دوستی و دانلود
هرچی بخوای دانلود کن
 
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : رضا
دانلود FBI Paranormal Case Extended BFG - بازی پیدا کردن اجسام گمشده

جدیدترین نمونه از بازی های Hidden Object که FBI Paranormal Case Extended BFG نام دارد به تازگی عرضه شده است. این بازی هم همان سبک نمونه های قبلی را دارد و تنها تفاوتش در داستان بازی است ؛ اینجاست که کاربر باید به نقش اول بازی کمک کند تا به هدف خود یعنی حقیقت گمشده ای که در قالب یک بازی پنهان شده است دست پیدا کند. گرافیک و نمایش تصاویر در این بازی هم به سبک مدل های قبلی بسیار هوشمندانه و زیرکانه طراحی شده است به طوری که به هیچ وجه نمی توان با دقت پائین آنچه در تصاویر مخفی شده اند را پیدا کرد.
مناسب بودن برای سنین مختلف ، موزیک هماهنگ با تصاویر ، مراحل مختلف در Location های مختلف ، زوم دو برابری تصاویر که کمک زیادی به دست یابی به اشیاء گمشده می کند ، مینی مرحله های متعدد ، دو حالت برای انجام بازی که حالت استاندارد و حالت زمان بندی است ، کیفیت بالای تصاویر در این بازی هم از دیگر نکاتی هستند که FBI Paranormal Case Extended BFG را با مدل های قبلی متمایز می کند.

قابلیت های کلیدی بازی FBI Paranormal Case Extended BFG:
- 30 مکان مختلف برای بازی
- وجود مینی مرحله های گوناگون
- امکان انجام بازی برای 3 کاربر مختلف
- دو حالت استاندارد و زمان بندی شده برای بازی
- امکان ثبت آمار به صورت آنلاین
- زوم دو برابری برای یافتن اشیاء گمشده
- کیفیت بالا در تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 20:43 ::  نويسنده : رضا
دانلود Maftoox Application Shutdown - نرم افزار خاموش کردن خودکار سیستم

گاهی اوقات برای شما پیش می اید که نرم افزاری خاص بر روی سیستم شما در حال کار کردن بوده و شما وقت کافی برای درکنار کامپوتر بون ندارید. با استفاده از این نرم افزار دیگر نگران این موضوع نباشید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 18:22 ::  نويسنده : رضا

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وب سایت های ایرانی با زیرنویس فارسی و کیفیت ۷۲۰ p

قسمت ۷ در ادامه همین مطلب افزوده شد

  زیرنویس فارسی قسمت 5 اصلاح و در ادامه مطلب افزوده شد   

 

ultimate spider man cover 2012 دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider man S2 2013

 

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم: حدود ۹۰ مگابایت 

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: دارد ، اختصاصی دانلودها

اظلاعات بیشتر : IMDB ، ویکی پدیا

خلاصه داستان : سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و … سایت دانلودها این افتخار را دارد برای فصل دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب در خدمت شما دوستان عزیز باشد . امیدواریم این انیمیشن مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 18:5 ::  نويسنده : رضا

 

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

BioShock Infinite PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۲٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

bioshock infinite pc cover small دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : رضا

 

 

Monsters vs Aliens Season 1 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

monsters vs aliens tv series season 1 cover دانلود فصل اول انیمیشن Monsters vs Aliens 2013

 

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: داستان سریال کارتونی هیولاها علیه بیگانگان پس از فیلم آن ادامه می یابد. پس از آن که همه چیز برای تیم هیولاها در "منطقه ۵۰" تحت کنترل و منظم به نظر می رسید، هیولایی به نام کاورتن به دستگیری رئیس جمهور امریکا می پردازد. او پس از دستگیری به معامله ای عادلانه می پردازد. چیزی که هیولاها و رئیس جمهور از آن خبر ندارند این است که کاورتن برای یک هیولای شیطان صفت کار می کند که می خواهد هیولاهای دیگر را نابود سازد و بر زمین فرمانروایی کند و …

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : رضا

بازی Real Football یکی از بازی‌های معروف فوتبالی است که چندین سال است به‌طور مداوم توسط کمپانی محبوب Gameloft عرضه می‌شود. نسخه جاوای این بازی در بین دیگر رقبای، یکی ای بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود. این بازی برای صفحات با رزولوشن ۱۲۸*۱۲۸ مناسب است.

