دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : رضا

نام کتاب: ۱۰۰ داستان کوتاه تاثیر گذار

نویسنده: سید عماد رضوی

تعداد صفحات: ۳۲

فرمت کتاب: PDF

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

یک کتاب کوچک و بسیار جالب که شامل ۱۰۰ داستان کوتاه می باشد که خواندن داستان و فهمیدن نتیجه و پندهای آن بر انسان تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت. پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

عناوین تعدادی از داستان های موجود در کتاب:

- مورچه و سلیمان

- سگ باهوش

- روزی که امیرکبیر گریست

- ساحل و صدف

- هوش ایرانی و هوش آمریکایی

و …



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 22:36 ::  نويسنده : رضا

این بار برای شما عزیزان مجموعه تصاویر فوق العاده زیبا از گل ها را آماده کرده ایم.این تصاویر از کیفیت بالای برخوردار بوده و این تصاویر در سایز۱۶۰۰*۲۵۶۰ پیکسل تهیه شده است.این مجموعه تصاویر زیبا و با کیفیت که شامل ۲۴ عکس می باشد را در یک فایل فشرده شده در اختیار شما قرار داده ایم. با دانلود این تصاویر و استفاده به عنوان تصویر زمینه دسکتاپ خود نهایت لذت را ببرید.



ادامه مطلب ...

امروزه در اینترنت بسیاری از سایت های حاوی تروجان های مخرب و زیان آور باعث صدمه رساندن به کامپیوتر افراد شده، و اکثر افراد متوجه وجود چنین فایل های مخربی در سیستم خود نمی شوند. نرم افزار Trojan Killer تمامی تروجان ها و فایل های مخربی که در سیستم و هارددیسک شما موجود هستند را پیدا کرده و به راحتی آنها را پاک می کند. این نرم افزار با محافظ قدرتمند خود در برابر هر گونه بد افزارهای تبلیغاتی، تروجان ها، SPYWARE ها و … ایستادگی می کند و سیستم شما را از هر گونه خطر احتمالی محافظت می کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها، جلوگیری از سرقت رمزهای عبور، سرعت جستجوی بسیار بالا، امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن،شناسایی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها و … اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GridinSoft Trojan Killer v2.0.7.4:

- دارای گارد محافظ قدرتمند در برابر خطرات احتمالی در هنگام اتصال به اینترنت

- قدرت تشخصی فوق العاده بالا و شناسائی اکثر تروجان ها

- بررسی اطلاعات سطح هارد دیسک به صورت لحظه ای

- جلوگیری از سرقت رمزهای عبور و شخصی

- بدون گرفتن فضا و مقدار رم و پردازش کامپیوتر

- سرعت جستجوی بسیار بالا با هسته قدرتمند

- ریست کردن تمامی تنظیمات امنیتی سیستم که ممکن است امنیت شما را به خطر بیندازند

- ریست کردن اطلاعات موجود در مموری سیستم شما

- ریست کردن فایل های موجود در کش اینترنت

- امکان حذف، پاکسازی، و بلوک کردن در صورتیکه فایل سیستمی شما دچار مشکل شده باشد

- شناسائی قدرتمند مموری و لوکال درایو ها

- حجمی متعادل و کارکرد بسیار بالا

- بررسی حافظه های متصل شده و پاک سازی آن ها

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : رضا

این مجموعه شامل ۳۰ والپیپر زیبا و با کیفیت با فرمت jpg می باشد. کاربران گرامی می توانند از این پک جدید والپیپر برای تزیئن بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : رضا

همانگونه که می دانید شرکت Lynda یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های ساخت مجموعه های چندرسانه ای آموزشی در سراسر دنیا به شمار می رود. در واقع این شرکت طریقه کار با نرم افزارهای معروف و پرکاربرد رشته های مختلف مانند معماری ، ساختمان ، گرافیک ، کامپیوتر ، برق ، الکترونیک و … را به صورت یک فیلم آموزشی که توسط متخصصان کار با همان نرم افزار آموزش داده می شود را تهیه می کند.

پس از آموزش های پر طرفداری که در سایت قرار گرفت، در این پست قصد داریم آموزش یکی از تکنیک های نرم افزارهای معروف فتوشاپ را برای کاربران عزیز بین دانلود آماده نمائیم. تکنیک های Deke یک مجموعه ای از پروژه های کوتاه فتوشاپ می باشد که قادر است افکت های خلاقانه ای ایجاد کند که ده دقیقه یا کمتر کامل انجام شود. این مجموعه توسط  مهندس گرافیک کامپیوتر Deke McClelland  تدریس و ارائه شده که بصورت گام به گام مراحل کار را به شما آموزش می دهد.هدف از این آموزش نشان دادن این است که چگونه ویژگی های مختلف فتوشاپ می تواند در ترکیبی قوی تر گردهم آیند و در دنیای واقعی از آنها استفاده نمود همانطوری که نمونه های آنها را می توان در پروژه های خلاقانه امروزی مشاهده کرد.

