دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 

آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون می باشد؟ عکس هایی که از روی سی دی ها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است، Google Picasa پیکاسا این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید.هر بار که Picasa را اجرا می کنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب می کند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی می کند. شما از طریق پیکاسا می توانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.
Web Albums قابلیت جدیدی است که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما می توانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکس های آن ها را نیز ذخیره کنید. جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید…


google-picasa دانلود



ادامه مطلب ...
شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : رضا

دانلود مجموعه ابزارک های آندروید Smart tools™ v1.0

Smart tools™ v1.0 نام یک مجموعه ای از ابزارک های حرفه ای و کاربردی میباشد. این مجموعه که تشکیل شده از ابزار های مفید که کاربرد آن ها در ادامه مطلب ذکر شده را دارا می باشد که امکان بهینه سازی گوشی آندرویدی را دارد.
ابزار هایی که در این بسته موجود است عبارتند از :

1- چراغ قوه
این ابزارک این امکان را فراهم میکند تا گوشی هایی که دارای فلاشر نیستند از LED نمایشگر به عنوان چراغ قوه استفاده نمایید.
2- قطب نما
این ابزار قابیلت نشان دادن جهات جغرافیایی را دارا میباشد.
3- خط کش
این ابزارک قابلیت اندازه گیری ابعاد را دارد. شما میتوانید با کشیدن اجسام بر روی برنامه آنها را با ابعاد دقیق اندازه گیری کنید.
4- صوت سنج
این ابزار قابلیت اندازه گیری شدت صداهای و تشخیص صداهای اطراف را دارا می باشد.
5- روح یاب
این ابزارک که بسیار جذاب میباشد به شما امکان میدهد تا با قرار دادن گوشی در یک مکان از محل قرار گرفتن آن ها با خبر شوید.

این برنامه قابل نصب بر روی گوشی های آندروید با ورژن های 2,3,3 و بالاتر قابل نصب میباشد. شما میتوانید این مجموعه ابزارک ها را به طور کاملا رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود نیز دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه والپیر لایو های بسیار زیبا برای آندروید Colorless LiveWallpaper v1.00

Colorless LiveWallpaper یک والپیرلایو متنوع و جذاب است که این امکان را به شما میدهد تا با استفاده از امکان خطوط برداری آنها را به آثاری هنری و باور نکردنی نیز تبدیل نمایید و یا به صورت دلخواه به رنگ در این برنامه 5 والپیر با کیفیت  مختلف وجود دارد که شما میتوانید به سفارشی کردن آنها نیز بپردازید. این نرم افزار قابل نصب بروی گوشی های آندرویدی با ورژن های 2,1 و بالات قابل نصب میباشد. شما میتوانید این برنامه فوق العاده را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...
شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : رضا

ساخت و ویرایش فایل های پی دی اف با نرم افزار Broadgun pdfMachine 14.24

Broadgun pdfMachine نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید اقدام به ساخت و ویرایش فایل های پی دی اف کنید. همانطور که می دانید امروزه فایل PDF به دلیل حجم مناسب و قابلیت حمل آسان در فلش مموری ها و … از کاربردهای سیار زیادی برخوردار است. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که به راحتی بتوانید یک فایل پی دی اف بسازید. همچنین از این نرم افزار میتوانید برای ویرایش اینگونه فایل ها نیز استفاده کنید. در این برنامه ابزارها و امکانات مختلفی به منظور ساخت و یرایش فایل های پی دی اف قرار دارد. فابلیت چاپ فایل پی دی اف با استفاده از چاپگر مجازی برنامه قابلیتی است که از آن میتوانید برای ذخیره سازی و ساخت فایل های PDF استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه پشتیبانی از زبان های مختلف است که میتوانید فایل PDF مورد نظرتان را با متن دلخواه به زبان های مختلف و با فونت های مختلف بسازید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...
شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 11:54 ::  نويسنده : رضا

منحصر کردن دکستاپ گوشی در آندروید توسط Espier Launcher v0.9.0

Espier Launcher یک لانچر فوق العاده قدرتمند و بهینه شده میباشد. این لانچر که یک دکستاپ اسمارت فون میباشد و برای شما این امکان را فراهم میسازد تا بتوانید کار در محیطی جدید و متفاوت را نیز تجربه کنید. این لانچر کاربردی آسان دارد و اجزای آن از Iphone 4s نیز بهره گیری شده است. از ویژگی های این برنامه میتوان به قابلیت سفارشی سازی, نمایش آیکون های سه بعدی و ساده ی ساعت, تقویم, تماس ها و پیامک های ناخوانده در صفحه ی اصلی اشاره نمود. افزایش کلید میانبر ها برای دسترسی سریع به بخش های مختلف یکی از ویژگی های مهم این لانچر میباشد. این برنامه قابل نصب بر روی گوشی های آندروید با ورژن های 2,1 و بالاتر قابل نصب میباشد. شما میتوانید این نرم افزار را به طور کاملا رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود نیز دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...
شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : رضا

