دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 16:34 ::  نويسنده : رضا

رفع بد سکتور هارد دیسک با نرم افزار Repair Harddisk Bad Sector

اکثر شما حتما نام "بد سکتور" شنیده اید و یا آن را می شناسید. سطح هارد دیسک ازدایره های متحدالمرکزی تشکیل می شود که به آنها Track می گویند . برای سازماندهی ذخیره ی اطلاعات بر روی هارد ، Trackها یا شیارها را به قطعه های مشابه و هم اندازه تقسیم می کنند که اصطلاحا به آن ها قطاع یا سکتور(Sector) گفته می شود. اگر این سکتورها به دلایل و علت های خاصی دچار مشکل شوند به طوری که دیگر نتوان از آن ها استفاده کرد، گفته می شود که هارد دیسک بد سکتور گرفته است. بد سکتوردو نوع است یکی نرم افزاری و دیگری سخت افزاری.اگر بد سکتور سخت افزاری باشد، عملا کار زیادی نمی توان برای تعمیر آن انجام داد و هارد غیر فابل استفاده می شود. اما در صورتی که نرم افزاری باشد ، از طریق نرم افزار Repair Harddisk Bad Sector می توان این مشکل را رفع کرد. در پست امروز وب سايت پاتوق یو نرم افزار Repair Hard disk Bad Sector برای رفع بد سکتور نرم افزاری هارد برای شما کاربران عزیز قرار داده است. نرم افزار Repair Hard disk Bad Sector در دو بخش اقدام به رفع بد سکتور می کند.اول در سطح "بررسی و رفع بد سکتور در سطح درایو"، دوم "بررسی و رفع بد سکتور در سطح فایل" مانند بررسی و حذف بدسکتورهای رکوردها، ثبت وضعیت آنها در جدول FAT.

 

بر چسب ها:

Repair Harddisk Bad Sector

,

نرم افزار

,

نرم افزار جديد

,

بد سکتور

,

ترمیم بدسکتور

,

دانلود

,

دانلود نرم افزار

,

دانلود نرم افزار Repair Harddisk Bad Sector

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود اخرين ورژن نرم افزار

,

دانلود رايگان

,

دانلود رايگان نرم افزار

,

سکتور

,

سايت

ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 16:34 ::  نويسنده : رضا

نرم افزار جهاد با نفس 2 - وسائل الشیعه

در این پست وب سایت پاتوق یو  قصد داریم تا نرم افزار جدیدی را با عنوان جهاد با نفس 2 (وسائل الشیعه) به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که دارای احادیث مختلف می باشد. همچنین در این نسخه جدید برخلاف نسخه قبلی قرار گرفتن احادیث بر روی دسکتاپ حذف شد تا موجب راحتی کاربران گردد. علاوه بر این گرافیک این نسخه افزایش یافته و شما پس از ورود به نرم افزار می توانید طرح 1 (مرور یک حدیث در روز) یا طرح 2 (مرور هر چند دقیقه یک حدیث) را انتخاب کرده و از سبک جدید نرم افزار در مرور احادیث استفاده نمایید.

 

بر چسب ها:

دانلود نرم افزار احادیث

,

دانلود نرم افزار اسلامی

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود نرم افزار جهاد با نفس

,

دانلود نرم افزار فارسی

,

دانلود نرم افزار مذهبی

,

دانلود کتاب مذهبی

,

سايت دانلود نرم افزار

,

نرم افزار

,

نرم افزار جديد

ادامه مطلب ...

دانلود دیکشنری موبایل Word Net فرهنگ لغت و اصطلاح نامه جامع - جاوا

دیکشنری Word Net یک پایگاه داده ی عظیم لغوی با 140000 اصطلاح و بیش از 1.4 میلیون کلمه توسعه یافته توسط آزمایشگاه دانشکده علوم شناختی در در دانشگاه پرینستون است. به جای پیروی از سنت های معمول هر لغت نامه ای ، دیکشنری Word Net به رویکردی نوآورانه روی آورده است. اسم، فعل، صفت ها و قیدها را به مجموعه ازمترادف های شناختی، پیوسته با استفاده از روابط مفهومی واژگانی و معنایی گروه بندی کرده است. علاوه بر این ، ویژگی منحصر به فرد این دیکشنری این می باشد که تعریف هر لغت را به مترادف ها و متضاد های (synonyms, opposites) آن لغت ربط داده است. این دیکشنری علاوه بر کاربرد به عنوان لغت نامه يک نرم افزار آموزش زبان انگليسي نيز محسوب ميگردد. شما ميتوانيد در ميان لغات اين ديکشنري به جستجو بپردازيد و معني لغت يا متن مورد نظرتان را بيايد. همچنين اين برنامه داراي قابليت تلفظ صحيح لغات و کلمات مي باشد که شما با استفاده از اين قابليت مي توانيد به بهتر شدن لهجه خود کمک کنيد و با تلفظ صحيح لغت مورد نظرتان آشنا شويد.

