دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 22:40 ::  نويسنده : رضا

تغیر شکل نشانگر ماوس با CursorFX 2.01

Stardock CursorFX یکی دیگر از نرم افزارهای زیباساز می باشد که قادر است تا شکل نشانگر موس را تغییر دهد. البته این قابلیت در خود ویندوز نیز قرار دارد اما نشانگرهای پیش فرض ویندوز چندان جالب و کاربر پسند نمی باشد از همین رو این نرم افزار جایگزینی بسیار مناسب برای نشانگرهای پیش فرض ویندوز به شمار میرود. شما با کمک این نرم افزار تنها با یک کلیک قادر خواهید بود تا نشانگر موس را تغییر دهید. همچنین در این نرم افزار نشانگرهای بسیار زیادی قرار دارد که پاسخگوی سلیقه های مختلف کاربران میباشد. امکان اضافه نمودن افکت های صدا و تصویر و همچنین قابلیت طراحی نشانگر به سلیقه کاربر از جمله ویژگی های بسیار خوب این برنامه است.



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 22:39 ::  نويسنده : رضا

اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation 9.0.0.812388

VMware Workstation نرم افزاری است که شما با استفاده از آن میتوانید چند سیستم عامل مختلف را بر روی یک کامپیوتر نصب کنید. این برنامه یک ماشین مجازی است که در آن 200 سیستم عامل مختلف از جمله Windows 7, Windows Server 2008 R2 و 20 ورژن دیگر سیستم عامل ویندوز و همچنین توزیع های مختلف لینوکس مانند Redhat, Ubuntu و 26 ورژن دیگر این سیستم عامل قرار گرفته است. از مزایای مهم این نرم افزار استفاده ی همزمان سیستم عامل های مختلف بدون راه اندازی مجدد کامپیوتر می باشد. به عبارت دیگر شما برای اینکه از ویندوز سون وارد ویندوز ایکس پی شوید نیازی نیست که سیستم را رستارت کنید، تنها با یک کلیک قادرید تا وارد محیط سیستم عامل مورد نظرتان شوید. همچنین داشتن گرافیک کاملآ سه بعدی و قابلیت حفاظت از اطلاعات سیستم عامل ها با الگوریتم رمزگذاری 256 بیتی از دیگر ویژگی های این برنامه به شمار میرود. علاوه بر این سرعت این برنامه در مقایسه با نرم افزارهای مشابه بسیار مطلوب تر است و همچنین امکانات بسیار زیادی در آن قرار گرفته است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 22:23 ::  نويسنده : رضا

نقشه های مصور دنیا با Google Earth Pro 6.2.2.6613

Google Earth ترکیبی از تصاویر ماهواره ای، نقشه های مصور و قدرت فوق العاده ی جستجوی گوگل برای دریافت اطلاعات جغرافیایی جهان است. با این نرم افزار جغرافیای زمین در نوک انگشتان شما قرار خواهد گرفت. نرم افزار بسیار معروفی است که حتمآ اکثر شما آنرا می شناسید. توسط این نرم افزار میتوان تمام جزئیات کره ی زمین را از بالا مشاهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این برنامه قابلیت نمایش نقاط مورد نظر کاربران بر روی کره زمین با جزئیات کامل می باشد. به عنوان مثال شما قادرید تا با کمک این نرم افزار ساختمان ها، پارک ها، بیمارستان ها، رستوران ها، هتل ها و سایر محل های یک شهر را با جزئیات کامل آن مشاهده کنید. این برنامه که توسط شرکت گوگل ساخته شده به صورت مستقیم تصاویر ماهواره ای را از سطح زمین در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما می توانید از این نرم افزار برای مواردی همچون برنامه ریزی سفرهای خود، مسیریابی با امکان پیدا کردن کوتاه ترین مسیر تا مقصد، یافتن آدرس یک ساختمان در یک شهر و از این قبیل کارها استفاده کنید. علاوه بر کره ی زمین از این نرم افزار میتوان برای مشاهده کره ی ماه و منظومه شمسی نیز استفاده کرد. از دیگر امکانات این برنامه که در نسخه های جدید آن نیز بسیار تقویت شده، امکان نمایش سه بعدی محل های مورد نظر کاربران می باشد به طوری که کاربر بتواند محل مورد نظر خود را با وضوح کامل و جزئیات کاملآ دقیق مشاهده کند.



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 21:21 ::  نويسنده : رضا

ساخت مدل های سه بعدی پیشرفته با Autodesk 3ds Max 2013

.: مخصوص ویندوز های 64 بیتی :.

:. به همراه مدل های سه بعدی و آماده از luxury interiors :.