مدیریت دانلود انواع فایل ها توسط Orbit Downloader 4.1.0.7 Final

Orbit Downloader نرم افزاری رایگان که برای مدیریت دانلود فایل ها از اینترنت استفاده می شود. با استفاده از این نرم افزار می توان مدیریت دقیق و کاملی بر روی فایل های در حال دانلود از اینترنت داشت. این برنامه یک نرم افزار مدیریت دانلود بسیار قدرتمند بوده و میتواند جهت دانلود فایل های مختلف از اینترنت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این نرم افزار از پروتکل های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP پشتیبانی می کند و با مرورگرهای Internet Explorer, Opera, FireFox, Maxthon, Netscape کاملا سازگار است. علاوه بر این توسط این برنامه میتوان فایل های تصویری را به صورت مستقیم از سایت های پخش فیلم آنلاین دانلود کرد. نرم افزار Orbit Downloader را می توانید در ادامه از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...
شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 11:52 ::  نويسنده : رضا

سفارشی کردن کلیدهای آندروید توسط Headset Droid v1.26.8

همینطور که از عنوان مطلب پیداست امروز ما نرم افزار برای سفارشی کردن کلید های هدست یا هدفون گوشی آندرویدی شما با عنوان Headset Droid آماده کرده ایم. این برنامه بر خلاف دیگر برنامه کمترین استفاده از سی پی یو را میکند هچنین این نرم افزار به طوری عمل میکند تا شما بتوانید از تمامی ظرفیت هدست خود بیشترین عمل را بهره ببرید. از ویژگی های این نرم افزار کاربردی میتوان به قابلیت شماره گیری, اجرای اپیلکشـن ها, تعویض موسیقی و… اشاره نمود. برای اجرای این برنامه به گوشی های آندروید با سیستم عامل های ورژن 2,1 نیازمندید. شما میتوانید این نرم افزار را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...
شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 1:29 ::  نويسنده : رضا

دیکشنری حرفه ای Babylon Pro 9.0.5 (r19) Multilingual

Babylon نام دیکشنری قدیمی و بسیار معروفی است که در میان نرم افزارهای فرهنگ لغت از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. گسترده بودن دامنه امکانات و قابلیت های این دیکشنری سبب شده تا بسیاری از کاربران از آن به عنوان مترجم اصلی لغات و متون مورد نظرشان استفاده کنند. این برنامه از 75 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می کند که از این 75 زبان 17 زبان زنده و معروف دنیا به صورت پیش فرض در برنامه قرار دارد. همچنین پشتیبانی از زبان شیرین فارسی نیز سبب محبوبیت هرچه بیشتر این دیکشنری در میان فارسی زبانان شده است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تنها با یک کلیک لغت و متن مورد نظرتان را ترجمه کنید. در واقع یکی از قابلیت های مهم این برنامه ترجمه با یک کلیک است که کاربر در هر کجای ویندوز می تواند به آسانی تنها با مشخص نمودن لغت و یا متن مورد نظر خود و فشردن یک کلیک ترجمه آنرا در برنامه مشاهده کند. علاوه بر این قابلیت ترجمه متون و همچنین ترجمه سایت ها از دیگر امکانات این برنامه است که به نسخه های جدید این نرم افزار اضافه شده و شما با استفاده از آنها میتوانید به راحتی متن های طولانی را ترجمه کنید و یا وب سایت های خارجی را به زبان فارسی و سایر زبان ها مشاهده نمایید. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...
شنبه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 23:15 ::  نويسنده : رضا

مبدل حرفه ای فایل های ویدیویی با Xilisoft HD Video Converter 7.4.0

Xilisoft HD Video Converter یک ابزار پیشرفته جهت تبدیل فایل های ویدیویی مالتی مدیا است که خروجی ای به کیفیت اچ دی دراختیارشما قرارمی دهد.این نرم افزار با استفاده از یک سری از الگوریتم های خاص و پیشرفته ترین ابزار های تبدیل فایل به یکی از بهترین نرم افزار های مبدل تبدیل شده است.شما با کمک این برنامه به راحتی میتوانید فرمت فایل های ویدیویی مورد نظرتان را تغییر دهید و به فرمت های دلخواهتان تبدیل کنید. همچنین این نرم افزار از سرعت بسیار خوبی در هنگام تبدیل فایل ها برخوردار است. فرمت هایی را که این برنامه از آنها پشتیبانی میکند شامل AVCHD (mts, m2ts), H.264/AVC, MKV, MPEG-2 (ts), DivX, HD WMV, MPEG-4 and Quick Time می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار تبدیل فایل های ویدیویی با کیفیت بسیار عالی HD است.



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : رضا

اجرای تمام فایل های مالتی مدیا با K-Lite Mega Codec 9.1.0

The K-Lite Codec  پکیجی از فیلتر ها ، کدک ها و VFW/ACM کدکت ها هستند.این فیلتر ها و کدک ها نیاز اساسی برای انکودینگ و دی کودینگ فایل های مالتی مدیا است.این ابزار میتواند تمام فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر شما اجرا و پخش کند. در واقع این برنامه پس از نصب تمام کدک های ویدیویی و صوتی مورد نیاز ویندوز را به آن اضافه می کند به طوری که نرم افزاری مانند مدیا پلیر ویندوز بتواند تمام فایل های فیلم و آهنگ را اجرا کند. همچنین در هنگام نصب این برنامه می توانید پلیر دلخواه خود را انتخاب کنید تا کدک ها تمامآ بر روی آن پلیر نصب شود. علاوه بر این این نرم افزار خود نیز دارای یک پلیر بسیار قوی بوده که از تمام فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند. قابلیت پخش فیلم همراه با زیرنویس یکی دیگر از قابلیت های خوب این برنامه به شمار میرود.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 64252
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content