دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 23:52 ::  نويسنده : رضا

Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و روان می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.2.152.32 :

  • نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
  • اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
  • قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
  • نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
  • فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
  • رایگان بودن

و…



ادامه مطلب ...

نرم افزار Kristanix Software ImageBadger Deluxe ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل تصاویر به فرمت های مختلف تصویر می باشد که کار شما را در تبدیل، فقط با زدن یک کلید راحت کرده است. این نرم افزار با اضافه شدن به منوی کلیک راست، به شما امکان تبدیل تصاویر را بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار های دیگر می دهد. این نرم افزار به صورت اتوماتیک تنظیمات مورد نظر شما را بر روی تصاویر اعمال می کند. حتی افرادی که در زمینه ی کار با نرم افزارهای مربوط به تصاویر مبتدی هستند می توانند بسیار ساده با این نرم افزار کاربردی تنظیمات مورد نظرشان را بر روی تصاویر انجام و کیفیت عکس را افزایش دهند. در طول برنامه پیغام هایی مشاهده خواهید کرد که شما را به سوی هدف مورد نظرتان راهنمایی می کند.

با این نرم افزار خیلی راحت و تنها با ۲ کلیک می توانید فرمت عکس را تغییر دهید. همچنین شما با این نرم افزار منحصر به فرد قادر خواهید بود تنظیمات خود را بر روی تصاویر با طیف گسترده ای از فیلترها مانند تغییر اندازه ی عکس، چرخاندن، میزان روشنایی و … انجام دهید. با این نرم افزار دیگر نگران اتلاف وقت خود در زمینه ی کار بر روی عکس ها نباشید و خیلی راحت و فقط با کلیک بر روی دکمه ی Go در کمترین زمان ممکن تنظیمات دلخواه خود را بر روی عکس ها پیاده کنید. هنگامی که بخواهید دسته ی زیادی از عکس های خانوادگی خود را به یک پسوند دیگر تبدیل کنید و یا کیفیت آنها را بهبود ببخشید و یا کار خاصی دیگر انجام دهید این نرم افزار می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. از نکات مثبت و منحصر به فرد این برنامه که آن را از سایرین ممتاز می کند تعداد پسوند های زیادی است که پشتیبانی می کند.



ادامه مطلب ...

Understanding English Speech نام مجموعه آموزشی بی نظیر متشکل از ۱۰ دی وی دی می باشد که به شما کمک می کند تا صحبت ها و مکالمه های به زبان انگلیسی را بهتر درک نمایید. اگر تمایل دارید تا صحبت های انگلیسی را بهتر متوجه شوید ، این بسته آموزشی برای شما ساخته شده است ! شما بوسیله این مجموعه می توانید صحبت هایی که در آن وجود دارد را بشنوید و سپس از شما خواسته می شود تا صحبت های گفته شده را تایپ نمایید و نرم افزار به این ترتیب ایرادهای شما را می گیرد. همچنین می توانید بوسیله یک میکروفون ساده ، طرز تلفظ و گفتار خود را با صدای اصلی که مکالمه را انجام می دهد به طور کامل و حرفه ای مقایسه نمایید. هر یک از این ۱۰ مجموعه با ۲ تلفظ امریکایی و بریتانیایی آماده شده و شما بر حسب نیاز خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. یکی از ویژگی های بسیار عالی این مجموعه این می باشد که ۲ تلفظ امریکایی و بریتانیایی ، توسط مردم کشورهای مختلف دنیا صورت می گیرد. این ویژگی باعث می شود تا با طرز انگلیسی صحبت کردن مثلا یک فرد فرانسوی آشنا شوید و بتوانید آن را به طور کامل درک نمایید. گویش هایی که در این مجموعه گنجانده شده شامل انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، مجارستانی ، ایتالیایی و پرتغالی می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت بین دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب ...
شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : رضا

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.



ادامه مطلب ...
شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 23:47 ::  نويسنده : رضا

مستند Home شاهکار دیگر از BBC است که در سال ۲۰۰۹ وبا همکاری بیش از ۸۸,۰۰۰ نفر درباره سیاره زمین، خانه ای که همگی برروی آن زندگی می کنیم و زیبایی های محصورکننده آن با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های فیلمبرداری روز جهان و جلوه های خیرکننده ای که تاکنون حتی نظیر آن ها را در هیچ مجموعه مستند دیگری ندیده اید درکنار موسیقی و صداگذاری بی نظیر ، ساخته شده است. بدون هیچ شک و تردید؛ “خانه” زیباترین مستندی است که تاکنون توانسته است زیبایی های کره زمین را به این صورت نمایش دهد . این مجموعه در ابتدا با نمایی زیبا و مبهت کننده از سیاره زمین از فضا شروع می شود، و سپس به توضیح اینکه سیاره ما چگونه ساخته شده و اولین جرقه ی زندگی در کجا زده شده است ، اکسیژن جو چگونه به وجود آمده است ، دره ها و کوه ها و دیگر آثار هنر موجود بر روی کره ی زمین چگونه پدید آمده اند ، رنگهای زیبایی که کره ی زمین ما را نقاشی کرده اند به واسطه ی چه عنصری است و … می پردازد.