Autodesk 3ds Max و Autodesk 3ds Max Design برای شما فراهم می کند یک ابزار سه بعدی سازی پر قدرت همراه با مانور عمل بسیاربالا با ابزار های بسیار پیشرفته ! سه بعدی سازی ، انیمیشن سازی و رندر کردن مدل های سه بعدی متناسب با هنرمندان و طراحان برای تمرکز کردن بر روی حلاقیت به جای مشکلات فنی ابزار ها ! هسته ی اصلی این نرم افزار متشکل از یک تکنولوژی است که دارای مجموعه ابزار های خلاقانه و متفاوت است.برای توسعه دهندگان بازی، هنرمندان جلوه های بصری و گرافیکی، و معماران، برنامه ریزان، طراحان و متخصصان تجسم را آسان می نماید.



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 21:15 ::  نويسنده : رضا

 

Orbit Downloader

Orbit Downloader برنامه مدیریت دانلودی است که برای نسل جدید وب ساخته شده است. شما به سادگی می توانید ویدیو، موزیک و انواع دیگر فایل های را از سایت هایی مانند Myspace، YouTube، Imeem، Pandora و Rapidshare دانلود کنید. از ویژگی های بارز این برنامه می توان به امکان دانلود ویدیو ها و موزیک ها از رسانه های اجتماعی، تسریع شتاب دانلود، پشتیبانی دانلود از سایت رپیدشیر، پشتیبانی از تمامی مرورگر ها، پشتیبانی از پروتکل های HTTP، FTP، MMS، RTSP و RTMP، پشتیبانی از امکان تنظیم پروکــسی و پشتیبانی از امکان مکث، Resume و دانلود مجدد اشاره کرد.



ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 21:12 ::  نويسنده : رضا

 

SeaMonkey

SeaMonkey مرورگری رایگان و تحت حمایت شرکت موزیلا می باشد. این مرورگر دارای امکاناتی همچون نمایش بغل هم صفحات، قابلیت دریافت ایمیل و عضویت در گروههای خبری، امکان چت IRC، دارای ویرایشگر ساده صفحات اینترنتی، قابلیت حذف تبلیغات ناخواسته از جمله Popup ها، مدیریت تصاویر و امکان بلوکه نمودن آنها برای افزایش سرعت اینترنتی، قابلیت انجام تنظیمات امنیتی، گذاشتن رمز عبور، مدیریت کوکی ها، پشتیبانی از زبانهای مختلف و … می باشد.

 

 

 

The SeaMonkey project is a community effort to develop the SeaMonkey all-in-one internet application suite. Such a software suite was previously made popular by Netscape and Mozilla, and the SeaMonkey project continues to develop and deliver high-quality updates to this concept. Containing an Internet browser, email & newsgroup client with an included web feed reader, HTML editor, IRC chat and web development tools, SeaMonkey is sure to appeal to advanced users, web developers and corporate users. Under the hood, SeaMonkey uses much of the same Mozilla source code which powers such successful siblings as Firefox, Thunderbird, Camino, Sunbird and Miro.


دانلود – Download

حجم فایل: ۱۹.۳ مگابایت
سایت سازنده: www.seamonkey-project.org


 

ساخت حرفه ای کارتون های دو بعدی کلاسیک با Smith Micro Anime Studio Pro v8.0.2019

Smithmicro Anime Studio PRO یکی از مطرح ترین نرم افزارهای گرافیکی دو بعدی و پویا نماییست که کاربران به کمک آن می توانند اقدام به ساخت تصاویر انیمیشن ساده کند.

این نرم افزار کاربردی محصولی از Smith Micro می باشد که تا به حال نرم افزارهای فراوانی در عرصه گرافیک عرضه کرده است.

همچنین به کمک این برنامه می توان اقدام به ساخت تصاویر فلش، طراحی بازی های کوچک ، کارتون های سبک کلاسیک دو بعدی و ... نمود.

 

ویژگی های نسخه 8.0.2019 نرم افزار Anime Studio Pro :

- ساخت انیمیشن های دو بعدی زیبا و حرفه ای

- بهنگام سازی اتوماتیک فایل های ورودی به همراه نرم افزار

- تنظیملت اضافی مربوط به render نمودن فایل های ویدیویی سه بعدی

- پشتیبانی از کد های اسکریپت پیشرفته

- اصلاح شدن رابط های کاربری

- قابلیت استفاده از عکس ها در ساخت تصاویر

- توانایی render نمودن سریع تصاویر

و ...