 

بر چسب ها:

Word Net فرهنگ لغت و اصطلاح نامه جامع

,

دیکشنری

,

دیکشنری موبایل

,

دانلود

,

دانلود نرم افزار

,

دانلود نرم افزار 2012

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود اخرين ورژن نرم افزار

,

دانلود جديد ترين نرم افزار

,

دانلود دیکشنری موبایل Word Net

,

دانلود رايگان

,

دانلود رايگان ن

ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 16:32 ::  نويسنده : رضا
دانلود نرم افزار پارسی را پاس بداریم
زبان پارسی از جمله زبان هایی است که در طول زمان و به دلایل مختلف دچار تغییرات مختلفی شده و کلمات و عبارات  زبان های دیگر در آن وارد شده اند و آن را متحول کرده اند. همچنین استفاده مردم مناطق مختلف از این زبان نیز از جمله دیگر عوامل تغییرات زبان پارسی است. پارسی را پاس بداریم یکی از نرم افزارهای ارائه شده در زمینه گسترش استفاده از کلمات اصیل پارسی است. این نرم افزار با در بر داشتن بیش از 3800 واژه ، به شما امکان پیدا کردن معادل پارسی کلمات عربی که به صورت رایج در گفتار و نوشتار از آنها استفاده می کنیم را می دهد. همچنین شایان ذکر است که این نرم افزار لیست کاملی از اسامی پارسی دخترانه و پسرانه را در اختیار شما قرار می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.
 

بر چسب ها:

لیست اسامی فارسی

,

نرم افزار فارسی

,

نرم افزار پارسی

,

نرم افزار پارسی را پاس بداریم

,

نرم افزار اسامی اصیل پارسی

,

نرم افزار جديد

,

دانلود

,

دانلود نرم افزار

,

دانلود نرم افزار 2011

,

دانلود نرم افزار فارسی

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود اخرين ورژن نرم افزار

,

نام

ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : رضا
دانلود ويندوز 8 - Microsoft Windows 8 Build 7955
| جدید ترین نسخه ی آزمایشی بر روی سایت قرار گرفت. |
مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.
 

بر چسب ها:

نرم افزار جديد

,

ويندوز 7

,

ويندوز 8

,

ويندوز هشت

,

کرک ويندوز 8

,

خريد ويندوز

,

خريد ويندوز 8

,

دانلود

,

دانلود نرم افزار

,

دانلود نرم افزار 2010

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود نسخه ازمايشي ويندوز 8

,

دانلود نسخه بيتا ويندوز 8

,

دانلود ويندوز

,

دانلود ويندوز 7

,

دانل

ادامه مطلب ...
ساخت درایو مجازی و شبیه سازی قفل ها با نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced 4.41.0315
| نسخه جدید DAEMON Tools Pro Advanced 5.1.0.0333 جایگزین نسخه قبلی شد|

Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی ،دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت می شود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی می کند.
 

بر چسب ها:

دانلود نرم افزار DAEMON Tools

,

دانلود نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced v4.41.0315.0262

,

دانلود نرم افزار اتوران

,

دانلود نرم افزار اجرای فایل ایمیج

,

دانلود نرم افزار اجرای بازی بدون نیاز به سی دی

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود نرم افزار درایو مجازی

ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : رضا
فشرده سازی باور نکردنی فایل باPowerArchiver 2011 12.00.59 Final
| نسخه جدید PowerArchiver 2012 v13.00.26 جایگزین نسخه قبلی شد|
 

PowerArchiver علاوه بر ارائه هزاران قابلیت متنوع برای فشرده سازی، همچنان ساده و با قابلیت استفاده آسان، کوچک و سریع باقی مانده است. کاربران مبتدی میتوانند واسط کاربری آشنا با آموزشهای کامل گنجانده شده در برنامه و Help بهمراه جزییات را دراختیار داشته باشند ، در حالی که کاربران حرفه ای تر می توانند از مزیت های اکسپلورری کاملا سازگار شده، متدهای رمزگذاری چند گانه و الگوریتمهای پیشرفته فشرده سازی استفاده نمایند. PowerArchiver ابزاری برنده جایزه ، برای آرشیو فایلها برای خانواده ویندوز با ارائه پشتیبانی از بیشترین قابلیت فشرده سازی و رمزگذاری فایلها، و همچنین با قابلیت دسترسی به قابلیتهای و ابزارهای قدرتمند و درعین حال استفاده ازواسطی ساده که بطور باورنکردنی با اکسپلورر ویندوز سازگارمی باشد، است. این نرم افزار آرشیوهای زیپ با اندازه نامحدود را ایجاد و میتواند با آنها کار کند، که با قابلیت فشرده سازی سریع می باشد. ابزار مدیریت پسورد نرم افزار، رمزهای عبور استفاده شده بطور معمول شما را ذخیره می نماید، و آرشیوهای شما را باستفاده از ۵ متد مختلف بااستفاده از استاندارد ۲۵۶ بیتی AES رمز گذاری می نماید . هم چنین می توانید از نتایج کار خود با استفاده از ابزارBack up گیرنده نرم افزار استفاد نمایید و همچنین این نرم افزار از اف تی پی نیز پشتیبانی مینماید. باستفاده از ویزارد نرم افزرا آرشیوهای با قابلیت استخراج خودکار قدرتمند با فرمتهای CAB و ZIP ایجاد نمایید. ابزاری ازبرنامه با قابیلت فشرده سازی دسته جمعی بصورت زیپ ، هزاران فایل را یکجا فشرده می نماید. و همچنین ابزاری با قابلیت خارج کردن از حالت فشرده بصورت چندگانه داشته که می تواند صدها آرشیو را بصورت فوری استخراج نماید.