بدون اغراق می توان گفت در بین تمام فیلمهایی که در مورد طبیعت ساخته شده است این مستند  از لحاظ جلوه های بصری و تصاویر نمایش داده شده از نقاط مختلف زمین بی همتا می باشد، تصاویری خیره کننده و بسیار بسیار دیدنی از سراسر جهان که هر بیننده ای را در جای خود میخکوب می کند. در واقع این مجموعه، انقلابی در صنعت ساخت مستندهای طبیعی به حساب می آید، موسیقی متن بسیار زیبا که برگرفته از موسیقی های ملل مختلف دنیا از جمله کشور عزیز ما ایران است زیبایی این مستند رو دوچندان کرده است. در یک کلام می توان ادعا کرد که این مستند زیباترین مستند ساخته شده تا کنون در زمینه طبیعت می باشد.

بخشی از موسیقی که در دقیقه ی ۶۴ تا ۶۵ می توانید آن را بشنوید فارسی است و شعری از اقبال لاهوری را با مضمون زیر می خواند: به جهان دردمندان … تو بگو چه کار داری ؟
این قطعه ی انتخابی ایرانی کار اشکان کمانگری با نی سید محمد هنجانی و کمانچه ی سینا آهن آبادی است که البته بخش کوچکی از کل موسیقی های زیبای این مجموعه است.



ادامه مطلب ...
دانلود BlueSoleil v6.4.249.0 / v8.0.395.0 x86/x64 - نرم افزار ارسال و دریافت فایل در کامپیوتر از طریق بلوتوث
(91/6/2) تغییرات:

کرک جدید بر ای نسخه ی 8 نرم افزار قرار داده شد!

BlueSoleil یکی از محبوب ترین نرم افزار هایی است که در زمینه بلوتوث کامپیوتر می توان از آن استفاده کرد و این به دلیل ویژگی هایی مانند کاربرد بسیار آسان می باشد. Bluesoleil قادر است تا اتصال به تمامی دستگاه های دیجیتالی مانند تلفن های همراه، هدست، پرینتر، کیبورد و ... را که از بلوتوث پشتیبانی می کنند، ایجاد کند. شما همچنین می توانید با استفاده از این برنامه در شبکه و در بین دیگر کامپیوتر هایی که از بلوتوث پشتیبانی می کنند، به تبادل اطلاعات بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BlueSoleil:

- پشتیبانی از VoIP

 

- انتقال/ دریافت فایل از گوشی ای

موبایل

- ا

مک

ان تماس با مخاطبین خود از طریق Skype به وسیله هدست

 

- گوش دادن به موسیقی ذخیره شده در کامپیوتر با استفاده از Bluetooth wireless headset

 

- وارد کردن تصویر از Bluetooth Digital Camera بدون اتصال کابل

 

- پرینت گرفتن از یک فایل با استفاده از یک چاپگر بلوتوث حتی در یک اتاق دیگر بدون اتصال کابل

 

- امکان استفاده از صفحه کلید بی سیم بلوتوث و ماوس برای کنترل PC

 

- انتقال اطلاعات با دیگر لپ تاپ ها، PDA ها و یا تلفن های همراه و ...

 

- پشتیبانی از

ویندوز

های چند کاربره

 

- و ...



ادامه مطلب ...
یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, :: 12:18 ::  نويسنده : رضا

کارت ویزیت مهم ترین گزینه ای است که مشتریان جدید را به سمت شرکت یا فروشگاه شما روانه خواهند کرد؛ بنابراین طراحی مناسب و زیبای کارت ویزیت از اهمیت بالایی برخوردار است. عموم کاربران بر این باورند طراحی کارت ویزیت امری حرفه ای بوده و کاربران عادی قادر به انجام آن نیستند، اما امروز در وب سایت دانلود رایگان قصد معرفی نرم افزاری را داریم که به شما کمک می کند تا تنها با سلیقه ای خوب، یک طراحی فوق العاده برای کارت ویزیت خود بسازید. این نرم افزار Mojosoft BusinessCards MX نام دارد که به شما کمک خواهد کرد تا به صورت کاملا حرفه ای کارت ویزیت های خود را طراحی و چاپ نمایید. رابط کاربری این نرم افزار به نحوی طراحی شده است که کاربران تازه وارد در کار با برنامه دچار مشکل نشوند. فرآیند طراحی در Mojosoft BusinessCards بسیار ساده است و تمام عناصر مورد نیاز شامل عکس ها، ارقام، آرم ها، پس زمینه ها و ... در دسترس کاربر هستند و کاربر تنها آنها را با سلیقه ی خود انتخاب و با کنار هم قرار دادن و تغییرات شخصی سازی، می تواند به طرح دلخواه خود دست یابد.

