • جلوه های جدید برای ساخت و ویدیو انیمیشن شامل RotoSketch و AutoSketch (جدید)
  • فیلترهای جدید Multi Track که با آن میتوانید برای هر تراک جلوه خاصی را بدهید (جدید)
  • فیلترهای سریع GPU با پیش نمایش (جدید)
  • تراک های صوتی قابل تنظیم باحق امتیاز SmartSound (جدید)
  • جلوه های جدید عنوان برای ترکیب ساده (جدید)

و…



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:22 ::  نويسنده : رضا

نام کتاب: دیوان حافظ

جمع آوری: نامشخص

تعداد صفحات: ۳۱۵

فرمت: PDF

توضیحات:

مطمئناً نیازی به توضیح ندارد که حافظ شیرازی کیست و دیوان او چیست ؟ همه ی ایرانی ها حافظ شیرازی شاعر پرآوازه ایرانی را می شناسند. دیوان حافظ را بصورت بصورت PDF که شامل ۳۱۵ صفحه و  حدود ۵۰۰ غزل است آماده دانلود می باشد.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : رضا

نام کتاب: آموزش نرم افزار ۳ds Max

نویسنده: محمد حسن آقا مالی

تعداد صفحات: ۷۷

فرمت: PDF

زبان: فارسی

توضیحات:

نرم افزار

Autodesk 3ds Max

بی شک یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای سه بعدی سازی می باشد و در سراسر جهان محبوب مندسین و گرافیک کاران مخصوصاً طراحان بازی های رایانه ای است. با خواندن کتابی که در انتظار شما است می توانید بسادگی و د



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:19 ::  نويسنده : رضا

کنترل پهنای باند امروزه در دسته کارهای مهم و ضروری قرار دارد. به عنوان مثال یک کاربر قصد این را دارد تا در آخر هر ماه میزان حجم دانلود و آپلود فایل های خود در اینترنت را مشاهده و از آن آمار دقیقی را داشته باشد. این عمل در میان افرادی که از خطوط ADSL استفاده می کنند بیشتر قابل رویت می باشد ، زیرا این سرویس ها اکثرا دارای پهنای باند معینی در ماه می باشند ( به خصوص در ایران ) و اگر پهنای باند معین شده ماهیانه شما زودتر از موعد مقرر و قبل از اتمام ماه به پایان برسد سرویس ADSL نیز قطع خواهد شد و مجبور به شارژ مجدد و پردخت هزینه ای دیگر در طی ماه خواهید شد. از این رو کنترل پهنای باند در این گونه سرویس ها امری ضروری محسوب می شود .

DU Meter نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان اقدام به مدیریت پهنای باند مصرفی به طرق مختلف پرداخت. به عنوان مثال می توان به کمک این برنامه گزارش های روزانه از مقدار پهنای استفاده شده دریافت نمود. همچنین می توان به کمک ابزار موجود در برنامه با مشاهده نمودار از میزان استفاده فعلی نیز مطلع شد. به عنوان مثل با انتخاب گزینه مربوط به شبکه Lan کاربر قادر خواهد بود تا از میزان دانلود و آپلود در شبکه اطلاع یابد. همچنین به کمک این نرم افزار می توان از چندین Connection به صورت همزمان دریافت گزارش نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  Hagel Technologies می باشد.

برخی از ویژگی های نرم افزار DU Meter v5.4.3387:

  • نمایش ترافیک های در حال انتقال به صورت گرافیکی و عددی
  • دیدن ترافیک در حال انتقال به صورت نمودار ( Graph ) در هر لحظه
  • کنترل ترافیک محلی و شبکه
  • ایجاد گزارش روزانه ، هفتگی ، ماهیانه و سالیانه
  • اخطار به صورت پیغام در صورتی که بیش از پهنای باند تعیین شده روزانه استفاده شود
  • نصب آسان و تنظیمات پیشفرض برای کاربران مبتدی
  • پشتیبانی کامل از LAN, WAN, VPN, ADSL, xDSL, Modem, Dial-Up و ….

و…



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:18 ::  نويسنده : رضا

یکی از بازی هایی که از گذشته برای بسیاری از افراد در سنین مختلف بسیار جذاب و سرگرم کننده  بوده بازی با ورق می باشد. از بازی هایی که در کشور ما بیشتر با ورق انجام می شود و در میان افراد مختلف دارای طرفداران بسیاری می باشد می توان به حکم ، ۲۱ ، چهار برگ ، شلم ، رامی ، ۷ خبیث و … اشاره نمود. ورق دارای بازی های بسیار مختلف و متنوعی می باشد . علاقه زیاد افراد به این بازی موجب شد تا شرکت های تولید کننده بازی و نرم افزار اقدام به ساخت بازی های مختلف ورق به صورت کامپیوتری نمایند.به عنوان مثال در سیستم عامل ویندوز در بخش بازی ها می توان چند نمونه از آن ها را مشاهده نمود.

SolSuite Solitaire 2011 نام یک مجموعه از بازی های زیبای کارت می باشد که در واقع این مجموعه تشکیل شده از بازی های شرکت TreeCardGames که دارای سابقه طولانی در زمینه ساخت و تولید بازی ورق می باشد. بازی های موجود در این مجموعه دارای تنوع بسیار در نوع بازی می باشد. گرافیک بسیار مناسب و طراحی های مختلف و زیبای کارت ها موجب شده تا این مجموعه از طرفداران بسیاری برخوردار شود.