 

real football 2013 بازی فوتبال Real Football 2013   جاوا



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 17:54 ::  نويسنده : رضا

Pressure نام بازی مسابقه ای ماشین سواری می باشد که در رده بازی هایی همچون Micro Machines، TNT Racers و بسیاری از بازی های دیگر در این سبک قرار می گیرد. پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

Pressure PC-RELOADED

 

pressure game cover دانلود بازی Pressure برای PC

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : رضا

Defiance اولین بازی چند پلتفرمی آنلاین می باشد که در تجربه ای باورنکردنی از بازی های رایانه ای، شما را به نبرد دعوت می نماید. این بازی بر اساس یک برنامه تلویزیونی در شبکه Syfy ساخته شده است. به هزاران گیمر در فضای آنلاین بپیوندید که در سال هایی دور کره ی زمین را که تغییر کرده است و تلاش برای دستیابی به تکنولوژی بیگانه های سیارات دیگر در تمامی آن ها موج می زند به نبرد بپردازید. یک شخصیت منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید و با استفاده از گزینه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به ارتقاء این شخصیت مجازی خود بپردازید. به تنهایی و یا به همراه دیگران به شکار بیگانه ها بپردازید و مهارت های خود را بهبود ببخشید و سلاح هایی مدرن و بیگانه را از آن خود نمایید که به شما در زنده ماندن در نبردهای سنگین کمک می کند. به جستجو و کاوش در سرزمین های گسترده ای با ماشین های مختلف بپردازید و خود را به عنوان سردسته یک گروه عظیم در بخش آنلاین بازی در نظر بگیرید. این بازی بر اساس سریال تلویزیونی به نام Defiance ساخته شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Defiance PS3-DUPLEX

 

defiance ps3 cover small دانلود بازی Defiance برای PS3

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده : رضا

 

PBS – NOVA: The Wave That Shook The World (2005) DVDRip

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Tsunami دانلود مستند سونامی اندونزی The Wave That Shook The World

 

نام مستند :  The Wave That Shook The World

سال انتشار: ۲۰۰۵

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۷۳۳ مگابایت

کیفیت : DVDRip

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در این مستند به بررسی یکی از مرگبارترین حوادث طبیعی جهان می پردازیم.هنگامی که یک زمین‌لرزه در زیر دریا واقع می شود، بخشی از کف دریا بالا و پایین می رود. آب در پاسخ به حرکت سنگ به شکل موج جابجا می شود.این موج های دریایی تولید شده توسط زمین‌ لرزه را سونامی می نامند.زلزله ۲۰۰۴ میلادی که در اقیانوس هند با بزرگای گشتاوری ۹٫۰ در بیست و ششم دسامبر ۲۰۰۴ در غرب سواحل سوماترای اندونزی اتفاق افتاد سونامی هولناکی را سبب شد که باعث مرگ بیش از ۲۰۰۰۰۰ نفر در ۱۴ کشور گوناگون شد.در این حادثه کشورهای زیادی آسیب های جانی و مالی فراوانی را متحمل شدند که بیشتر شامل کشورهایی با وضعیت بد اقتصادی می‌شود.این زمین‌لرزه پنجمین زمین‌لرزه بزرگ جهان از سال ۱۹۰۰ میلادی تاکنون و بزرگترین زمین‌لرزه از سال ۱۹۶۴ میلادی می باشد.عمق این زمین‌لرزه حدود ۱۰ کیلومتر گزارش شده است. تاکنون بیش از ۱۳۰ پس لرزه در منطقه روی داده است…



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 17:47 ::  نويسنده : رضا

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر تماشایی از کشور فرانسه آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰X1200 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.   

 

France مجموعه 50 والپیپر زیبا از کشور فرانسه France HD Wallpapers



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

http://weblognevisan.ir/





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 63797
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content