لازم به ذکر است در این نرم افزار بیش از 400 نوع قالب آماده نیز برای طراحی کارت ویزیت وجود دارد که شما می توانید از آنها الهام گرفته و کارتی زیباتر طراحی کنید. پس از اتمام عملیات طراحی شما می توانید فایل تصویری کارت ویزیت خود را در فرمت های گوناگون گرافیکی همچون jpg, bmp, wmf, png, tiff و ... تهیه و آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. نکته ی دیگری که می توان در مورد این نرم افزار به آن اشاره کرد ابزار های طراحی آن می باشد، شما می توانید بر روی کارت خود افکت ها و طرح های جالبی نیز توسط این طرح ها به صورت خلاقانه ایجاد و به زیبایی طرح خود بیفزایید. از مزیت های اصلی نرم افزار Mojosoft BusinessCards MX می توان به پشتیبانی از یونیکد های مختلف و زبان های مختلف آن اشاره کرد که کار کاربران فارسی و عربی زبان را ساده تر میسازد. شما عزیزان هم اینک می توانید این نرم افزار فوق العاده را دریافت و از طراحی آسان کارت ویزیت های خود لذت ببرید.

قابلیت های نرم افزار قدرتمند طراحی انواع کارت ویزیت

  • رابط کاربری ساده و کامل که کاربران تازه وارد نیز قادر به کار با آن هستند
  • عناصر آماده همچون عکس ها، ارقام، آرم ها، پس زمینه ها و ... برای استفاده در طرح
  • بیش از 400 نوع قالب آماده از کارت ویزیت ها با موضوعات مختلف مانند کاری و ...
  • ابزار طراحی فوق العاده جالب و ساده برای ایجاد افکت بر روی طرح ها
  • ایجاد خروجی با کیفیت بسیار بالا از 300 تا 600 DPI
  • ایجاد کارت با اندازه های مختلف از حداقل 70x40 تا حداکثر 105x65
  • پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی همچون  jpg, bmp, wmf, png, tiff و ...
  • پشتیبانی از یونیکد و زبان های مختلف (از جمله زبان های راست به چپ همچون عربی و فارسی)
  • پشتیبانی از انواع دستگاههای پرینت از جمله Avery, APLI, Hisago, Sigel, A-One, Printec و ...


ادامه مطلب ...
یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, :: 12:8 ::  نويسنده : رضا
Run-Command


نرم افزار Run-Command 1.22 ظاهر مشابه Run ویندوز دارد با این تفاوت که ابزارهای دوست داشتنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در Run ویندوز تنها قادر به اجرای دستورات یا باز نمودن صفحات وب هستید اما Run-Command چندین ابزار کاربردی دیگر را نیز در همان پنجره کوچک ارائه می‌دهد. از طریق کادر محاوره‌ای این نرم افزار می‌توان به ابزارهای سیستمی دسترسی داشته یا لیستی از وب سایت ها و فولدرها را به علاقمندی‌های خود اضافه نمایید.
برای دسترسی به Run می‌توانید از کلیدهای میانبر Win+R استفاده کنید، پس از فشار دادن این دو کلید کادر محاوره‌ای باز می‌شود که از طریق آن امکان اجرای دستورات مختلف میسر می‌گردد. پس از نصب Run-Command دسترسی به آن نیز از طریق کلیدهای ترکیبی Win+R میسر می‌شود.

از طریق Run-Command می‌توان به سرعت به تسک منیجر، مشخصات سیستم، ویرایش‌گر رجیستری، CMD و غیره دسترسی داشته باشید.



ادامه مطلب ...
شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 22:43 ::  نويسنده : رضا

Firefox

 

ویژگی ها و قابلیت های مرورگر وب Firefox :

- سرعت بسیار بالا در بارگزاری و نمایش صفحات وب

- نمایش صفحات وب به زیباترین شکل ممکن

- دارای تم ها و پلاگین های کاربردی و بی نظیر

- رابط کاربری آسان و جذاب

- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت

- پشتیبانی کامل از اچ تی ام ال ۵

- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی

- جلوگیری از باز شدن تبلیغات مزاحم پاپ آپ

- قابلیت مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده

- نصب آسان و از همه مهمتر رایگان بودن آن

 

 

 

download دانلود نسخه ی نصبی با حجم ۱۹ مگابایت

download دانلود نسخه ی بدون نصب با حجم ۲۱ مگابایت

size حجم فایل : ۱۹ مگابایت

password رمز فایل : www.download0098.com

homepage

منبع :

دانلود و دوستی
شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 22:27 ::  نويسنده : رضا

IntelliRing برنامه ای برای مدیریت و کنترل میزان صدای تولیدی گوشی شماست. نرم افزار بر اساس مکانی که گوشی شما در آن قرار دارد، صدای تولیدی که می تواند صدای رینگتون تماس ها یا اس ام اس ها باشد را تنظیم و کنترل می کند. برای مثال هنگامی که گوشی شما در جیبتان است، صدای تولیدی بلندتر از موقعی خواهد بود که گوشی را در دست خود دارید. یا وقتی در محل کار در حال برگزاری جلسه ای مهم هستید، صدای تولیدی پایین تر خواهد بود. کافی است شما برنامه را در بازه های زمانی مختلف تنظیم کنید تا همه کار ها به صورت خودکار انجام شود.

می توانید این برنامه را از سایت دانلود و دوستی دریافت کنید.

 

IntelliRing

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 365
بازدید کل : 64159
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content