برخی از ویژگی های بازی SolSuite Solitaire 2011 :

  • دارای بیش از ۹ تریلیون امکان بازی در بازی های یک نفره
  • قابلیت تنظیم اندازه واقعی برای کارت ها
  • قابلیت ذخیره کردن بازی و ادامه بازی در زمانی دیگر
  • دارای ابزار جستجو در میان بازی ها
  • دارای بیش از ۱۰۰۰ عکس برای قرار دادن در پشت زمینه میز بازی
  • دارای ۱۰۰ ها شکل مختلف و طرح برای کارت ها
  • دارای ابزار نمایش آمار بازی به صورت نموداری

و …



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:15 ::  نويسنده : رضا

نرم افزار Hetman Uneraser یک ابزار مطمئن و کارآمد برای بازیابی فایل هایست که به هر دلیلی از روی حافظه های مختلف پاک شده اند. این ابزار به واسطه سازگاری با انواع هارددیسک ها اعم از داخلی و خارجی (Internal , External) ، سازگاری با انواع USB فلش ها و بقیه انواع حافظه ها خیال کاربران را برای بازیابی از این بابت راحت خواهد کرد. حجم مناسب و سرعت بالا در جست و جو همچنین بازیابی سریع و آسان سه مورد هستنی که شاید به ظاهر آنچنان حیاتی نباشند اما می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

البته این ابزار قابلیت های دیگری هم دارد ؛ توانایی شناسایی انواع گوشی های تلفن همراه برای بازیابی حافظه های داخلی آن ها ، سازگاری با انواع دوربین های دیجیتالی به منظور برگرداندن فایل های حذف شده و همچنین سازگاری با انواع سیستم فایل ها سه خصوصیت دیگر نرم افزار Hetman Uneraser را تشکیل می دهند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hetman Uneraser v3.1.0 :

  • بازیابی فایل های حذف شده
  • سازگاری با انواع سیستم فایل ها
  • سرعت بالا در جست وجو ، نصب ، اجرا و بازیابی
  • سازگاری با انواع هارددیسک ها ، حافظه های فلش و بقیه انواع حافظه ها
  • سازگاری با انواع گوشی های تلفن همراه و دوربین های دیجیتالی برای بازیابی حافظه های داخلی
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 15:14 ::  نويسنده : رضا

در این پست قصد معرفی یک مسنجر چند منظوره برای سیستم عامل آندروید را داریم. این مسنجر meeboim 2.2 نام دارد که یکی از بهترین پیام رسان های موبایل می باشد.meeboim 2.2 یک پیام رسان فوق العاده گوگل تالک – یاهو – ام اس ان و.. می باشد.این نرم افزار فوق العاده دارای حجم بسیار کمی می باشد .



ادامه مطلب ...
یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:, :: 23:31 ::  نويسنده : رضا

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. بروزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32 یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل ۱ تا ۲ ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد.



ادامه مطلب ...

سرویس دهنده هایی که کلیپ های آپلود شده توسط کاربران را در سرورهای خود نگهداری کرده و این اجازه را می دهند تا دیگر کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند فیلم های آنلاین را به نظاره بنشینند. تماشای این فیلم های آنلاین گاهی برای همه کاربران ممکن نیست و معمولا کاربرانی که سرعت نسبتا پائینی دارند نمی توانند ویدئوهای آنلاین را تماشا کنند به همین دلیل هم هست که ترجیح می دهند کلیپ های آنلاین را دانلود و سپس تماشا کنند. ابزاری به نام ۴Media Online Video Downloader می تواند به راحتی از سایت های مختلف و سرویس دهنده های گوناگون کلیپ های آنلاین را تنها با چند کلیک دانلود نمایند.

این نرم افزار که با انواع سرویس دهنده ها سازگاری دارد و با استفاده از منوی اختصاصی اش که در مرورگرها قرار می گیرد به سادگی تنها یک کلیک ویدئوی آنلاین را دانلود و در همان زمان تبدیل هم می نماید. کیفیت بسیار مناسب و پشتیبانی از کیفیت های HD از جمله مهم ترین خصوصیاتی است که کاربران به آن توجه ویژه ای دارند. دانلود همزمان چند لینک از سایت های مختلف ، جست وجو در میان سایت ها برای یافتن کلیپ مورد نظر و سرعت بالا در دانلود فایل ها از دیگر قابلیت هایی هستند که در ۴Media Online Video Downloader  گنجانده شده اند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ۴Media Online Video Downloader v2.0.25.1217 :

- دانلود از سرویس های آنلاین پخش ویدئو تنها با یک کلیک

- نهایت کیفیت در ذخیره سازی

- سرعت بالا در دانلود کلیپ ها

- سازگاری با اکثر سایت های پخش آنلاین فیلم

- نوار ابزار برای مرورگرها به منظور دانلود سریعتر فیلم ها

- دانلود همزمان از چند سرویس دهنده

- قابلیت دانلود فایل های Stop شده از ادامه

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …

 

 



ادامه مطلب ...

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل ۱ تا ۲ ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content