 

بر چسب ها:

SmithMicro Anime Studio

,

نرم افزار

,

نرم افزار جديد

,

نرم افزار ساخت کارتون

,

نرم افزار ساخت انیمیشن سه بعدی

,

دانلود

,

دانلود نرم افزار

,

دانلود نرم افزار 2010

,

دانلود نرم افزار کشیدن نقاشی

,

دانلود نرم افزار انیمیشن سازی

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود نرم افزا

ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 16:51 ::  نويسنده : رضا

نرم افزار مدیریت منوی بوت ویندوز EasyBCD 2.1.0.146

همانطور که می دانید در نسخه های پیش از ویستا در سری ویندوز کمپانی مایکروسافت ، برای اعمال تغییرات در منوی بوت می توانستید تغییرات دلخواه را به سادگی از طریق ویرایش فایل Boot.ini انجام دهید. اما از ویندوز ویستا به بعد این امکان برداشته شد و انجام این تغییرات دشوار تر از قبل گردید. اگر خواهان اعمال تغییرات در منوی بوت سیستم خود هستید می توانید هم اکنون نرم افزار EasyBCD را از سایت پاتوق یو دریافت نمایید. این نرم افزار به شما امکان انجام اموری چون تغییر نام ویندوز در منوی بوت ، حذف گزینه های دلخواه از منو ، تعمیر بوت لودر ویندوز و ساخت فلش bootable و دیگر قابلیت های این چنینی را می دهد. شایان ذکر است که این نرم افزار قابلیت تغییر منوی بوت از سیستم عامل های مختلف نظیر مکینتاش و لینوکس را نیز داراست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.
 

 

برخی ویژگی های نرم افزار:
- تغییر نام ویندوز در منوی بوت.
- امکان اضافه کردن گزینه های بوت از USB ، شبکه ، فایل ایمیج و هارد درایو مجازی.
- تعمیر بوت لودر ویندوز.
- تغییر درایوی که سیستم از طریق آن بوت می شود.
- تغییر مدت زمان نمایش منوی بوت.
- امکان تهیه نسخه پشتیبان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

 

بر چسب ها:

منوی بوت ویندوز سون

,

نرم افزار

,

نرم افزار جديد

,

تغییر در منوی بوت

,

حذف نام ویندوز از منوی بوت

,

حذف ویندوز از منوی بوت

,

دانلود

,

دانلود EasyBCD

,

دانلود نرم افزار

,

دانلود نرم افزار 2011

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود اخرين ورژن نرم افزار

,

دانلود جديد ترين نر

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار ريكاوري ويندوز 7 -Windows 7 System Recovery Disc (x32/x64) Updated

زمان آن است كه دیسک هاي بازیابی به كارآیند ، توصيه مي شود كه کاربران با ایجاد یک دیسک بازیابی در اسرع وقت و نگه داشتن آن در یک محل امن به امنيت ويندوز خود كمك كنند. در صورتي كه ويندوز 7 شما نتواند بوت شود اين ديسك بازيابي Windows 7 System Recovery مي تواند به رفع اين مشكل بپردازد.بعد از بوت شدن سيستم اين نرم افزار به بازيابي كامل اطلاعات و تلاش براي رفع مشكل موجود به صورت خودكار عمل مي كند.

 

بر چسب ها:

دانلود برنامه

,

دانلود برنامه Windows 7 System Recovery

,

دانلود برنامه ريكاوري براي ويندوز 7

,

دانلود برنامه ريكاوري ويندوز سون

,

دانلود برنامه هاي جديد

,

دانلود بهترين نرم افزاره

,

دانلود جديدترين نرم افزاره

,

دانلود ريكاوري ويندوز 7

,

دانلود نرم افزار جديد

ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : رضا

دانلود دیکشنری هوشمند لانگمن Longman

این دیکشنری، مجموعه ای شامل دائره المعارفی از اشخاص، مکان ها، سازمان ها با بیش از 4000 عنولن است. این دیکشنری دسترسی کاملی از کلیه لغات و اصطلاحات خاص انگلیسی آمریکایی به شما می دهد. از الفاظی که به صورت روزمره استفاده می شود، تا Slang هایی که در محاوره استفاده می کنند.

این دیکشنری، یک دیکشنری حرفه ای با پنج میلیون کلمه است. 84000 کلمه اصلی این مجموعه دارای تلفظ صحیح به لهجه American می باشد که می تواند شما را مبدل به یک آمریکایی اصیل کند.


خصوصیات خاصی که این دیکشنری را منحصر به فرد کرده است عبارتند از:

- 84000 لغت و عبارت

- 66000 مثال به صورت جمله که نحوه استفاده از کلمات را می آموزد

- به روزترین مجموعه الفاظ، لغات محاوره ای و ادبی که هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرند

- 40 صفحه آمادگی آزمون تافل

- رابط کاربری ساده و گویا

- 24000 اصطلاح که نحوه استفاده کلمات ترکیبی را می آموزد

- 16 صفحه رنگی دائره المعارف Vocabulary و صدها تصویر سیاه و سفید

- آموزش نکات گرامری به صورت های لایت کردن الگو های گرامری

 

بر چسب ها:

دانلود ديکشنري لانگمن

,

نرم افزار مترجم

,

نرم افزار اموزش زبان انگليسي

,

اموزش زبان انگلیسی با لهجه بریتیش

,

ترجمه متون

,

ديکشنري اموزش زبان انگليسي

,

دانلود فيلم اموزش زبان انگليسی

,

دانلود نرم افزار مترجم

,

دانلود نرم افزار اموزش زبان

,

دانلود نرم افزار جديد

ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 64319
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content