 

بر چسب ها:

نرم افزار فشرده ساز

,

نرم افزار جديد

,

دانلود

,

دانلود PowerArchiver

,

دانلود نرم افزار

,

دانلود نرم افزار 2011

,

دانلود نرم افزار فشرده ساز

,

دانلود نرم افزار وینرر

,

دانلود نرم افزار ارشیو فایل

,

دانلود نرم افزار تکه تکه کردن فایل های حجیم

,

دانلود نرم افزار جديد

ادامه مطلب ...
دانلود آنتی ویروس جدید و کم حجم هیتمن برای کامپیوتر - Hitman Pro 3.5.8 Build 121
| نسخه جدید Hitman Pro 3.7.0.182 جایگزین نسخه قبلی شد|
تحقیقات نشان داده که بسیاری از رایانه ها با وجود داشتن سیستم امنیتی بروز رسانی شده ، آلوده به ویروس و بدافزار هستند و گاهی مشکل چندانی در استفاده از آنها بوجود نخواهد آمد. اما با این وجود استفاده از یک رایانه آلوده خطرات بسیاری را به دنبال دارد. برای آگاهی از وضعیت رایانه خود می توانید از نرم افزاری کوچک و کاربردی مثل Hitman Pro استفاده نمایید. این نرم افزار که به صروت پرتابل عرضه می شود ، قابلیت اجرا از یک حافظه فلش ، هارد اسکترنال و شبکه را داراست. در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از آلودگی و یا عدم آلودگی سیستم خود مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل برای حل آن اقدام نمایید. یکی از امکانات جالب این نرم افزار امکان اسکن و پاکسازی سیستم از طریق سیستم محاسبات ابری است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید.
 

بر چسب ها:

محاسبات ابری

,

نسخه جدید hitman pro

,

آنتی ویروس فلش

,

آنتی ویروس پرتابل

,

دانلود

,

دانلود Hitman Pro

,

دانلود نرم افزار

,

دانلود نرم افزار 2011

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود ویروس کش

,

دانلود آنتی ویروس

,

دانلود اخرين ورژن نرم افزار

ادامه مطلب ...

جلوگیری از نفوذ ویروس ها و تروجانها با نرم افزار قدرتمند NETGATE Spy Emergency 10.0.505.0

| نسخه جدید NETGATE Spy Emergency 11.0.705.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

امنیت اطلاعات یعنی حفاظت اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی از فعالیت‌های غیرمجاز. این فعالیت‌ها عبارتند از دسترسی، استفاده، افشاء، خواندن، نسخه برداری یا ضبط، خراب کردن، تغییر، دستکاری. برای حراست از اطلاعات، باید دسترسی به اطلاعات کنترل شود. افراد مجاز باید و افراد غیرمجاز نباید توانایی دسترسی داشته باشند.دسترسی به اطلاعات حفاظت شده باید محدود باشد به افراد، برنامه‌های کامپیوتری، فرآیندها و سیستم هایی که مجاز به دسترسی به اطلاعات هستند.در پست امروز وبسایت پاتوق یو نرم افزار قدرتمندی را برای جلوگیری از بروز اطلاعات شما قرار داده است. NETGATE Spy Emergencyنام نرم افزاری است که با ایجاد دیوار امنیتیدر سیستم عامل و جلوگیری از نفوذ انواع برنامه های مخرب از جمله تروجان ، اسپم ها ، ویروس ها ، کرم ها و سایر برنامه های خطرناک سیستم شما را پاک و ایمن نگه می دارد.

 

بر چسب ها:

نرم افزار Spy Emergency

,

نرم افزار امنیتی

,

دانلود نرم افزار 2013

,

دانلود نرم افزار امنیتی NETGATE Spy Emergency

,

دانلود نرم افزار جديد

,

دانلود آنتی ویروس

,

نرم افزار ضد جاسوسی

,

دانلود نرم افزار ضد تروجان

,

دانلود نرم افزار ضد جاسوسی

ادامه مطلب ...
جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, :: 16:16 ::  نويسنده : رضا

قفل گذاری روی درایوها

Odin HDD Encryption نام نرم افزاری امنیتی است که علاوه بر رمزگذاری انواع درایوهای مختلف، از اطلاعات شما در برابر ویروس و آلودگی های احتمالی محافظت می کند.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 64162
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content