این فیلم آموزشی محصول سال ۲۰۱۱ می باشد که برای شما عزیزان آماده شده است.فرمت فیلم ها Mov می باشد که با استفاده از نرم افزار KM-Player قابل اجرا می باشد

مطالب مجموعه Lynda.com Photoshop CS5 Tutorials Dekes Techniques شامل:

Creating ice type

Branding type on a texture

Creating an image-branding machine

Capturing effects with layer comps



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : رضا

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و … همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند.

AVG AntiVirus یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می  باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت Grisoft می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار AVG AntiVirus Free Edition 2011 v10.0 :

- محافظت از کاربران در ارتباطات اینترنتی

- شناسایی ویروس ها و جلوگیری از اجرای آن ها

- پاکسازی برنامه های جاسوسی و ایجاد مانع برای جلوگیری از نفوذ این نرم افزارها

- توانایی ایمن سازی سیستم و کنترل و نظارت بر قسمت های مختلف

- توانایی حفاظت از Email های کاربران

- جلوگیری از هرزنامه های و حملات دزدی هویت

- به روز رسانی سریع و عالی

- سرعت بالا ضد ویروس و مصرف کم سرعت سیستم.

و …



ادامه مطلب ...

بالاخره پس از ارائه چند نسخه آزمایشی سرویس پک ۱ ویندوز ۷، نسخه نهایی آن انتشار یافت، سایت بین دانلود اکنون نسخه کامل ویندوز ۷ به همراه سرویس پک ۱ نسخه نهایی را بصورت ارویجینال و بدون دستکاری برای شما کاربران عزیز سایت تهیه و آماده دریافت نموده است.

همانگونه که می دانید، ویندوز ۷  آخرین نسخه از سیستم‌عامل های ابرشرکت نرم افزاری مایکروسافت می باشد که نسخه نهایی آن در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به صورت جهانی منتشر گردید. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده ‌است، این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد، همچنین نام Win Security Center به Win Action Center تغییر یافته ‌است.

از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین بنابر اظهارات مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

قابلیت های کلیدی Windows 7 Service Pack 1 Ultimate:

  • پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط
  • پشتیبانی از Virtual Hard Disk
  • بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل
  • اضافه شدن قابلیت Win PowerShell
  • طراحی دوبارهٔ ماشین‌حساب با پشتیبانی از قابلیت چندخطی و امکان تبدیل واحدها
  • لرزاندن پنجره‏ ها
  • سنجش رنگ صفحه نمایش
  • رایت فایل‏های ISO
  • سنجاق کردن برنامه‏ ها به Taskbar
  • یک مرکز امنیتی جدید
  • اجرای مستقیم فایل صوتی و تصویری از یک کامپیوتر دیگر
  • عملیات به اشتراک گذاری در شبکه‏ های خانگی
  • یک راه جدید برای مشاهده فایل‏ های صوتی و تصویری
  • ذره‏بین جدید
  • ضبط کننده قدم به قدم مشکلات
  • ویرایش محدوده اطلاع رسانی
  • رابط کاربری بهتر در خصوص دستگاه ‏های جانبی متصل به کامپیوتر
  • یک راه ساده و سریع برای تنظیم صفحات نمایش چندگانه
  • مرتب‏ سازی پنجره‏ها در صفحه به روشی جدید

و …



ادامه مطلب ...

Call of Duty: Black Ops هفتمین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبا، مهیج ندای وظیفه و بدون شک پرطرفدارترین عنوان سبک شلیک کننده اول شخص می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Treyarch ساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن برروی تمامی پلتفرمها ۹ نوامبر ۲۰۱۰ توسط کمپانی مطرح و پر آوازه Activision تعیین شده است. این نسخه از بازی بر خلاف نسخه World At War که توسط همین استودیوی بازی سازی ساخته شده بود، دیگر در حال و هوای جنگ جهانی نیست بلکه گفته می شود در مقاطع زمانی مختلف از زمان جنگ ویتنام گرفته تا جنگ های مدرن امروزی و در مناطقی همچون ویتنام، کوبا و … رخ می دهد و بطور کلی داستان آن در سالهای میانی ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۰ رخ می دهند! وقایع بازی در طول جنگ سرد و در مناطق مختلفی از جهان نظیر ویتنام، کوبا و کوهستان‌های برفی روسیه بوقوع می‌پیوندد. شما عضو گروه Studies and Observation Group) SOG) هستید که زیر نظر CIA فعالیت می‌کند، گروهی که اهداف خاصی را در مناطق جنگی دنبال می‌کند. اتفاقات این نسخه نیز از دید چند کارکتر روایت می‌شود. بنابر گفته استودیوی سازنده بازی، Black Ops بسیار عظیم تر از نسخه Modern Warfare 2 سری ندای وظیفه که بدون شک بهترین عنوان سری خود تاکنون بوده است می باشد وتفاوت میان World At War و Black Ops همانند تفاوت میان نسخه های Call of Duty 2 و  Call of Duty 4: Modern Warfare بود!

Call of Duty: Black Ops شما را به اعماق خطوط دشمن در دنیای عملیات های فوق سری در نقش عضوی از واحد نیروهای ویژه زبده و کارپشته که در نبردهای مخفیانه، عملیات های محرمانه و سری، و درگیری های آتشین و مرگبار در سرتاسر جهان می برد. با دسترسی داشتن به سلاح های انفجاری متعدد و تجهیزات پیشرفته نظامی، عملیات های شما تعادل و موازنه را در حین خطرناکترین برهه زمانی که بشر تاکنون به خود دیده است برقرار خواهید نمود. این بازی شامل ۱۳ مرحله در بخش بازی تک نفره خواهد بود، ونیز یک بازی انتخابی Co-op اختصاصی باقابلیت بازی تا سقف چهار نفر با مرحلی متفاوت از مراحل بازی انتخابی بخش تک نفره ارائه می نماید، همچنین بار دیگر چهار نقشه بخش زامبی های نسخه World at War نیز به عنوان بخشی از ویرایش های Prestige  و  Hardenedبه آن افزوده شده اند، همچنین حالت Split screen برای بخش چندنفره بازی نیز در نظر گرفته شده است.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : رضا

امروزه برنامه نویسان برای نرم افزارهایی که کدنویسی و تولید می کنند ، بیشترین امکانات رفاهی را برای استفاده کاربر قرار می دهندو به عنوان مثال آن ها سعی می کنند تا رابط گرافیکی بالایی را نسبت به نرم افزارهای مشابه برای کاربران محیا نمایند و یا در نرم افزارهای خود بیشترین امکانات ابزاری را برای کاربران تهیه نمایند. از دیگر مسائلی که ممکن است از دید بسیاری از کاربران مساله مهمی باشد راحتی نصب نرم افزار می باشد. بسیاری از برنامه هایی که نوشته می شوند برای اجرا شدن نیازمند استفاده از کتابخانه ها و فایل هایی غیر از فایل اصلی می باشند. به عنوان مثال در یک برنامه که با زبان ویژوال بیسیک نوشته شده ممکن است برای برقراری اتصال به اینترت به یک فایل DLL خاص نیاز باشد. بسیاری از برنامه نویسان این گونه فایل ها را در کنار نرم افزار اصلی قرار می دهند تا کاربران دچار اشکال نشوند و بسیاری از این نوع فایل ها نیز می بایست در شاخه های سیستمی ویندوز کپی شوند. تهیه فایل های Setup برای نرم افزارها توسط برنامه نویسان مانع از بروز مشکلات احتمالی برای کاربران شده است.

IndigoRose Setup Factory نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکتIndigo Rose Software می باشد.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : رضا

در پست امروز وب سایت بین دانلود نرم افزاری را با عنوان MySecretFolder  برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آن برای محافظت از اطلاعات شخصی خود در کامپیوتر استفاده کنید. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید فایل های شخصی خود را درون یک پوشه قرار دهید و سپس آنها توسط این برنامه قفل و یا پنهان نمایید. این نرم افزار داری محیط بسیار ساده ای بوده و کار با آن بسیار راحت است. همچنین روند قفل و مخفی سازی پوشه در این برنامه بسیار سریع صورت می گیرد و برای باز کردن پوشه قفل شده تنها راه وارد کردن پسورد آن است.

برخی از ویژگیهای نرم افزارMySecretFolder v4.4 :

  • قابلیت قفل و مخفی سازی  پوشه های دلخواه
  • امنیت کامل اطلاعات شخصی در کامپیوتر
  • داشتن محیط ساده کاربری
  • سازگار با ویندوز های مختلف

و …



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 369
بازدید کل : 64163
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content